Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
44 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg tror du har misforstått litt. Jeg og @Runforit er jo faktisk de eneste brukerne her som mottar negative kommentarer om kroppen vår.

Dersom du blar litt bakover så ser du jo svart på hvitt hvilke brukere som mottar hyllest, og hvilke som mottar kritikk.

Men jeg har akseptert at som veltrent så er jeg også en soleklar skyteskive for de som ønsker å fremme den "normale" kroppen.

Tro meg, jeg er ikke bitter på deg, men "showoff" blir vel feil uttrykk. Kall det heller "overdrevent eksponeringsbehov uten forventet respons fordi en kropp med lav fett og mye muskler er ikke for alle".

😄😄😄

Jeg og R har forresten allerede diskutert å lage en felles IG - konto som kun skal ha #mirrorselfie #shredded #fitfam #8pack 😂

Showoff og overdrevent eksponeringsbehov er vel to sider av samme sak. Eller...?

Anonymkode: e77ae...cd2

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden endte plutselig opp som en showoff-tråd mellom to brukere... med noen tapre som gjør et forsøk på å bryte inn med egne bilder. 

Hva med å opprette en ny tråd C&R der dere bare legger ut bilder av dere selv i forskjellige positurer tatt på forskjellige tider på døgnet? Så kan spesielt interesserte følge dere der. 

Anonymkode: b1ae5...698

Men er det en regel på hvor mange bilder vi kan legge ut? Maks grensen er 1 bilde i uken? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare brukere som ser greit ut, som velger å legge ut fotografier av seg selv i slike tråder som dette.

Anonymkode: dd76a...531

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg tror du har misforstått litt. Jeg og @Runforit er jo faktisk de eneste brukerne her som mottar negative kommentarer om kroppen vår.

Dersom du blar litt bakover så ser du jo svart på hvitt hvilke brukere som mottar hyllest, og hvilke som mottar kritikk.

Men jeg har akseptert at som veltrent så er jeg også en soleklar skyteskive for de som ønsker å fremme den "normale" kroppen.

Tro meg, jeg er ikke bitter på deg, men "showoff" blir vel feil uttrykk. Kall det heller "overdrevent eksponeringsbehov uten forventet respons fordi en kropp med lav fett og mye muskler er ikke for alle".

😄😄😄

Jeg og R har forresten allerede diskutert å lage en felles IG - konto som kun skal ha #mirrorselfie #shredded #fitfam #8pack 😂

Jeg fikk litt pes fra en bruker fordi jeg har silikon, men det virker som de som har de beste kroppene her, er de som får mest kritikk. Både du og R har flotte kropper. Hvis folk ikke liker dere legger ut så mange bilder, så får de heller holde seg unna tråden. Eller bidra med noen bilder selv..Dette er jo tross alt en bilde tråd ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du rulle inn, jeg har ikke kritisert kroppene deres på noe som helst måte. Alle kropper er fine på hver sin måte. Jeg er på ingen måte sjalu og føler behov for å bruke deg som skyteskive for å fremme normale kropper. Har selv en meget veltrenet kropp da jeg lever sunt og trener 6 ganger i uken, både styrke og kondisjon. 

Jeg kritiserer derimot dette ekstreme eksponeringsbehovet deres der dere spammer denne tråden med skrytebilder. Tror det er derfor folk som har vært deltagere i denne tråden mer eller mindre har forlatt tråden, de ser seg nok lei av at dere to legger ut bildespam. 

Ja, vi vet at dere er veltrenet og har muskler, vi trenger ikke hundre bilde i uka for å forstå det. 

Anonymkode: b1ae5...698

Skrytebilder?

De legger ut bilder på samme måte som alle andre. Men bare fordi de ser bra ut så er det "skrytebilder"? 

La meg se om de har forstått deg riktig; kun stygge og/eller normale personer kan legge ut bilder. Dersom pene mennesker legger ut bilder på nøyaktig samme måte så "skryter" de. Er det slik å forstå?  

Anonymkode: 0fd38...3ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrytebilder?

De legger ut bilder på samme måte som alle andre. Men bare fordi de ser bra ut så er det "skrytebilder"? 

La meg se om de har forstått deg riktig; kun stygge og/eller normale personer kan legge ut bilder. Dersom pene mennesker legger ut bilder på nøyaktig samme måte så "skryter" de. Er det slik å forstå?  

Jeg tror det handler om mengde. Folk blir sinte av et stort eksponeringsbehov, det helt uavhengig av om det er slankt, trent, lubbent eller tykt objekt på bildene. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg tror det handler om mengde. Folk blir sinte av et stort eksponeringsbehov, det helt uavhengig av om det er slankt, trent, lubbent eller tykt objekt på bildene. 

Det er da brukere med høyst normale kropper som har lagt ut massevis av bilder, uten at de får noe annet enn endeløst skryt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, smalls skrev:

Jeg fikk litt pes fra en bruker fordi jeg har silikon, men det virker som de som har de beste kroppene her, er de som får mest kritikk. Både du og R har flotte kropper. Hvis folk ikke liker dere legger ut så mange bilder, så får de heller holde seg unna tråden. Eller bidra med noen bilder selv..Dette er jo tross alt en bilde tråd ;) 

Der slapp katta ut av sekken! Dette er tråden for de unge, vakre kropper uten lyter.

Anonymkode: 4a4b7...b7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der slapp katta ut av sekken! Dette er tråden for de unge, vakre kropper uten lyter.

Ikke nødvendigvis. Jeg har postet min ikke-så-ung kropp her flere ganger. Uten sixpack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Nordavind skrev:

Ikke nødvendigvis. Jeg har postet min ikke-så-ung kropp her flere ganger. Uten sixpack.

Du har en flott kropp, Nordavind! Bilder av deg i fjellvannet er klistret på mine netthinner. :hjerter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler like godt hver gang det kommer kommentarer på at det bare er unge med lytefrie kropper som legger ut. Jeg føler  meg aldri så usynlig som da. :Knegg:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en flott kropp, Nordavind! Bilder av deg i fjellvannet er klistret på mine netthinner. :hjerter:

Jo, takk :)  er fornøyd med kroppen min og er ikke opptatt av sixpack og den slags. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Silfen skrev:

Jeg ler like godt hver gang det kommer kommentarer på at det bare er unge med lytefrie kropper som legger ut. Jeg føler  meg aldri så usynlig som da. :Knegg:

Du stiller i en klasse for seg. Du har gått ned mange kilo og har selvfølgelig ettervirkninger av det. Er det frekt å spørre om du har hatt operasjon for det eller har du greid det ved hjelp av egen viljestyrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare brukere som ser greit ut, som velger å legge ut fotografier av seg selv i slike tråder som dette.

Nei, jeg har da også lagt ut bilder her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jørild

Det er da mer syting om at andre legger ut bilder enn bilder. Hva er det med folk som bare må pjatte om at folk legger ut bilder i en bildetråd da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje vi heller skulle begynne en ny tråd, hvor man MÅ legge ut bilder av seg selv?

Slik at det ikke er tillatt å komme med kommentarer om noen andre, dersom man ikke samtidig legger ut noe av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
15 timer siden, Yme skrev:

Du tenker at om man bare trener den hardt nok, vil musklene bare penetrere fettlagrene da, eller?

:kyss2::takke:

Hahahahaha. Sånn typisk "Training instructors hate him! Learn how he got his abs with this shortcut" bullshit dette her. "ja man får abzzzz av 10000x crunches, ingen diett eller fett% nødvendig. ååååååh :fnise:   

no offense til deg Ghost, har ikke sett magen din engang. bare likte kommentaren til Yme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
21 timer siden, Mysticgirl skrev:

Tusen takk, snille dere :kghjerte:

Gud, du ser fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ut!! 

20 timer siden, Pjokkeline skrev:

Så liten er jeg! :babyjente:

IMG_20160711_184357.jpg

neeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii fikk ikke sett :'( oh well, sikkert kjempefin som alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...