AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #61 Skrevet 13. april 2011 Værste av alt er jo at TS faktisk har helt rett. Det er feil. Klart man kan logge inn med brukeren og kan sette riktig tidssone, men dette skal være helt unødvendig. Prøv å logg ut, og se selv. Man skal ikke måtte være innlogget for at forumet skal vise riktig tid. Derimot klarer man å vise riktig tid under "Siste innlegg" uten at man logger inn, så det er helt klart en feil med forumet.
Omega Skrevet 14. april 2011 #63 Skrevet 14. april 2011 TS her. Man tar da virkelig for gitt at klokken skal stilles automatisk på et moderne forum. Det var det jeg mente med inkompetanse. At de fleste her ikke skjønte det overasker meg ikke. Og å henge seg opp i en skrivefeil er bare idiotisk. Typisk kvinner. De fleste av dem har ikke sans for logikk. Poenget er at man forstår hva som blir skrevet. Det overrasker meg ikke at du ikke klarer å stave ordet overraske. Typisk menn, de fleste av dem har svake språklige ferdigheter og sliter med å gjøre seg forstått. Videre tar man da virkelig for gitt at moderne mennesker klarer å selv velge korrekte innstillinger for tidsvisning på et forum. Poenget er at man forstår hva man skal gjøre. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #64 Skrevet 14. april 2011 Det finnes en liten gruppe av menn (hei til dere! ) som ynder å starte tråder på KG der de hatefullt langer ut mot kvinner i sin alminnelighet på basis av de villeste generaliserende karakteristikker. Det hysterisk festlige med trådene er imidlertid at de bitre mennene som starter dem helt åpenbart har langt flere felles negative karaktertrekk enn den vide gruppen kvinner de mener å vite alt om. Sorry boys! 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #65 Skrevet 14. april 2011 Det finnes en liten gruppe av menn (hei til dere! ) som ynder å starte tråder på KG der de hatefullt langer ut mot kvinner i sin alminnelighet på basis av de villeste generaliserende karakteristikker. Det hysterisk festlige med trådene er imidlertid at de bitre mennene som starter dem helt åpenbart har langt flere felles negative karaktertrekk enn den vide gruppen kvinner de mener å vite alt om. Sorry boys! På seg selv kjenner man andre vettu. Selv føler jeg meg ofte veldig overlegen når det postes slike innlegg her. Jeg husker spesielt en som tok æren for alt samtlige menn gjennom historien hadde utrettet og oppfunnet, mens han triumferende ba kvinnene på KG fortelle hva de hadde utrettet i livet. Men kunne han stave interressant? Å nei da. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #66 Skrevet 14. april 2011 Da ser det faktiskt ut som om problemet er fikset! Da har de forandret tiden på forumet.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #67 Skrevet 14. april 2011 Men kunne han stave interressant? Å nei da. Han var tydeligvis i godt selskap da. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #68 Skrevet 14. april 2011 Han var tydeligvis i godt selskap da. Du misforstår. Han skrev interrressant. Jeg vet selvsagt at det skrives ingtrisangt.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #69 Skrevet 14. april 2011 Jeg vet selvsagt at det skrives ingtrisangt. Det var interessant. Er det sånn du skriver det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå