Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Får vel våge meg på å legge inn et bilde da.

En fotografvenn hadde det uhyre spennende temaet reklame i oppgave og laget derfor et slags reklamebilde for treningssenteret vi trener på. Ser vel kanskje ikke kroppen så godt da men..

du ser jo virkelig ut som DEN kjekke basketspilleren! ta det som et kompliment, for det finnes ingen sport med kjekkere menn!!

er du basketspiller?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Våger meg utpå her jeg og...et bilde av litt av min kropp

Flott bilde! Hva sier typen din til at du ligger ut slike "utleverende" vinkler som er så deilige at hadde vigeland levd idag hadde han nok hogget ut en statue av deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde! Hva sier typen din til at du ligger ut slike "utleverende" vinkler som er så deilige at hadde vigeland levd idag hadde han nok hogget ut en statue av deg?

Vel, jeg hadde nok ikke lagt det ut uten "godkjenning" ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel våge meg på å legge inn et bilde da.

En fotografvenn hadde det uhyre spennende temaet reklame i oppgave og laget derfor et slags reklamebilde for treningssenteret vi trener på. Ser vel kanskje ikke kroppen så godt da men..

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg hadde nok ikke lagt det ut uten "godkjenning" ;)

hmm, han som tok bilde ja. Stolt av dama si. Vel det er et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våger meg utpå her jeg og...et bilde av litt av min kropp

Damn du hadde en godt trent kropp.

Endret av Rofl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn du hadde en godt trent kropp.

Hvis hun plutselig hadde dratt opp den kroppen på et nachspiel og hun var full og tirrende så er det ikke sikkert jeg hadde vært like høflig som nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

du ser jo virkelig ut som DEN kjekke basketspilleren! ta det som et kompliment, for det finnes ingen sport med kjekkere menn!!

er du basketspiller?

Takk takk! :) Morsomt at du nevner det, spilte faktisk basket fra jeg var 14 til jeg såvidt var bikket 20. Begynte da å jobbe dag, kveld og helg om hverandre om måtte derfor prioritere. Var ikke så populært på laget å måtte skippe flere treninger i uka pga jobb.

:sikle:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...