Gjest Påskeharen Skrevet 11. april 2011 #1 Del Skrevet 11. april 2011 Kjæresten min (hun) har den siste tiden vært særdeles aktiv på kvinneguiden og er flere ganger om dagen inne og leser andres innlegg. Hun sier selv det bare er for moro skyld pga alle tåpelige innleggene som postes, men hun har nå i så stor grad på blitt så påvirket av andres samlivsproblemer at hun overanalyserer vårt eget forhold og trekker ikke-eksisterende paralleller mellom andres problemer i forhold, og inn i vårt. Det er mye rart på diverse forum rundt omkring på nettet, men at jenta mi, så smart og oppegående hun er, skulle bli hjernevasket av alt vrøvlet som postes her, hadde jeg ikke trodd. Jeg tror personlig (no offense) at mange av medlemmene her enten trenger seg fast arbeid, eller en tur til samtaleterapeut eller psykolog. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Penny88 Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 var det et spørsmål inni dær? eller var det bare generell kritikk til folk på kvinneguidens forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild-Animal Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 Prøv å nappe ut nettkabelen fra modemet, det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #4 Del Skrevet 11. april 2011 Som på alle andre nettsamfunn er det folk som troller, overdriver, og lyver. Man skal være kritisk til ting som kommer fra ANONYME FREMMEDE på nettet. Kan ikke skylde på forumet for at hun ikke har lært seg normal kritisk tankegang. Og dersom dere har reelle problemer kan du ikke skylde på ett forum fullt av fremmede for at hun har bestemt seg for å gjøre noe med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hanne Skrevet 11. april 2011 #5 Del Skrevet 11. april 2011 Du trenger bare større pikk vennen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 11. april 2011 #6 Del Skrevet 11. april 2011 Ta henne med ut på en skikkelig date.. med en skikkelig avslutning Da er KG glemt på et blunk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2011 #7 Del Skrevet 11. april 2011 Du er så søt når du er sint, Påskeharen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 11. april 2011 #8 Del Skrevet 11. april 2011 Hehe, hjernevasket.. likte den! Høres mer ut som hun har et problem da om hun lager problemer som ikke eksisterer ut i fra hvilke problem andre har? Kanskje hun burde opprette seg en egen tråd og få noen tips der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 11. april 2011 #9 Del Skrevet 11. april 2011 Påskeharen, jeg mener du har et poeng. Er mange jenter som "overanalyserer" og tenker alt for mye. Sammenlikninger er jo veldog vanlig synes jeg. Jeg har tatt meg selv i å tenke slik selv her inne men slår det fort fra meg. Har stilt noen spørsmål til kjæresten som jeg har sett her inne, men det er mer "morsomme" ting, eller seriøse spørsmål som betyr noe for meg, ikke bagateller og svartmaling. Kjæresten min har et godt poeng når han sier at jeg ikke burde sammenlikne så mye. Det vi har er unikt, og det er viktig for meg å huske. Og for andre jenter å huske i sine forhold. Bare fordi 10 trådstartere har utro kjærester betyr ikke det at jeg har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 11. april 2011 #10 Del Skrevet 11. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 11. april 2011 #11 Del Skrevet 11. april 2011 Kjæresten min (hun) har den siste tiden vært særdeles aktiv på kvinneguiden og er flere ganger om dagen inne og leser andres innlegg. Hun sier selv det bare er for moro skyld pga alle tåpelige innleggene som postes, men hun har nå i så stor grad på blitt så påvirket av andres samlivsproblemer at hun overanalyserer vårt eget forhold og trekker ikke-eksisterende paralleller mellom andres problemer i forhold, og inn i vårt. Det er mye rart på diverse forum rundt omkring på nettet, men at jenta mi, så smart og oppegående hun er, skulle bli hjernevasket av alt vrøvlet som postes her, hadde jeg ikke trodd. Jeg tror personlig (no offense) at mange av medlemmene her enten trenger seg fast arbeid, eller en tur til samtaleterapeut eller psykolog. Om eg forstår deg riktig mener du det er et problem at folk snakker ut om problemene sine fordi dette påvirker kjæresten din? Om hun er så smart og oppegående som du skal ha det til så hadde hun heller ikkje blitt påvirket av alt "vrøvlet" som blir skrevet her inne. Hvis damen føler dere har et problem burde du kanskje lytte til henne istedenfor å gå i forsvarsposisjon og kverulere. Kanskje hun egentlig er smart/oppegående og har sett at dere har ting i forholdet deres som kan jobbes med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise70 Skrevet 11. april 2011 #12 Del Skrevet 11. april 2011 Prøv å nappe ut nettkabelen fra modemet, det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. april 2011 #13 Del Skrevet 12. april 2011 Før Madammen leste her, advarte jeg henne om hele samlivs-kategorien. Heldigvis tar hun ikke til seg usikkerheten som oser av forumet, men nyter underholdningsverdien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 12. april 2011 #14 Del Skrevet 12. april 2011 Er du ikke klar over at helle poenget med kvinneguiden er og drepe forhold til totalt fremmede mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #15 Del Skrevet 12. april 2011 Kjæresten min (hun) har den siste tiden vært særdeles aktiv på kvinneguiden og er flere ganger om dagen inne og leser andres innlegg. Hun sier selv det bare er for moro skyld pga alle tåpelige innleggene som postes, men hun har nå i så stor grad på blitt så påvirket av andres samlivsproblemer at hun overanalyserer vårt eget forhold og trekker ikke-eksisterende paralleller mellom andres problemer i forhold, og inn i vårt. Det er mye rart på diverse forum rundt omkring på nettet, men at jenta mi, så smart og oppegående hun er, skulle bli hjernevasket av alt vrøvlet som postes her, hadde jeg ikke trodd. Jeg tror personlig (no offense) at mange av medlemmene her enten trenger seg fast arbeid, eller en tur til samtaleterapeut eller psykolog. Det kan godt hende du er min kjærest for dette sliter jeg faktisk med. Jeg leser her inne om utroskap og blir helt paranoid over hvor "vanlig" det er. Mitt forrige forhold endte også i utroskap, så paranoiaen kommer nok derfra. Ofte ender det opp med at jeg sitter nedstemt å nesten bare venter på at det skal på nytt ramme meg for "alle" her inne opplever det jo hele tiden. Joda... psykolog neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanselot Skrevet 12. april 2011 #16 Del Skrevet 12. april 2011 Det kan godt hende du er min kjærest for dette sliter jeg faktisk med. Jeg leser her inne om utroskap og blir helt paranoid over hvor "vanlig" det er. Mitt forrige forhold endte også i utroskap, så paranoiaen kommer nok derfra. Ofte ender det opp med at jeg sitter nedstemt å nesten bare venter på at det skal på nytt ramme meg for "alle" her inne opplever det jo hele tiden. Joda... psykolog neste Det blir jo litt som å jobbe på kundeservice ett eller annet sted. Man får inntrykk av at produktet man yter service på er ræva, fordi ingen gidder å ringe inn og skryte av produktet, man kommer kun i kontakt med folk som har trøbbel. Litt sånn er det med kg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påskehøna Skrevet 12. april 2011 #17 Del Skrevet 12. april 2011 Kjæresten min (hun) har den siste tiden vært særdeles aktiv på kvinneguiden og er flere ganger om dagen inne og leser andres innlegg. Hun sier selv det bare er for moro skyld pga alle tåpelige innleggene som postes, men hun har nå i så stor grad på blitt så påvirket av andres samlivsproblemer at hun overanalyserer vårt eget forhold og trekker ikke-eksisterende paralleller mellom andres problemer i forhold, og inn i vårt. Det er mye rart på diverse forum rundt omkring på nettet, men at jenta mi, så smart og oppegående hun er, skulle bli hjernevasket av alt vrøvlet som postes her, hadde jeg ikke trodd. Jeg tror personlig (no offense) at mange av medlemmene her enten trenger seg fast arbeid, eller en tur til samtaleterapeut eller psykolog. Dersom det fyller et behov for folk - så hvorfor skal ikke folk få ut det de har på hjertet på et slik forum? Jeg går inn hit fordi jeg ikke har noen å prate med slike ting om. Dessuten slipper man å såre partneren med sin frustasjon. Men jeg er enig i at det virker som det er mange her som ikke jobber i det hele tatt da de poster til alle døgnets tider. Tok meg en bitteliten pause fra arbeidet her og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. april 2011 #18 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg vil nå påstå at endel jenter overanalyserer selv om de ikke har vært innom et forum. Dette tror jeg ikke kan endres på, jenter vil alltid være sånn. Jeg tror personlig (no offense) at mange av medlemmene her enten trenger seg fast arbeid, eller en tur til samtaleterapeut eller psykolog. Jeg har både fast arbeid og er blitt erklært frisk av psykolog, har jeg lov til å henge her da?? JA? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 12. april 2011 #19 Del Skrevet 12. april 2011 Tråden er ryddet. Helen, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #20 Del Skrevet 12. april 2011 Vet ikke hvor seriøs du er, TS.. Men det er de to personene i et forhold som bestemmer om det skal leve videre. Ytre ting kan påvirke et par, men ikke alene drepe forholdet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå