Gå til innhold

Treningsglede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Pantherinae

Jeg er også en av de som ikke er så veldig glad i å trene. Det beste tipset mitt er egentlig å få med seg noen andre på treningen, da er det litt mer bindende og mye mer koselig gjennom treningsøktene.

På sommeren hvor jeg kan trene ute, er det ganske greit, på vinteren er trening rett og slett noe herk.

Men, selv om jeg ikke nødvendigvis liker treningen så godt i seg selv, er det deilig etterpå, og jeg liker å ha en sunn og frisk kropp, og da er jeg jo nødt til å trene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt med Yngvar (tror jeg han heter) på puls. Det er ikke nødvendigvis gøy å trene, men det er noe man må (bør) gjøre, på lik linje med å gå på jobb.

Jeg liker heldigvis å trene, men det er ganger selv ikke jeg synes det er gøy, likevel tvinger jeg meg ivei, da jeg vet det er viktig for kroppen og helsa. Alt er desverre ikke gøy her i livet, og klarer du ikke å finne noe som er gøy og gir resultater, er det kanskje greit å forandre innstilling til det? Å innse at det er ikke gøy, det er bare noe du må, og så prøve å sette deg små mål du jobber mot, og når du har nådd disse gir du deg selv en belønning (nye klær, kino, el). ?

TS her - ja, det er jo nettopp det jeg gjør, fordi jeg vet at det er bra for meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å forandre innstilling, men jeg er begynt å tenke mer i retning av at jeg bare skal gjennomføre økta, og ikke tenke spesielt på at jeg egentlig ikke er noe glad i å trene. Det hjelper faktisk litt! Jeg er ennå ikke kommet så langt at jeg setter meg spesielle mål, men må innrømme at jeg er begynt å utfordre meg selv litt for å se om jeg kan jogge litt lenger enn forrige gang, og jeg føler meg faktisk ganske fornøyd når jeg klarer det, selv om det er et slit å holde på. Det er kanskje et lite framskritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...