Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mente det ikke på den måten. Jeg er bare nysjerrig, er ikke tynn selv heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen liker kvinner med normalvekt (de som du refererer til som store), andre liker kvinner som kunne gått med designerklær på catwalken. Hver sin smak, men det ser ut til at de fleste foretrekker førstnevnte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel..de er jo tøffe som tør å vise en overvektig/stor kropp.

En annen grunn er jo at folk alltid har og alltid vil støtte opp om og forsvare store kropper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Har alltid sett for meg deg som en heit brunette. Check! :5:

Haha, takk :)

Og jeg som trodde alle på KG tenkte at jeg hadde tapt guds genlotteri.

Går jo ikke an å diskutere kropp eller feminisme her uten at noen byr på sin dype innsikt i mennesket ved å informere om at man bare er misunnelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde alle på KG tenkte at jeg hadde tapt guds genlotteri.

Da tok de åpenbart feil. Synes du kunne kostet på deg et bedre bilde (altså tatt med bedre kamera), da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Da tok de åpenbart feil. Synes du kunne kostet på deg et bedre bilde (altså tatt med bedre kamera), da men :)

Takk:)

Ja, jeg personlig er veldig skuffet over at min ytterst marginale antydning til muskeldefinisjon og lille anelse av nyanskaffet påskebrunfarge gikk tapt i kvaliteten, det var jo hele grunnen til at jeg følte for å å ta et bilde av meg selv hehe :nigo:

Men jeg skal ikke bare skylde på kameraet, det er nok enda mer et totalt manglende talent for fotografi! Men "you get the picture", selv om det ikke går an å telle fregnene mine akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Men "you get the picture", selv om det ikke går an å telle fregnene mine akkurat.

Trukke det er fregnene dine hulaboer er interessert i. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er blant de få bildene som viser mest kropp av meg. Bortsett fra bikinibilder selvfølgelig, men SÅ tøff er ikke jeg :sjenert:..

Må forresten legge til dette var prøving av en kjole, og at jeg ikke endte opp med å gå ut slik!

Jeg skal også gjennom en brystreduksjon snart, så dette bildet er vel ikke gyldig så veldig mye lenger ;)

*borte*

Takk for alle plussene :)

Endret av lykkeknotten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

En helt riktig BH til deg lykkeknotten og du hadde nok sett fantastisk ut :) Ikke at du ikke ser bra ut nå også, men riktig BH gjør underverker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fått målt størrelsen min flere steder, men takk uansett! :)

Du har jo tidenes push up til å være misfornøyd med puppestørrelsen din, da.. :P Kanskje en idé å starte med riktig BH før du vurderer noe så drastisk som brystreduksjon.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev så var dette kun prøving av klær, så om jeg hadde på meg riktig bh her, det husker jeg ikke, men tydeligvis ikke ;) uansett har jeg vært både hos LaLina og Triumph og målt meg, så størrelsen på bhene jeg bruker til vanlig er riktige. Men takk for ditt engasjement i bh-størrelsene mine :P brystreduksjon blir det uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeknotten: Hvor er kjolen din fra? :sjenert:

Du, det husker jeg dessverre ikke! Jeg lurer på om det var Vero Moda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Ja takk! :jepp:

Men er det meningen at det skal være en tråd for hver kjønn her? Det er ikke akkurat mye trafikk i tråden der vi gutta skal legge ut bilder... :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mynona83

Ja takk! :jepp:

Men er det meningen at det skal være en tråd for hver kjønn her? Det er ikke akkurat mye trafikk i tråden der vi gutta skal legge ut bilder... :foto:

Finnes det en sånn tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...