Gå til innhold

Hvor mange skiver spiser du daglig?

Fremhevede innlegg

Gjest ¤Vamp¤
Skrevet

Jeg spiser kanskje 5 brødskiver daglig, fullkorn hjemmebakt. To til frokost , to til enten lunsj eller kvelds og en skive viss jeg merker magen romsterer og det er lenge til neste måltid. Men kan bli færre også da jeg kan spise noe annet som måltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser mellom 2-5 brødskriver per dag. Av og til spiser jeg bare brødskriver til bare frokost og ikke til lunsj. Andre dager begge deler.

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

For tiden spiser jeg 8 brødskiver, type grovt, rett og slett fordi jeg har hatt problemer med å få i meg annet. Ellers spiste jeg mindre brød før jeg ble gravid.

Endret av Delphina
Skrevet

Når jeg kjøper brød, bruker jeg den kuttemaskinen som er i matbutikkene. Jeg bruker to uker på å spise opp et sånt brød (pleier å ha det i fryseren, så det blir ikke dårlig). I dag har jeg ikke spist brød. Andre dager spiser jeg brød til hvert måltid. Jeg spiser aldri mer enn to brødskiver av gangen, så om jeg spiser til hvert måltid spiser jeg 8 brødskiver om dagen.

Skrevet

Maks seks skiver om dagen. 2 til frokost, 2 til lunsj og eventuelt 2 til kveldsmat. Den siste tiden har jeg ikke spist brødskiver til lunsj, så da har det blitt maks 4. Men dette varierer, i dag ble det for eksempel bare en skive til frokost, og pølser til kveldsmat.

AnonymBruker
Skrevet

2 maks 3, som lunsj på jobben. Ellers annen mat resten av døgnet

Skrevet

2 til frokost og 2 til kvelds :spise:

Oj! Nå trodde jeg du var en annen. Du burde nok bytte nick, det er allerede en Dark Star her. :)

Skrevet

Jeg spiser ikke brød i det hele tatt.

Skrevet

Jeg spiser 2-4 brødskiver om dagen. Spiser helst grovt brød.

Skrevet

Ca 6 skiver grovt brød om dagen, 3 til frokost og 3 til kelds (jeg kunne helt fint spist 4 men jeg blir mett nok av tre). Men kneip er nesten bare luft, hadde jeg spist det måtte jeg spist enda mer for å bli noenlunde mett.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Spiser så og si ALDRI brød. Kun en sjelden gang hvis jeg skal ha roastbeef på eller har lyst på ostesmørbrød. Jeg er ikke så glad i brød. Men jeg spiser 2-3 knekkebrød om dagen :) 2 til frokost, og innimellom et som kveldsmat :)

Skrevet

Enten spiser jeg ingen skiver, eller så spiser jeg to.

Skrevet

2 til lunsj, og kanskje 2 til kvelds :)

Skrevet

2 til lunsj, og kanskje 2 til kvelds :)

Skrevet

Spiser ikke brød. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Som regel bare 1 skive til frokost av grovt brød (helst rug) eller nå i det siste har jeg stekt et rundstykke til frokost. (Rugflarn fra Hatting)

Elsker brødmat, men min mage har ikke godt av det :-(

Skrevet

Som regel 3 til frokost, 3 til lunsj og 3 til kvelds. Jeg elsker brød og annen brødmat. Kunne spist det til alle måltider :P Er ikke så glad i middagsmat, så det blir som regel en veldig liten porsjon med middag hver dag.

Skrevet

Spiser ikke brød, med sjeldne unntak når jeg detter innom Helios og de har nystekt Esekiel-brød :)

Skrevet

Kanskje 1 skive pr dag i gjennomsnitt, sluttet å spise brød og har gått ned 4 kg siden januar :)

Skrevet

Spiser 2 skiver til frokost, 4 til lunsj og 2 til kvelds. Middagen består noen ganger av brødskiver den også. 8-12 skiver om dagen, enten kneipp eller grovbrød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...