Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit. Skulle aldri trodd jeg skulle poste et slikt bilde på et forum. Og ihvertfall ikke der jeg viste ansiktet. Lurer forøvrig på åssen folk tar selfies i speilet, hva er trikset? Bildet forsvinner om noen timer. Kanskje etter en dag.



Faen, på tide å rydde vekk de skitne bokserne som ligger på badet ser jeg.

Anonymkode: 07fb4...4df

Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste :) 

YOU GOT THIS BRO!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mysticgirl
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste :) 

YOU GOT THIS BRO!!!

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Polly Ester skrev:

Fin :kyss2:

Takk!

11 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Kjempefin :blomst:

Tusen takk!

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste :) 

YOU GOT THIS BRO!!!

Oh my god, du nailer jo det ned til en science! Lyset får jeg ikke gjort så mye med, er et elendig lys inne på badet. Resten rådet kan jeg prøve å følge.

Anonymkode: 07fb4...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Cyrus: Nå har jeg prøvd i 25 minutter. Det hele resulterte i en krampe i ryggen, og et monogloid ansiktsuttrykk. Tror jeg står over for nå.

Anonymkode: 07fb4...4df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

@Cyrus: Nå har jeg prøvd i 25 minutter. Det hele resulterte i en krampe i ryggen, og et monogloid ansiktsuttrykk. Tror jeg står over for nå.

Anonymkode: 07fb4...4df

Da kan du notere 25 minutter posering i treningsdagboka di :) 

Øvelse gjør mester. Husk at det aller viktigste er lyset. Man finner ikke godt lys, godt lys finner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Da kan du notere 25 minutter posering i treningsdagboka di :) 

Øvelse gjør mester. Husk at det aller viktigste er lyset. Man finner ikke godt lys, godt lys finner deg.

Den er notert. Prøver igjen i morgen.

Anonymkode: 07fb4...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cyrus skrev:

Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste :) 

YOU GOT THIS BRO!!!

Du glemte å skrive duckface. Duckface er et must når man tar selfies :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DonutEater skrev:

Du glemte å skrive duckface. Duckface er et must når man tar selfies :opplyser:

Ikke mirrorselfies vel? Tror duckface bare gjelder ved frontkamerabilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Cyrus skrev:

Ikke mirrorselfies vel? Tror duckface bare gjelder ved frontkamerabilder..

Hmmm, kanskje. Jeg trodde det gjaldt alle typer selfies :tongue: My bad.

Endret av DonutEater
Ny trend. Duckface på alle typer selfies.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Rossin skrev:

Hadde lett bydd opp til dans!

Noe forteller meg at de jeansa ikke er ment for dans 😄

Them thighs though 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyrus skrev:

Noe forteller meg at de jeansa ikke er ment for dans 😄

Them thighs though 😋

Er stretch så det går bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uchiha Madbrah
Den 8.8.2016 at 18.47, Cyrus skrev:

Lyset! Også må du holde telefonen høyere. Fleks biceps med åpen hånd på den armen som ikke holder kameraet. Skyv ut lats på samme side som du flekser. Stå litt på skrå så definisjonen på brystkassa kommer mer frem. Ta minst 10 bilder fra marginalt ulike vinkler og plukk ut det beste :) 

YOU GOT THIS BRO!!!

This x1000000000. Hahahahahah. Husker at jeg trodde at man alltid har tydelig sixpack osv gitt at fettprosenten er lav nok, men så kom jeg over en tråd i reddit/fitness, hvor folk postet bilde av seg selv uten å flekse og med fleksing for å se forskjellen og herreguuuuuuuuuuuud..... det er STOR forskjell. Må innrømme at jeg begynte å stramme på alle bodypics etter at jeg leste den tråden. :ler:

 

Den 8.8.2016 at 19.14, AnonymBruker skrev:

@Cyrus: Nå har jeg prøvd i 25 minutter. Det hele resulterte i en krampe i ryggen, og et monogloid ansiktsuttrykk. Tror jeg står over for nå.

Anonymkode: 07fb4...4df

Hahahahaha. 

 

Den 8.8.2016 at 20.25, aiba skrev:

 

oohhh laaaaaa laaaaaaaaa. :smilyblomst:

La oss få litt mer liv i denne tråden da! 

Endret av Uchiha Madbrah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...