Gå til innhold

Innkompetanse på kvinneguiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Værste av alt er jo at TS faktisk har helt rett.

Det er feil. Klart man kan logge inn med brukeren og kan sette riktig tidssone, men dette skal være helt unødvendig.

Prøv å logg ut, og se selv. Man skal ikke måtte være innlogget for at forumet skal vise riktig tid.

Derimot klarer man å vise riktig tid under "Siste innlegg" uten at man logger inn, så det er helt klart en feil med forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Man tar da virkelig for gitt at klokken skal stilles automatisk på et moderne forum. Det var det jeg mente med inkompetanse. At de fleste her ikke skjønte det overasker meg ikke. Og å henge seg opp i en skrivefeil er bare idiotisk. Typisk kvinner. De fleste av dem har ikke sans for logikk. Poenget er at man forstår hva som blir skrevet.

Det overrasker meg ikke at du ikke klarer å stave ordet overraske. Typisk menn, de fleste av dem har svake språklige ferdigheter og sliter med å gjøre seg forstått. Videre tar man da virkelig for gitt at moderne mennesker klarer å selv velge korrekte innstillinger for tidsvisning på et forum. Poenget er at man forstår hva man skal gjøre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en liten gruppe av menn (hei til dere! :hallo: ) som ynder å starte tråder på KG der de hatefullt langer ut mot kvinner i sin alminnelighet på basis av de villeste generaliserende karakteristikker.

Det hysterisk festlige med trådene er imidlertid at de bitre mennene som starter dem helt åpenbart har langt flere felles negative karaktertrekk enn den vide gruppen kvinner de mener å vite alt om. Sorry boys! :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes en liten gruppe av menn (hei til dere! :hallo: ) som ynder å starte tråder på KG der de hatefullt langer ut mot kvinner i sin alminnelighet på basis av de villeste generaliserende karakteristikker.

Det hysterisk festlige med trådene er imidlertid at de bitre mennene som starter dem helt åpenbart har langt flere felles negative karaktertrekk enn den vide gruppen kvinner de mener å vite alt om. Sorry boys! :fnise:

På seg selv kjenner man andre vettu. :nigo:

Selv føler jeg meg ofte veldig overlegen når det postes slike innlegg her. Jeg husker spesielt en som tok æren for alt samtlige menn gjennom historien hadde utrettet og oppfunnet, mens han triumferende ba kvinnene på KG fortelle hva de hadde utrettet i livet. Men kunne han stave interressant? Å nei da. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ser det faktiskt ut som om problemet er fikset!

Da har de forandret tiden på forumet.

AnonymBruker
Skrevet

Men kunne han stave interressant? Å nei da. :fnise:

Han var tydeligvis i godt selskap da. ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han var tydeligvis i godt selskap da. ;)

Du misforstår. Han skrev interrressant. Jeg vet selvsagt at det skrives ingtrisangt. :regler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet selvsagt at det skrives ingtrisangt. :regler:

Det var interessant. Er det sånn du skriver det? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...