AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 Sjalu som jeg er, har jeg gjerne ville visst hva som førte til brudd mellom kjæresten og eksen, da han har gitt uttrykk for at det var en veldig veldig tung periode for han. Og nå har han sagt ting som at selvom han er over henne, betyr det ikke at det ikke fortsatt gjør vondt. Så prøver han å ro det vekk med å si at det gjør vondt å tenke på den vonde perioden, og at han ikke savner henne. Men at han i det hele tatt tenker på bruddet fra tid til annen.. Hvorfor det? I mine øyne er man ikke over personen hvis man gjør det. Jeg tenker aldri lenger på mine brudd nå som jeg har funnet den jeg vil ha. I tillegg har jeg kommet over at han har sett på bilder av henne på facebook. Men det er kanskje også vanlig? Det verste i hele verden hadde vært om han faktisk ikke har kommet seg helt over henne.. Som sagt sier han at han er over henne, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 Får han ikke lov til å tenke på bruddet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #3 Del Skrevet 12. april 2011 Får han ikke lov til å tenke på bruddet? Hvorfor skal han gjøre det? Og hvis det er tungt å tenke på det så er han vel ikke over det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #4 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg er 100% over min tidligere flamme, er i verdens beste samboerforhold (6 år sammen om ikke så lenge!) med drømmemannen, han er den jeg elsker. Men min nevnte tidligere flamme dukker opp i tankene mine av og til. Noen tanker er fine minner fra de gode stundene, som jeg se tilbake på som en fin del av fortida mi. Andre tanker er triste. Ikke fordi det ble slutt, men på grunn av måten det ble slutt på og sånne ting. Så ja, jeg tenker på det, men jo, jeg er over han. Folk er forskjellige, og bare fordi han tenker på henne/bruddet av og til, betyr det ikke nødvendigvis at han ikke er over henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 12. april 2011 #5 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg tenker på eksen min og bruddet mellom oss noen ganger, og det begynner å bli ganske mange år siden vi slo opp...men det var fortsatt en vond tid. Jeg ville aldri hatt han tilbake, og skjønner ikke hvorfor jeg ville være sammen med han. Jeg er 100% over han. Tror ikke det at kjæresten din tenker på eksen er noen trussel mot deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. april 2011 #6 Del Skrevet 12. april 2011 Sjalu som jeg er, har jeg gjerne ville visst hva som førte til brudd mellom kjæresten og eksen, da han har gitt uttrykk for at det var en veldig veldig tung periode for han. Og nå har han sagt ting som at selvom han er over henne, betyr det ikke at det ikke fortsatt gjør vondt. Så prøver han å ro det vekk med å si at det gjør vondt å tenke på den vonde perioden, og at han ikke savner henne. Men at han i det hele tatt tenker på bruddet fra tid til annen.. Hvorfor det? I mine øyne er man ikke over personen hvis man gjør det. Jeg tenker aldri lenger på mine brudd nå som jeg har funnet den jeg vil ha. I tillegg har jeg kommet over at han har sett på bilder av henne på facebook. Men det er kanskje også vanlig? Det verste i hele verden hadde vært om han faktisk ikke har kommet seg helt over henne.. Som sagt sier han at han er over henne, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Kanskje han sier at han er over henne, fordi han må, fordi han føler at relasjonen til deg krever at han sier det. Kjærlighetssorg kan også gå i bølgedaler, og komme som stormkast og jordskjelv. Og det kommer etterskjelv, som riktignok blir svakere og svakere. Innimellom skjelvene så er man faktisk ferdig og over. Iallfall føles det slik. Når det har blitt brudd med en man er glad i så tar det tid å komme seg gjennom dette. Samtidig så bygger han sterkere og sterkere kjærlighet til deg, og denne kjærligheten vil etterhvert ganske kraftig skygge over alle x´er. Jeg tror han bagatelliserer litt for ikke å gi deg vonde tanker. Men husk at han snakker sant. Når han er lykkelig med deg så vet han at han er ferdig med x, problemet er altså disse stormkastene som kommer innimellom, som han faktisk ikke helt klarer å forutse, og som han faktisk tror har tatt slutt. Vær tålmodig og kos gutten din er iallfall mitt råd. Kanskje han definerer over annerledes enn du gjør. Kanskje han mener at over betyr at han aldri vil tilbake til henne, ikke at følelsene har fallt helt til ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 12. april 2011 #7 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Hvorfor skal han gjøre det? Og hvis det er tungt å tenke på det så er han vel ikke over det? Hvorfor skal han ikke gjøre det, det er vel normalt å tenke på fortiden, hvordan i helvete ellers skal vi lære noe om nåtiden og tiden fremover? At det er tungt å tenke på betyr vel bare at det var en trassig periode, spør ham da! Det kan jo selvsagt hende han fortsattt har følelser for henne, det ville isåfall ikke vært første gang noe slikt skjer. Jeg kan ihvertfall garantere deg at for hver dag du peser ham for dette, så kommer forholdet han hadde tidligere til å virke bedre og bedre! Endret 12. april 2011 av MikeWaters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. april 2011 #8 Del Skrevet 12. april 2011 Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom han og eksen? Og hvor lenge etter ble dere sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #9 Del Skrevet 12. april 2011 Hvor lenge er det siden det ble slutt mellom han og eksen? Og hvor lenge etter ble dere sammen? Litt over 3 år siden. 2 år etter ble vi sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå