Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, flaggermuskongen skrev:

Guilty. Jeg mangler dessverre filter. Må jobbes med. Håper det gikk bra med venninna di

Jada, var i fjor sommer og jeg sa hun ikke måtte bry seg om kommentaren. Men hun bare ler av det nå :) 

Anonymkode: 17a0d...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. 

Anonymkode: f4759...0c2

Min mammakropp. 😁🙈 Fiskebollen.

Endret av Frøken_fjong1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. 

Anonymkode: f4759...0c2

Pappakroppen min ble eksponert i går. Påkledd riktignok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
5 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Min mammakropp. 😁🙈 Fiskebollen.IMG_7673.thumb.JPG.e62aae5d628c5af0c5d4f64dfc31e021.JPG

Har du aldri hørt om bicepscurls?? Det der var bare flaut 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cyrus skrev:

Har du aldri hørt om bicepscurls?? Det der var bare flaut 😜

Hva er det? 😳🤔 :skratte:

jeg jobber med saken :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev:

Hva er det? 😳🤔 :skratte:

jeg jobber med saken :trene:

Det håper jeg for din del at du gjør... Hvordan er handjob-skillza egentlig med så puslete armer som det der? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cyrus skrev:

Det håper jeg for din del at du gjør... Hvordan er handjob-skillza egentlig med så puslete armer som det der? 🙄

:lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne godt å vidt oss uten dyne spør du meg:fnise: Der det mest interressante er😉

Anonymkode: f1745...fce

Du vet da ingenting om hvor interessant penisen min er!! Eller kanskje du gjør det 😓😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Ikke sikkert at frøken_fjong er håndverker så kanskje hun ikke trenger noek håndjobskills 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. 

Anonymkode: f4759...0c2

Har da bilde av det rett borti her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nordavind skrev:

Ikke sikkert at frøken_fjong er håndverker så kanskje hun ikke trenger noek håndjobskills 😮

:jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg får noe hat for å dele fra beste vinkel... jeg deler i alle fall! 

Har åpenbart redigert bildene, men ikke noe annet enn retusjering av bakgrunn, motiv på overdel og en karakteristisk føflekk. Alt for å være så anonym som mulig! 

7FE8877C-3C91-40B3-9029-4A3D23EB13D8.jpg

Anonymkode: 089dd...60a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke jeg får noe hat for å dele fra beste vinkel... jeg deler i alle fall! 

Har åpenbart redigert bildene, men ikke noe annet enn retusjering av bakgrunn, motiv på overdel og en karakteristisk føflekk. Alt for å være så anonym som mulig! 

7FE8877C-3C91-40B3-9029-4A3D23EB13D8.jpg

Anonymkode: 089dd...60a

Najs ☺ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Edie skrev:

Ryddet for seksualisert bilde og svar til dette.

Edie, mod.

Det var jo ikke et seksualisert bilde...

Anonymkode: 732c4...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Annetnavn_
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. 

Anonymkode: f4759...0c2

Min kropp er "mammakropp", jeg pakker den ikke inn for det om. Må man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nordavind skrev:

Har alltid lurt på hva den smileyn betyr

Litt sånn hmfr tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Strixa skrev:

Min kropp er "mammakropp", jeg pakker den ikke inn for det om. Må man det?

Min også. Jeg pakker den ikke inn. Sprader rundt i sportsbh og shorts nå om dagen (i Hagen og på terrassen) . :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...