Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
22 timer siden, skruf skrev:

Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine :) Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. 

IMG_0778.JPG

Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også :) Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt :)

Anonymkode: df9ee...147

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marizz
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fine føtter, men her trengs en negleklipp! Lange tånegler er grøss! Og det hadde ikke skadet med en fin lakk også :) Men ja, du har veldig fine føtter. De hadde vært enda finere om neglene hadde vært stelt :)

Ehm, du ser vel at neglene er stelte? Personlig liker jeg best korte negler(ikke så glad i pedikyr), men det er en smakssak og de er jo stelte uansett hva man foretrekker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Silfen skrev:

Gjorde et tappert forsøk på å finne meg en BH i dag, men når man har tomme slaskepupper er det faen meg ikke lett. Men det var helspeil da, så jeg tenkte jeg skulle spamme dere med lett heroinknekk i knærne og tighte tights.

13680981_10210289033686009_4116432950938383187_n.jpg

Du er nå flott uansett! For en god figur du har! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du synes at de føttene der er ustelte, så skulle du sett mine :fnise:

Anonymkode: f87f4...d44

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du synes at de føttene der er ustelte, så skulle du sett mine :fnise:

Anonymkode: f87f4...d44

Hehe, huff!

Jeg klarer bare ikke lange negler på tærne, men jeg vet at mange synes det er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, morsom du :) Neglene er ikke lange på dette bildet. Hadde de vært kortere så hadde det vært klipt inntil kjøttet, noe som ikke er heldig. For å unngå betennelse så skal negler klippes rett av og rundes litt ned i kantene, ikke klippes helt inn til huden. Neglene er stelt, hadde nettopp vært å fått pedikyr og lagt på en shellac på dette bildet. Fransk manikyr kalles det når det er hvit kant øverst og lys rosa resten av neglen. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, marizz skrev:

Ehm, du ser vel at neglene er stelte? Personlig liker jeg best korte negler(ikke så glad i pedikyr), men det er en smakssak og de er jo stelte uansett hva man foretrekker :) 

Må si jeg lurer litt på hvordan anonyme bruker mener neglene skulle vært kortere, ser jo huden over neglene, så hadde jeg klippet de kortere så hadde jeg sikkert blødd.. Må isåfall bite tånegler da. Å det er skikkelig ekkelt! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mysticgirl skrev:

Mine føtter :fnise:

Føtter.jpg

23 timer siden, skruf skrev:

Til ab som har lyst til å se føtter, selv om det ikke er mine du spurte om, men her er da mine :) Ikke de største føttene akkurat, hele str 36.. 

IMG_0778.JPG

Flotte føtter på dere kvinner

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz
30 minutter siden, skruf skrev:

Må si jeg lurer litt på hvordan anonyme bruker mener neglene skulle vært kortere, ser jo huden over neglene, så hadde jeg klippet de kortere så hadde jeg sikkert blødd.. Må isåfall bite tånegler da. Å det er skikkelig ekkelt! 

Sikkert pga det hvite som gjør at de ser lengre ut :) Jeg synes iallefall de ser velstelte ut, det skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marizz skrev:

Sikkert pga det hvite som gjør at de ser lengre ut :) Jeg synes iallefall de ser velstelte ut, det skal du ha!

Takk :) Takler ikke lange negler selv, så her er alltid både fingernegler og tånegler korte. Prøvde sånne lange falske negler en gang, men fikk ikke til å knappe igjen buksa eller ta av meg linsene, så det ble med den ene gangen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, skruf skrev:

Ville ihvertfall klippet dem litt ned i kantene. Jeg synes de er i overkant lange også, men man kan se på flere av neglene at de har for mye i kantene.

Mysticgirl har perfekte tånegler, der kan du se hvordan de bør være. Det verste mange vet er lange tånegler. Om de er så lange som dine, bør de dekkes med lakk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville ihvertfall klippet dem litt ned i kantene. Jeg synes de er i overkant lange også, men man kan se på flere av neglene at de har for mye i kantene.

Mysticgirl har perfekte tånegler, der kan du se hvordan de bør være. Det verste mange vet er lange tånegler. Om de er så lange som dine, bør de dekkes med lakk.

Jeg har lakk på.... som jeg svarte deg så har jeg shellac og fransk manikyr. Det er faktisk lakk hvis du ikke er klar over det. På meg så kan jeg ikke klippe kortere enn det jeg har gjort her, enkelt og greit. Mulig du lar deg forvirre over den hvite stripen på lakken. Uansett, jeg kan ikke forklare dette med lakk/shellac mere enn jeg har gjort til nå, du får evt google det. 

Men, jeg orker ikke kvervulere med anonyme brukere. Du får ha en fin torsdagskveld videre, og sove godt :)

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Specsavers ! :regler:

Nydelige føtter @skruf og det fra en som ikke er fotfetishist (i motsetning til enkelte andre som vimset rundt her inne).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, skruf skrev:

Jeg har lakk på.... som jeg svarte deg så har jeg shellac og fransk manikyr. Det er faktisk lakk hvis du ikke er klar over det. På meg så kan jeg ikke klippe kortere enn det jeg har gjort her, enkelt og greit. Mulig du lar deg forvirre over den hvite stripen på lakken. Uansett, jeg kan ikke forklare dette med lakk/shellac mere enn jeg har gjort til nå, du får evt google det. 

Men, jeg orker ikke kvervulere med anonyme brukere. Du får ha en fin torsdagskveld videre, og sove godt :)

Du BETALER altså for å få helt normale negler? Hva slags negler har du sånn til vanlig? Det der er sånne negler som jeg alltid har, og som jeg føler jeg må gjøre noe med når de blir seende sånn ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Silfen skrev:

Veldig pene føtter skruf, skulle gjerne hatt like.

Takk! Skal trene litt mere legger og lår (denne er intern, men må få på mere vekter sånn at jeg gruser faren min) så skal jeg legge ut bilde som går lengre opp fra føttene også. Nå har jeg bare pipemuskelbein som følge av ren tredemølleløping og enkel styrketrening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...