Gjest maria22 Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 Hei Har aldri vært en sjalu type, men etter jeg ble ilag med min nåværende kjærste er jeg blitt SJALU!!! ekstremt! Vi har vært ilag i 4år. Saken er, burde jeg konfrontere ham med meldinger som jeg har sett på mobilen hans? De er fra ham til en kompiss og omvendt.. de begge har kjærster. Men jeg finner innholdet såpass støtende jeg blir både kvalm og i dårlig humør. I meldingene står det kun om andre jenter, hvem som er pene og hvem de vil knulle. Jeg synest dette er så respektløst.. Jeg har i tillegg funnet meldinger som omhandler venninnene mine, samt som bekjente jentevenner av meg selv. Burde jeg si noe til kjærsten min? at dette er respektløst? Dette med å skrive melding til kompissen om jenter de vil knulle eller har rota med?. Nå får jeg sikkert refs fordi jeg har sjekka mobilen til kjæresten av dere,men jeg er supersjalu blitt. Har ikke dårlig selvtillit, er bare dritredd for at han skal "lure" meg og være utro istedet for å slå opp på vanlig måte. Å det å slå opp er også utenkelig for begge parter da vi har det kjempefint ilag, er bare jeg som tviler nå pga. meldingene.. Hjelp ønskes!!! hilsen fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idpid Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg synes kanskje du burde si i fra? Skjønner det ikke blir lett når du må si du har lest meldingene hans?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 12. april 2011 #3 Del Skrevet 12. april 2011 Altså, jeg syns det er respektløst å lese hans meldinger uten at han vet det.. Sier du det til han blir du lett taperen i situasjonen uansett hva som står på meldingene og ikke. Hva med å spørre han om du får se meldingene hans? Se hvordan han reagerer, og ta det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeWaters Skrevet 12. april 2011 #4 Del Skrevet 12. april 2011 Vel, har du først snoka så må du være forberedt på konfrontasjon, du kan ikke holde dette hemmelig, og mest sannsynlig vil du heller ikke klare det men sakte og sikkert forsure forholdet mellom dere. Hvorfor snoket du, hvis du ikke var forberedt på å finne noe mistenksomt? Hadde du i det hele tatt tenkt over hva som kom til å skje hvis du fant noe du ikke likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #5 Del Skrevet 12. april 2011 Nei du trenger ikke å si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mej Skrevet 12. april 2011 #6 Del Skrevet 12. april 2011 Kinkig sak det der med snoking, for hvis du finner noe så må du enten si fra og innrømme at du har snoket eller la være og dermed gå å gnage på det istedet til det enten tar knekken på forholdet eller du blir uholdbar å leve sammen med :/ Samtidig så er det på en side irriterende at du snoket for så å finne noe du ikke liker (better off not knowing?), mens det også på en måte er en god ting for deg hvis du finner ut noe som er uaktuelt, kaster nytt lys over han du er sammen med og får deg til å slå opp. Kinkig sak, jeg tror at jeg ville sagt at jeg ble svak og så på telefonen hans. Hvis han både har en god forklaring og tilgir deg for snokingen så bør du forberede deg på at han kommer til å vokte over samtlige av sakene sine som en hauk i lang tid fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilma Skrevet 12. april 2011 #7 Del Skrevet 12. april 2011 Vil du virkelig være sammen med en slik person? Utrolig respektløst av han, og veldig sårende for deg. Ikke la ham såre deg.. Det er du som bestemmer over livet ditt, å jeg vet at det ikke er enkelt når man er glad i eller elsker en person.. Men, du er den eneste som kan gi seg selv det du trenger! Enten tar du det opp med ham og ser hva som skjer- komunikasjon er veldig viktig! Eller, så finenr du deg ikke i det og velger å avslutte med ham.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #8 Del Skrevet 12. april 2011 Vil du virkelig være sammen med en sånn fyr?? Hvordan skal du kunne stole på han i fremtiden? Hvordan tror du det blir når han skal møte denne kompisen og de ikke kommuniserer over sms? Da er det vanskelig for deg å sjekke hva som ble sagt. Du fortjener bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2011 #9 Del Skrevet 12. april 2011 Uff, kjip situasjon. Jeg er IKKE fan av snoking, men gjort er gjort. Ingen vits å belære deg om det, du har jo allerede dårlig samvittighet, og kanskje tenker du deg om to ganger før du gjør det igjen Hvis dette er første gang du snoker på mobilen hans på 4 år, så vil jeg påstå at du nok følte at du hadde en grunn til å gjøre det..? Man blir ikke PLUTSELIG veldig nysgjerrig og benytter seg av muligheten. Tror kanskje at jeg ville satt meg ned med han, og sagt rett ut at i det siste har du vært mer usikker enn vanlig, og at du ikke er stolt av det.. Men du snek. Og at det du fant har gjort deg ENDA mer usikker. Jeg tviler på at han kommer med en unnskyldning som vil gi deg en "Aha"-opplevelse, og plutselig er alt rosenrødt igjen, men kanskje han i allefall kan lyse opp litt. Om han klikker i vinkel og kjefter på deg fordi du har sneket og er i en skikkelig forsvarsposisjon, så ville jeg blitt veldig usikker på om dette forholdet har noe for seg. Som regel når noen går rett i forsvarsposisjon, så er det fordi dem har noe å skjule.. Eller allerede vet at dem tar feil. Jeg ønsker deg lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #10 Del Skrevet 12. april 2011 Haha, jeg lurer på hvor paranoid personer som trådstarter hadde blitt om hun var sammen med meg, da både mobil og PC er låst pga. sikkerhetsgreier på jobb. Vanskelig å snoke da, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayla Skrevet 12. april 2011 #11 Del Skrevet 12. april 2011 Nå får sikker eg mye kjeft her, men men.. Eg har gjort det selv, sendt meld med veninner der me har snakka om hvem me kunne tenkt oss en kveld med. MEN me gjør det ikke! Har det bare morsomt der og da. Vi snakker også om det og når vi samles en fredag kveld over litt vin, alle mannfolk fra kjendiser til bekjente. Og hvem vi absolutt ikke ville hatt. Ingenting er alvorlig ment, og eg elsker typen min. Så viss eg hadde funnet ut at typen også gjorde det, så måtte han bare det, så lenge det bare var på skoy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. april 2011 #12 Del Skrevet 12. april 2011 Du er sjalu, javel, men du kan ikke forvente at han skal ha tillit til en dame som sniker på mobilen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå