AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13841 Del Skrevet 14. juli 2016 22 timer siden, skruf skrev: Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt Anonymkode: df9ee...147 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 14. juli 2016 #13842 Del Skrevet 14. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt Anonymkode: df9ee...147 Ehm, du ser vel at neglene er stelte? Personlig liker jeg best korte negler(ikke så glad i pedikyr), men det er en smakssak og de er jo stelte uansett hva man foretrekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13843 Del Skrevet 14. juli 2016 6 timer siden, Silfen skrev: Gjorde et tappert forsøk på å finne meg en BH i dag, men når man har tomme slaskepupper er det faen meg ikke lett. Men det var helspeil da, så jeg tenkte jeg skulle spamme dere med lett heroinknekk i knærne og tighte tights. Du er nå flott uansett! For en god figur du har! Anonymkode: df9ee...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13844 Del Skrevet 14. juli 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt Anonymkode: df9ee...147 Hvis du synes at de føttene der er ustelte, så skulle du sett mine Anonymkode: f87f4...d44 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13845 Del Skrevet 14. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du synes at de føttene der er ustelte, så skulle du sett mine Anonymkode: f87f4...d44 Hehe, huff! Jeg klarer bare ikke lange negler på tærne, men jeg vet at mange synes det er fint Anonymkode: df9ee...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2016 #13846 Del Skrevet 14. juli 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt Anonymkode: df9ee...147 Haha, morsom du Neglene er ikke lange på dette bildet. Hadde de vært kortere så hadde det vært klipt inntil kjøttet, noe som ikke er heldig. For å unngå betennelse så skal negler klippes rett av og rundes litt ned i kantene, ikke klippes helt inn til huden. Neglene er stelt, hadde nettopp vært å fått pedikyr og lagt på en shellac på dette bildet. Fransk manikyr kalles det når det er hvit kant øverst og lys rosa resten av neglen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2016 #13847 Del Skrevet 14. juli 2016 36 minutter siden, marizz skrev: Ehm, du ser vel at neglene er stelte? Personlig liker jeg best korte negler(ikke så glad i pedikyr), men det er en smakssak og de er jo stelte uansett hva man foretrekker Må si jeg lurer litt på hvordan anonyme bruker mener neglene skulle vært kortere, ser jo huden over neglene, så hadde jeg klippet de kortere så hadde jeg sikkert blødd.. Må isåfall bite tånegler da. Å det er skikkelig ekkelt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 14. juli 2016 #13848 Del Skrevet 14. juli 2016 8 timer siden, Mysticgirl skrev: Mine føtter 23 timer siden, skruf skrev: Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. Flotte føtter på dere kvinner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 14. juli 2016 #13849 Del Skrevet 14. juli 2016 30 minutter siden, skruf skrev: Må si jeg lurer litt på hvordan anonyme bruker mener neglene skulle vært kortere, ser jo huden over neglene, så hadde jeg klippet de kortere så hadde jeg sikkert blødd.. Må isåfall bite tånegler da. Å det er skikkelig ekkelt! Sikkert pga det hvite som gjør at de ser lengre ut Jeg synes iallefall de ser velstelte ut, det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2016 #13850 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, marizz skrev: Sikkert pga det hvite som gjør at de ser lengre ut Jeg synes iallefall de ser velstelte ut, det skal du ha! Takk Takler ikke lange negler selv, så her er alltid både fingernegler og tånegler korte. Prøvde sånne lange falske negler en gang, men fikk ikke til å knappe igjen buksa eller ta av meg linsene, så det ble med den ene gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13851 Del Skrevet 14. juli 2016 32 minutter siden, skruf skrev: Må si jeg lurer litt på hvordan anonyme bruker mener neglene skulle vært kortere, ser jo huden over neglene, så hadde jeg klippet de kortere så hadde jeg sikkert blødd.. Må isåfall bite tånegler da. Å det er skikkelig ekkelt! Ville ihvertfall klippet dem litt ned i kantene. Jeg synes de er i overkant lange også, men man kan se på flere av neglene at de har for mye i kantene. Mysticgirl har perfekte tånegler, der kan du se hvordan de bør være. Det verste mange vet er lange tånegler. Om de er så lange som dine, bør de dekkes med lakk. Anonymkode: df9ee...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2016 #13852 Del Skrevet 14. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ville ihvertfall klippet dem litt ned i kantene. Jeg synes de er i overkant lange også, men man kan se på flere av neglene at de har for mye i kantene. Mysticgirl har perfekte tånegler, der kan du se hvordan de bør være. Det verste mange vet er lange tånegler. Om de er så lange som dine, bør de dekkes med lakk. Anonymkode: df9ee...147 Jeg har lakk på.... som jeg svarte deg så har jeg shellac og fransk manikyr. Det er faktisk lakk hvis du ikke er klar over det. På meg så kan jeg ikke klippe kortere enn det jeg har gjort her, enkelt og greit. Mulig du lar deg forvirre over den hvite stripen på lakken. Uansett, jeg kan ikke forklare dette med lakk/shellac mere enn jeg har gjort til nå, du får evt google det. Men, jeg orker ikke kvervulere med anonyme brukere. Du får ha en fin torsdagskveld videre, og sove godt 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 14. juli 2016 #13853 Del Skrevet 14. juli 2016 @Uchiha Madbrah Imponerende resultat og bra jobbet Kan tenke meg det er gøy og motiverende å se og etter bilder. @Mysticgirl Skjønne og fine bein @Silfen Du er like flott som alltid, fra topp til tå. Tro det eller ei, men jeg beundrer utstrålingen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-pus Skrevet 14. juli 2016 #13854 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt Anonymkode: df9ee...147 Specsavers ! Nydelige føtter @skruf og det fra en som ikke er fotfetishist (i motsetning til enkelte andre som vimset rundt her inne). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. juli 2016 #13855 Del Skrevet 14. juli 2016 5 minutter siden, Pjokkeline skrev: @Mysticgirl Skjønne og fine bein Tusen takk, søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 14. juli 2016 #13856 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg tror noen forveksler den hvite stripa med lange negler. Det er lakk, ikke negler, kjære dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2016 #13857 Del Skrevet 14. juli 2016 1 time siden, skruf skrev: Jeg har lakk på.... som jeg svarte deg så har jeg shellac og fransk manikyr. Det er faktisk lakk hvis du ikke er klar over det. På meg så kan jeg ikke klippe kortere enn det jeg har gjort her, enkelt og greit. Mulig du lar deg forvirre over den hvite stripen på lakken. Uansett, jeg kan ikke forklare dette med lakk/shellac mere enn jeg har gjort til nå, du får evt google det. Men, jeg orker ikke kvervulere med anonyme brukere. Du får ha en fin torsdagskveld videre, og sove godt Du BETALER altså for å få helt normale negler? Hva slags negler har du sånn til vanlig? Det der er sånne negler som jeg alltid har, og som jeg føler jeg må gjøre noe med når de blir seende sånn ut. Anonymkode: df9ee...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #13858 Del Skrevet 14. juli 2016 Du er litt lost du, ab. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. juli 2016 #13859 Del Skrevet 14. juli 2016 Veldig pene føtter skruf, skulle gjerne hatt like. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. juli 2016 #13860 Del Skrevet 14. juli 2016 12 minutter siden, Silfen skrev: Veldig pene føtter skruf, skulle gjerne hatt like. Takk! Skal trene litt mere legger og lår (denne er intern, men må få på mere vekter sånn at jeg gruser faren min) så skal jeg legge ut bilde som går lengre opp fra føttene også. Nå har jeg bare pipemuskelbein som følge av ren tredemølleløping og enkel styrketrening) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg