AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15581 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, alle ser du er jente Men det gjør dessverre godt for andre jenter og gutter med dårlig selvtillit å slenge dritt til folk som har "finere" kropp enn seg sjæl, eks. slankere. Og, det er jo en gang sånn at slanke jenters kropp også naturlig nok vil "minne" mer om en guttekropp - enn hva tilfellet er med tjukke/fyldige jenter. Da det som skiller jenter fra gutter - typ pupper og rumpe, er så mye mer fremtredende hos fyldige jenter Se på profesjonelle modeller f.eks, ser du kun kroppen dems påkledd - uten noe ansikt/hår etc som avslører kjønn, så kan det ta litt tid før man skjønner at det er ei jente Det betyr jo ikke at de er noe mindre attraktive av den grunn. Tvert om Anonymkode: 62ee0...2ff Haha, så jo mer ei dame ligner en mann jo mer attraktiv mener du hu er..? Fyf... ikke noe kroppspress der altså Anonymkode: bdcc2...891 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15582 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, så jo mer ei dame ligner en mann jo mer attraktiv mener du hu er..? Fyf... ikke noe kroppspress der altså Anonymkode: bdcc2...891 Øh, jeg ga deg et innblikk i hvordan modell-bransjen fungerer. Det er vel ikke noen hemmelighet hva som er den foretrukne modell-kropp? Bare hyggelig Anonymkode: 62ee0...2ff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15583 Del Skrevet 6. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øh, jeg ga deg et innblikk i hvordan modell-bransjen fungerer. Det er vel ikke noen hemmelighet hva som er den foretrukne modell-kropp? Bare hyggelig Anonymkode: 62ee0...2ff Samtidig poengterte du at "en slik kropp er ikke mindre attraktivt, tvert om". Altså en kvinnekropp med unormalt lite kroppsfett slik at den ligner en mannskropp, er finere, enn en kvinnekropp som har såpass med kroppsfett at den faktisk ligner en kvinnekropp. Fortsett å spre slike holdninger, kjempebra.. Anonymkode: bdcc2...891 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15584 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samtidig poengterte du at "en slik kropp er ikke mindre attraktivt, tvert om". Altså en kvinnekropp med unormalt lite kroppsfett slik at den ligner en mannskropp, er finere, enn en kvinnekropp som har såpass med kroppsfett at den faktisk ligner en kvinnekropp. Fortsett å spre slike holdninger, kjempebra.. Anonymkode: bdcc2...891 Det ser bedre ut med lite fett enn for mye fett. Både på kvinner og menn. Anonymkode: 5f1a4...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15585 Del Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ser bedre ut med lite fett enn for mye fett. Både på kvinner og menn. Anonymkode: 5f1a4...dee Kvinner har fra naturens side mer kroppsfett enn menn. Det er slik vi biologisk er skapt, akkurat som at menn har mer kroppshår enn kvinner. Når du bidrar til å glorifisere at kvinner skal se unormalt tynne ut (ligne på en mann) - så sprer du kroppspress og unaturlige holdninger. Kanskje liker du damer som ser ut som menn (på tide å ta en statusoppdatering av legningen din..?) - men folk flest vet at kvinner har mer fett på kroppen enn menn, og ser at det sexy/flotte med femininitet er nettopp det, som skiller oss fra menn. Anonymkode: bdcc2...891 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15586 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner har fra naturens side mer kroppsfett enn menn. Det er slik vi biologisk er skapt, akkurat som at menn har mer kroppshår enn kvinner. Når du bidrar til å glorifisere at kvinner skal se unormalt tynne ut (ligne på en mann) - så sprer du kroppspress og unaturlige holdninger. Kanskje liker du damer som ser ut som menn (på tide å ta en statusoppdatering av legningen din..?) - men folk flest vet at kvinner har mer fett på kroppen enn menn, og ser at det sexy/flotte med femininitet er nettopp det, som skiller oss fra menn. Anonymkode: bdcc2...891 Jeg er dame. Og ikke tilhenger av for mye fett. Helt vanlig eller rett under det som er normalt liker jeg best. Lubben og overvektig er ikke fint eller sexy i mine øyner. Men jeg sier ikke at mennesker skal se unormalt tynn ut heller. Ikke at jenter ligner på gutter heller . Anonymkode: 5f1a4...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duper Skrevet 6. mai 2017 #15587 Del Skrevet 6. mai 2017 På 4.5.2017 den 18.52, AnonymBruker skrev: Nice Hvor høy er du? alder? 185 og 26 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15588 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er dame. Og ikke tilhenger av for mye fett. Helt vanlig eller rett under det som er normalt liker jeg best. Lubben og overvektig er ikke fint eller sexy i mine øyner. Men jeg sier ikke at mennesker skal se unormalt tynn ut heller. Ikke at jenter ligner på gutter heller . Anonymkode: 5f1a4...dee Kvinner har større fettmasse enn menn. Det er biologisk. Når en bruker påpeker at en annen er fin fordi vedkommende ligner på en mann, og det er mer attraktivt for kvinner enn å se ut som... - vel: en kvinne.. - så reagerer jeg! Skal sies at bildet som opprinnelig ble kommentert her,er jeg likegyldig til. Men når noen påpeker at kvinnelige modeller som man ikke kan se om er dame eller mann, er mer attraktivt nettopp pga det at de er så tynne at man ikke ser forskjell (opprinnelige innlegget jeg reagerte på..) - så glorifiserer man det unormale, og jeg sier imot! Anonymkode: bdcc2...891 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. mai 2017 #15589 Del Skrevet 6. mai 2017 Får slå til med høy fettprosent: http://tinypic.com/r/2el3wa9/9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duper Skrevet 6. mai 2017 #15590 Del Skrevet 6. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 6. mai 2017 #15591 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Det er jo ingen som ønsker å høre "er du dame eller mann"? Det er et frekt spørsmål. Enig. Hadde dere spurt noen på gaten det samme? "Hei unnskyld, men er du mann eller dame?" Sånt spør man ikke fremmende mennesker om. Ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 6. mai 2017 #15592 Del Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, Silfen skrev: Får slå til med høy fettprosent: http://tinypic.com/r/2el3wa9/9 Dette er koketteri. Her er du slank og fin. Jeg trodde du skulle slå til med et før-bilde. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15593 Del Skrevet 6. mai 2017 7 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Litt mindre avslørende denne gang Nice! Anonymkode: 8f695...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 6. mai 2017 #15594 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg har vel snoket for lenge i tråden til at jeg kan slippe unna uten selv å bidra. Jeg er forresten mann om noen skulle lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngMann1986 Skrevet 6. mai 2017 #15595 Del Skrevet 6. mai 2017 Wow @Strixa! Det må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. mai 2017 #15596 Del Skrevet 6. mai 2017 54 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg har vel snoket for lenge i tråden til at jeg kan slippe unna uten selv å bidra. Jeg er forresten mann om noen skulle lure. ...og for en mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. mai 2017 #15597 Del Skrevet 6. mai 2017 17 minutter siden, UngMann1986 skrev: Wow @Strixa! Det må jeg si! Må si hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. mai 2017 #15598 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, Duper skrev: 3 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Skikkelig deilig kropp :D Takk begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15599 Del Skrevet 6. mai 2017 Er det sånn at det er om å gjøre å være mest mulig lettkledd her ? Anonymkode: 5f1a4...dee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15600 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at det er om å gjøre å være mest mulig lettkledd her ? Anonymkode: 5f1a4...dee Neida, du får lov til å legge ut bilder av deg i bikini også Anonymkode: dbc03...22b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg