Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #14421 Del Skrevet 8. august 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit. Skulle aldri trodd jeg skulle poste et slikt bilde på et forum. Og ihvertfall ikke der jeg viste ansiktet. Lurer forøvrig på åssen folk tar selfies i speilet, hva er trikset? Bildet forsvinner om noen timer. Kanskje etter en dag. Faen, på tide å rydde vekk de skitne bokserne som ligger på badet ser jeg. Anonymkode: 07fb4...4df Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste YOU GOT THIS BRO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. august 2016 #14422 Del Skrevet 8. august 2016 2 minutter siden, Cyrus skrev: Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste YOU GOT THIS BRO!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #14423 Del Skrevet 8. august 2016 29 minutter siden, Polly Ester skrev: Fin Takk! 11 minutter siden, Mysticgirl skrev: Kjempefin Tusen takk! 5 minutter siden, Cyrus skrev: Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste YOU GOT THIS BRO!!! Oh my god, du nailer jo det ned til en science! Lyset får jeg ikke gjort så mye med, er et elendig lys inne på badet. Resten rådet kan jeg prøve å følge. Anonymkode: 07fb4...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #14424 Del Skrevet 8. august 2016 @Cyrus: Nå har jeg prøvd i 25 minutter. Det hele resulterte i en krampe i ryggen, og et monogloid ansiktsuttrykk. Tror jeg står over for nå. Anonymkode: 07fb4...4df 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #14425 Del Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus: Nå har jeg prøvd i 25 minutter. Det hele resulterte i en krampe i ryggen, og et monogloid ansiktsuttrykk. Tror jeg står over for nå. Anonymkode: 07fb4...4df Da kan du notere 25 minutter posering i treningsdagboka di Øvelse gjør mester. Husk at det aller viktigste er lyset. Man finner ikke godt lys, godt lys finner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2016 #14426 Del Skrevet 8. august 2016 Et øyeblikk siden, Cyrus skrev: Da kan du notere 25 minutter posering i treningsdagboka di Øvelse gjør mester. Husk at det aller viktigste er lyset. Man finner ikke godt lys, godt lys finner deg. Den er notert. Prøver igjen i morgen. Anonymkode: 07fb4...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonutEater Skrevet 8. august 2016 #14427 Del Skrevet 8. august 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste YOU GOT THIS BRO!!! Du glemte å skrive duckface. Duckface er et must når man tar selfies 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 8. august 2016 #14428 Del Skrevet 8. august 2016 1 minutt siden, DonutEater skrev: Du glemte å skrive duckface. Duckface er et must når man tar selfies Ikke mirrorselfies vel? Tror duckface bare gjelder ved frontkamerabilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonutEater Skrevet 8. august 2016 #14429 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) 41 minutter siden, Cyrus skrev: Ikke mirrorselfies vel? Tror duckface bare gjelder ved frontkamerabilder.. Hmmm, kanskje. Jeg trodde det gjaldt alle typer selfies My bad. Endret 8. august 2016 av DonutEater Ny trend. Duckface på alle typer selfies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 8. august 2016 #14430 Del Skrevet 8. august 2016 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rossin Skrevet 8. august 2016 #14431 Del Skrevet 8. august 2016 4 timer siden, haiba skrev: Hadde lett bydd opp til dans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. august 2016 #14432 Del Skrevet 9. august 2016 14 timer siden, Rossin skrev: Hadde lett bydd opp til dans! Noe forteller meg at de jeansa ikke er ment for dans 😄 Them thighs though 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 9. august 2016 #14433 Del Skrevet 9. august 2016 1 time siden, Cyrus skrev: Noe forteller meg at de jeansa ikke er ment for dans 😄 Them thighs though 😋 Er stretch så det går bra😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #14434 Del Skrevet 10. august 2016 Den 8.8.2016 at 20.25, aiba skrev: Fin kropp :-) Anonymkode: b8173...ce9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 12. august 2016 #14435 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Den 8.8.2016 at 18.47, Cyrus skrev: Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste YOU GOT THIS BRO!!! This x1000000000. Hahahahahah. Husker at jeg trodde at man alltid har tydelig sixpack osv gitt at fettprosenten er lav nok, men så kom jeg over en tråd i reddit/fitness, hvor folk postet bilde av seg selv uten å flekse og med fleksing for å se forskjellen og herreguuuuuuuuuuuud..... det er STOR forskjell. Må innrømme at jeg begynte å stramme på alle bodypics etter at jeg leste den tråden. Den 8.8.2016 at 19.14, AnonymBruker skrev: @Cyrus: Nå har jeg prøvd i 25 minutter. Det hele resulterte i en krampe i ryggen, og et monogloid ansiktsuttrykk. Tror jeg står over for nå. Anonymkode: 07fb4...4df Hahahahaha. Den 8.8.2016 at 20.25, aiba skrev: oohhh laaaaaa laaaaaaaaa. La oss få litt mer liv i denne tråden da! Endret 12. august 2016 av Uchiha Madbrah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quatre Skrevet 12. august 2016 #14436 Del Skrevet 12. august 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 12. august 2016 #14437 Del Skrevet 12. august 2016 11 minutter siden, Quatre skrev: Boobs! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #14438 Del Skrevet 12. august 2016 9 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev: La oss få litt mer liv i denne tråden da! You wish is my command 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 12. august 2016 #14439 Del Skrevet 12. august 2016 14 minutter siden, Quatre skrev: Favorittvinkelen min jo 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quatre Skrevet 12. august 2016 #14440 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) . Endret 3. februar 2017 av Quatre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg