AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #13921 Del Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Ramona skrev: Forresten, hvorfor er du naken? Nettopp runket? fingrespørsmål? Anonymkode: 1b2e3...867 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 16. juli 2016 #13922 Del Skrevet 16. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du veldig bleik? Anonymkode: 81217...31a Veldig bleik om vinteren, men kan få litt farge om jeg soler meg. Problemet er vel egentlig mangel på sol om sommeren, som gjør at jeg er bleik hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #13923 Del Skrevet 16. juli 2016 Et øyeblikk siden, marizz skrev: Veldig bleik om vinteren, men kan få litt farge om jeg soler meg. Problemet er vel egentlig mangel på sol om sommeren, som gjør at jeg er bleik hele året Hva med solarium? Anonymkode: 81217...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 16. juli 2016 #13924 Del Skrevet 16. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: fingrespørsmål? Anonymkode: 1b2e3...867 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 16. juli 2016 #13925 Del Skrevet 16. juli 2016 14 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg gjør ikke sånt tenk... gris ass 😄 Ok, bare lurte 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #13926 Del Skrevet 16. juli 2016 Et øyeblikk siden, Ramona skrev: Ok, bare lurte 😉 Synes du nå man kan spørre alle lettkledde kvinner i denne tråden om de har fingret? Anonymkode: 81217...31a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 16. juli 2016 #13927 Del Skrevet 16. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du nå man kan spørre alle lettkledde kvinner i denne tråden om de har fingret? Anonymkode: 81217...31a Eh, han ligger jo kliss naken i senga? De fleste kvinnene i denne tråden gjør jo ikke det? Dessuten er dette en "lett" tråd, så jeg synes det er ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 16. juli 2016 #13928 Del Skrevet 16. juli 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med solarium? Anonymkode: 81217...31a Takk for forslaget altså, men så viktig er det ikke for meg å være brun Må nesten godta hudfargen man har, og jeg er egentlig ikke interessert i ekstra fare for hudkreft eller rynker(høres kanskje litt hysterisk ut, men jeg tenker det er bedre å la være). Vil ikke si jeg er blekere enn en gjenomsnittlig nordmann da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 16. juli 2016 #13929 Del Skrevet 16. juli 2016 Så bra respons @RompeRusk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-pus Skrevet 16. juli 2016 #13930 Del Skrevet 16. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du neglsopp? Anonymkode: 5b816...5b0 Jøss ! - hvor fikk du den idéen fra da ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2016 #13931 Del Skrevet 16. juli 2016 Er det lov å skryte av seg selv når man har mistet over 20kg det siste halvåret? Uansett jeg syntes selv jeg har vært flink. Det er nærmere 30 kg igjen, men det går framover, eller nedover Anonymkode: 6da10...c10 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. juli 2016 #13932 Del Skrevet 16. juli 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du nå man kan spørre alle lettkledde kvinner i denne tråden om de har fingret? Anonymkode: 81217...31a Unnskyld at jeg spør, det er helt tilfeldig at spørsmålet kommer etter din kommentar, men hva er egentlig forskjellen på å fingre som dere unge kaller det og å onanere? Jeg forbinder ordet fingring med småbarn som fingrer og plukker på alt de ser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 16. juli 2016 #13933 Del Skrevet 16. juli 2016 Den 13.7.2016 at 23.21, Belbus skrev: Siteringstull 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å skryte av seg selv når man har mistet over 20kg det siste halvåret? Uansett jeg syntes selv jeg har vært flink. Det er nærmere 30 kg igjen, men det går framover, eller nedover Anonymkode: 6da10...c10 All grunn til å være stolt, men du må snu toalettrullen før du tar de neste 30. Men trenger du virkelig å ta hele 30 til? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-pus Skrevet 16. juli 2016 #13934 Del Skrevet 16. juli 2016 2 timer siden, RompeRusk skrev: Nei uff, neglen på lilletåen på venstre fot var litt for mye bøyd. Steller du ikke neglene dine??? Nei, jeg lar det skrubbe og file og smøre og lakke og gå 2 timer siden, RompeRusk skrev: Har du hjernesopp? Ser ingen annen unnskyldning for å oppføre seg som en pubertal 13-åring på nett. Pene tær ! - og vi venter på tåfisene til en viss AB 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 16. juli 2016 #13935 Del Skrevet 16. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å skryte av seg selv når man har mistet over 20kg det siste halvåret? Uansett jeg syntes selv jeg har vært flink. Det er nærmere 30 kg igjen, men det går framover, eller nedover Anonymkode: 6da10...c10 Egentlig så er det ikke det. Jeg fikk ikke lov da jeg prøvde hvertfall. Men du får skryt av meg! Du har vært superflink og kan være stolt av deg selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 16. juli 2016 #13936 Del Skrevet 16. juli 2016 Den 15.7.2016 at 22.37, Minesveiper skrev: Flott 23 timer siden, Pjokkeline skrev: Så flott! Og du fikk en kjempe fin midje Elsket kjolen din, sommerlig og søt ❤ Takk 22 timer siden, Uchiha Madbrah skrev: Hahahahah, så gøy at du faktisk leverte. Og fine føtter! Herlighet at det finnes mennesker som er villige til å kritisere andres føtter og tånegler.... 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger deg!! (Selv om jeg hater føtter, eller tær egentlig, til og med mine egne) Anonymkode: ccbe9...3be 29 minutter siden, Nordavind skrev: Så bra respons @RompeRusk 😄 Assa... Kroppspress synes jeg er en ting. For det finnes overalt i samfunnet, fra alle kanter, og det er kommet for å bli. Men pokker heller, kvinner/jenter går rundt og bekymrer seg for midjen, låra, magen, sminken og håret skal være på plass, FADER om vi skal gå rundt og bekymre oss for hvordan NORMALE TÆR ser ut! Faen altså, der går min grense!!!! 19 minutter siden, Lille-pus skrev: Nei, jeg lar det skrubbe og file og smøre og lakke og gå Pene tær ! - og vi venter på tåfisene til en viss AB Takk Ja jeg venter i spenning!! De må være guddommelig vakre siden h*n kan ta seg frihet til å kritisere andres tær 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 16. juli 2016 #13937 Del Skrevet 16. juli 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å skryte av seg selv når man har mistet over 20kg det siste halvåret? Uansett jeg syntes selv jeg har vært flink. Det er nærmere 30 kg igjen, men det går framover, eller nedover Anonymkode: 6da10...c10 Det er absolutt lov, og det syns jeg du skal! Lykke til på reisen, heier på deg Selvskryt er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 16. juli 2016 #13938 Del Skrevet 16. juli 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lov å skryte av seg selv når man har mistet over 20kg det siste halvåret? Uansett jeg syntes selv jeg har vært flink. Det er nærmere 30 kg igjen, men det går framover, eller nedover Anonymkode: 6da10...c10 Det er absolutt lov! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 16. juli 2016 #13939 Del Skrevet 16. juli 2016 Den 15.7.2016 at 14.44, RompeRusk skrev: Nuvehl, back til trådens Tema frem til neste tåkommentar kommer. Fant verdens søteste uggemuggekosesmosekjole i går, som jeg bare MÅTTE HAAAAAH! Får verdens søteste midje i den Det var rett og slett en råflott kjole! ....på en veldig flott dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 16. juli 2016 #13940 Del Skrevet 16. juli 2016 8 timer siden, Nordavind skrev: @Anekdora det er innafor sånn lovmessig ja og det er også innafor både med blubbis og ikke-blubbis bra jobbet! @lillsunshine fine føtter da Takk, så hyggelig å høre 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har jo fine negler! Og føttene er fine de også! Anonymkode: df9ee...147 Hehe, tusen takk Jeg tok på meg neglelakk etter inspirasjon fra denne tråden og når jeg så hvor ustelte og stygge mine føtter var. I år kan jeg vise frem neglene med stolthet. I fjor sommer klarte jeg nemlig å skade stortånegla sånn at halve datt av. Det tok et svangerskap å vokse ut som de sier, så var ikke så gøy å vise frem neglene for et år siden. Setter pris på friske stortånegler nå 2 timer siden, Pjokkeline skrev: Takk vennen Hyggelig å høre, takk Du må gjerne bidra også Fine føtter, og lakkfargen ! Hvilken neglelakk/farge har du det? Haha, så søt (blubbis) Flott resultat, stå på videre Forresten, du har fin kropp på både før og etter bildet Du er kul Håper ikke du mente du er misfornøyd med føttene, for det har du ingen grunn til Takk for mange flotte ord Når det gjelder å bli slaktet for eksponeringsbehov, skulle du bare ha visst hvor mange ganger jeg har vært utsatt Både her og i "hvordan ser du ut" tråden, og mange ganger har det vært mye kjipt å lese.. Men, har egentlig sluttet å bry meg (i allefall litt). Det er alltid hyggelig med noen ord uansett, det tror jeg vi alle setter pris på. Det er perioder jeg ikke er "aktiv" og perioder når jeg er det, som nå i det siste. Har sommerferie fra jobb, og når en får tatt noen gode bilder, så er det gøy å dele de. Akkurat slik som en gjør på andre sosiale medier Tusen takk vennen jeg er fornøyd selv, men kjipt om sommeren når en blir enda mørkere Gøy med skille da Takk for det, og du er smashing som alltid Neglelakken heter Mineral Fusion som jeg har bestilt fra Iherb. Fargen heter visst Coral Reef. Ganske så fin kvalitet på de og mange forskjellige farger. Litt som Essie egentlig. Disse er jo litt billigere da om man ikke teller med portoen Her er link til neglelakken http://no.iherb.com/Mineral-Fusion-Nail-Lacquer-Coral-Reef-0-33-fl-oz-10-ml/52730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg