Rofl Skrevet 15. oktober 2011 #2321 Del Skrevet 15. oktober 2011 Meget pent bilde AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. oktober 2011 #2322 Del Skrevet 15. oktober 2011 Enda 2 gode grunner til at flere jenter burde vurdere silikon. (Hvis du ikke har det så er det fordi du ikke trenger det! :gjeiper:) Keem'em coming!! For en utrolig idiotisk ting å skrive... Mulig du er såpass snever at det bare er en viss puppestørelse som duger, men det finnes nok av mennesker som synes pupper er fine i litt flere varianter. Det beste hadde vært om damene hadde vært fornøyd med det de var født med, så kunne silikon blitt brukt til å fikse missdannelser og ting i den gata der. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judge Judy Skrevet 15. oktober 2011 #2323 Del Skrevet 15. oktober 2011 Yme <3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. oktober 2011 #2324 Del Skrevet 15. oktober 2011 Yme for president 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. oktober 2011 #2325 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er jo en viktig sak da! Det er så på trynet at folk skal måtte slite med selvbilde sitt pga sånne trivielle ting... Jeg har ikke nett om dagen, og var bare en rask tur innom på mobilen. De 2 innleggene her kosta meg sikkert 50 kr, men jeg følte at det måtte skrives hehehe Ha det fint, så snakkes vi helt plutselig, når nettet mitt et tilbake. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. oktober 2011 #2326 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg har ikke nett om dagen, og var bare en rask tur innom på mobilen. De 2 innleggene her kosta meg sikkert 50 kr, men jeg følte at det måtte skrives hehehe De fleste operatører har vel makspris på rundt 10 NOK pr. døgn for surfing nå? Ellers veldig enig i det du skrev her oppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 16. oktober 2011 #2327 Del Skrevet 16. oktober 2011 For en utrolig idiotisk ting å skrive... Mulig du er såpass snever at det bare er en viss puppestørelse som duger, men det finnes nok av mennesker som synes pupper er fine i litt flere varianter. Det beste hadde vært om damene hadde vært fornøyd med det de var født med, så kunne silikon blitt brukt til å fikse missdannelser og ting i den gata der. Nu skjedde det igjen. Denne Yme karrakteren har fått en pluss av meg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise91 Skrevet 16. oktober 2011 #2328 Del Skrevet 16. oktober 2011 Forsøker meg på et profilbilde Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 16. oktober 2011 #2329 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Enda 2 gode grunner til at flere jenter burde vurdere silikon. (Hvis du ikke har det så er det fordi du ikke trenger det! :gjeiper:) Keem'em coming!! er vel ikke alle som har lyst til å kjøpe seg kroppsdeler.. det er pga sånne som deg at mange sliter med selvbildet sitt. det er ikke sånn det funker. skal damer be gutta om å kjøpe seg muskler og en ny og bedre pikk da? Endret 16. oktober 2011 av Moulu 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rastl0s Skrevet 16. oktober 2011 #2330 Del Skrevet 16. oktober 2011 er vel ikke alle som har lyst til å kjøpe seg kroppsdeler.. det er pga sånne som deg at mange sliter med selvbildet sitt. det er ikke sånn det funker. skal damer be gutta om å kjøpe seg muskler og en ny og bedre pikk da? Skal ikke si meg uenig med det første du sier, men det er til og med en tråd om gutter og muskler her, der flesteparten sier at de ikke liker store muskler. Sånn... By the way. Samme med størrelsen der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 16. oktober 2011 #2331 Del Skrevet 16. oktober 2011 Skal ikke si meg uenig med det første du sier, men det er til og med en tråd om gutter og muskler her, der flesteparten sier at de ikke liker store muskler. Sånn... By the way. Samme med størrelsen der nede. joda, men poenget er kjøping av kroppsdeler. ikke hva den enkelte liker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 16. oktober 2011 #2332 Del Skrevet 16. oktober 2011 nej eske... det varke det... men da biter jeg tenna sammen, og kommer sikkert til å angre etterpå! *borte borte* Hvorfor gidder du å legge ut hvis du bare skal slette med en gang? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 16. oktober 2011 #2333 Del Skrevet 16. oktober 2011 Våger meg utpå her jeg og...et bilde av litt av min kropp Du er Celeste Bonin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 16. oktober 2011 #2334 Del Skrevet 16. oktober 2011 Forsøker meg på et profilbilde Ikke verst... Trener du aktivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 16. oktober 2011 #2335 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ikke verst... Trener du aktivt? Trener aktivt, men driver ikke idrett aktivt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 17. oktober 2011 #2336 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 17. oktober 2011 #2337 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Wow! Det får'n si! Fin kropp! Av ren nysgjerrighet, har du silikon? Takk for det! Og, Endret 17. oktober 2011 av charlott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #2338 Del Skrevet 17. oktober 2011 Trener aktivt, men driver ikke idrett aktivt nå. Ser flott ut Charlotte! (tatt bort bildet nå...?) Sort hår, mener du var blond tidligere... mj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 17. oktober 2011 #2339 Del Skrevet 17. oktober 2011 Aaaalt for mye klær. Du synes vel det Får se om jeg legger ut et til, fikk en del meldinger etter forrige bilde. Men, det bør jeg vel ikke bry meg om. Ser flott ut Charlotte! (tatt bort bildet nå...?) Sort hår, mener du var blond tidligere... mj Hei du! Stemmer det, sort kun for helgen. Er jo egentlig lysebrun, men har jo vært helt blond i lange perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 17. oktober 2011 #2340 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hadde ikke gjort noe for oss å se mer av kroppen din, charlott Veltrente kropper er veldig hyggelig å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg