Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 minutter siden, Anekdora skrev:

20160716_011423.png

Er dette lov da? Blubbiskropp og litt mindre blubbiskropp :fnise: :hoppendeglad:

Gratulerer med et fint resultat. Hvor mange kilos forskjell er det på disse bildene? Hvor lang tid brukte du? 

Anonymkode: 5d415...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
59 minutter siden, Anekdora skrev:

20160716_011423.png

Er dette lov da? Blubbiskropp og litt mindre blubbiskropp :fnise: :hoppendeglad:

Bra jobbet! Tenkte jeg skulle poste en slik en i desember, da har jeg holdt på 1 år.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anekdora skrev:

20160716_011423.png

Det er lov. Kjempefint. 

Hvor lenge er det mellom bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, July 15, 2016 at 13.42, AnonymBruker skrev:

Uff de neglene på høyre for var uggne!

Anonymkode: 4d890...621

Lurer på hvordan dine tær ser ut. Sikkert helt perfekt de da :roll: 

Anonymkode: 17a0d...421

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål. 

Pjokkeline er vakker, sexy og flott og jeg kan se bilde etter bilde av henne 💖 

Men hvorfor blir ikke hun slaktet og får høre hvor stort eksponeringsbehov hun har når hun har lagt ut flere bilder på rappen? Hun hat ikke akkurat en dårlig kropp så vet det ikke er "sympati" likes hun får.

Anonymkode: 273b5...a3e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål. 

Men hvorfor blir ikke hun slaktet og får høre hvor stort eksponeringsbehov hun har når hun har lagt ut flere bilder på rappen? Hun hat ikke akkurat en dårlig kropp så vet det ikke er "sympati" likes hun får.

Fordi vakre mennesker har det enklere enn andre mennesker. Forskjellsbehandlingen er fantastisk.

Var det noe mer?

Anonymkode: 59bfb...e69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Så fin du er Pjokkeline! Kjempesøtt ansikt og bra kropp. Er misunnelig på hudfargen din også om det er lov å si:fnise:

og så flink du har vært Anekdora! Kjempebrajobba, og fin kropp både før og etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vakre mennesker har det enklere enn andre mennesker. Forskjellsbehandlingen er fantastisk.

Var det noe mer?

Anonymkode: 59bfb...e69

Men brukere som er minst like flotte som pjokkeline blir jo faktisk slaktet. Hvor er logikken hen? 

Anonymkode: 5b816...5b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lille-pus skrev:

For å sette punktum for tåfisdiskusjonen

image.jpeg

Har du neglsopp? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du neglsopp? 

Har du hjernesopp? Ser ingen annen unnskyldning for å oppføre seg som en pubertal 13-åring på nett.

20160716_201557.jpg

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lille-pus skrev:

image.jpeg

Nei uff, neglen på lilletåen på venstre fot var litt for mye bøyd. Steller du ikke neglene dine??? 

:ironi::fnise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, RompeRusk skrev:

Har du hjernesopp? Ser ingen annen unnskyldning for å oppføre seg som en pubertal 13-åring på nett.

Digger deg!! :fnise: :blomst: 

(Selv om jeg hater føtter, eller tær egentlig, til og med mine egne) 

Anonymkode: ccbe9...3be

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: submarine Counter-terrorism missil CIA FBI 1984 illuminati virus Enigma MKULTRAalien spy

Fine folk, her på forumet. Doomsday Anonymous sniper NASA assassination hacker president

Anonymkode: dd76a...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2016-06-25 at 21.49, Cyrus skrev:

20160625_080156.jpg

Lørdagskvelden er her, så det er på tide å blåse liv i denne tråden igjen 😄

Forresten, hvorfor er du naken? Nettopp runket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lillsunshine skrev:

Lenge siden jeg har bidratt nå. Tenkte å gjøre et comeback med føtter jeg også. Nå skal dere få den brede versjonen av kvinneføtter. Jeg er så brei atte det ikke er gøy å finne enkelte sko innimellom, da det ofte blir for smale, selv om de passer i lengda. 

20160716_120959.jpg

Du har jo fine negler! Og føttene er fine de også!

Anonymkode: df9ee...147

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233
20 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

*snip*

Kjempefint av deg! :) 

Takk vennen :blomst:

14 timer siden, Scorpio_ skrev:

Så pen du er! :)

Hyggelig å høre, takk :blomst: Du må gjerne bidra også :biggrin:

5 timer siden, lillsunshine skrev:

Lenge siden jeg har bidratt nå. Tenkte å gjøre et comeback med føtter jeg også. Nå skal dere få den brede versjonen av kvinneføtter. Jeg er så brei atte det ikke er gøy å finne enkelte sko innimellom, da det ofte blir for smale, selv om de passer i lengda. 

Fine føtter, og lakkfargen ! Hvilken neglelakk/farge har du det?

5 timer siden, Anekdora skrev:

Haha, så søt (blubbis) :fnise: Flott resultat, stå på videre :) Forresten, du har fin kropp på både før og etter bildet :)

4 timer siden, Lille-pus skrev:

Du er kul :Hehe: Håper ikke du mente du er misfornøyd med føttene, for det har du ingen grunn til ;)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål. 

Takk for mange flotte ord :klem: 

Når det gjelder å bli slaktet for eksponeringsbehov, skulle du bare ha visst hvor mange ganger jeg har vært utsatt :fnise: Både her og i "hvordan ser du ut" tråden, og mange ganger har det vært mye kjipt å lese.. Men, har egentlig sluttet å bry meg (i allefall litt). Det er alltid hyggelig med noen ord uansett, det tror jeg vi alle setter pris på. 

Det er perioder  jeg ikke er "aktiv" og perioder når jeg er det, som nå i det siste. Har sommerferie fra jobb, og når en får tatt noen gode bilder, så er det gøy å dele de. Akkurat slik som en gjør på andre sosiale medier :)

1 time siden, marizz skrev:

Så fin du er Pjokkeline! Kjempesøtt ansikt og bra kropp. Er misunnelig på hudfargen din også om det er lov å si:fnise:

og så flink du har vært Anekdora! Kjempebrajobba, og fin kropp både før og etter :)

Tusen takk vennen :blomst: jeg er fornøyd selv, men kjipt om sommeren når en blir enda mørkere :fnise: Gøy med skille da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ramona skrev:

Forresten, hvorfor er du naken? Nettopp runket? 

Jeg gjør ikke sånt tenk... gris ass 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, marizz skrev:

Jeg synes litt mørk hud er veldig fint og eksotisk! Personlig kunne jeg tenkt meg å bli litt mørkere:fnise:

Er du veldig bleik?

Anonymkode: 81217...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...