Gå til innhold

Innkompetanse på kvinneguiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Magnetisme, antagelig.

Klokken din er 20.33 DBM..

magnetisme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokken din er 20.33 DBM..

magnetisme?

Tusen takk, da slipper jeg å lure på det. Kanskje jeg ble trukket mot nicket hennes av en magnetisk kraft.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke alle le?! Hvorfor blir noen alltid frekke samme f hva slags tråd det er :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, da slipper jeg å lure på det. Kanskje jeg ble trukket mot nicket hennes av en magnetisk kraft.

Bare hyggelig!

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å leve i KG tidsone fremover :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke alle le?! Hvorfor blir noen alltid frekke samme f hva slags tråd det er :filer:

Forventer du virkelig mer fra folk som ikke engang greier å stille klokka?

:popcorn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forventer du virkelig mer fra folk som ikke engang greier å stille klokka?

:popcorn:

Sånne som du ja! Frekkas!

AnonymBruker
Skrevet

Sånne som du ja! Frekkas!

Say "cheese" :foto:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Say "cheese" :foto:

:krangle:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:krangle:

:kose:

• Liker 1
Skrevet

Klokken din er 20.27 Nalla!

Det er nok fordi klokken din er det det ;)

Da jeg stilte min hoppet plutselig alle innleggene en time frem!

AnonymBruker
Skrevet

Når man skal beskylde andre for inkompetanse, er det alltid greit å kunne stave selve ordet riktig. :fnise:

Nok et indisium på at 90 % av inkompetansen på KG klumper seg blant det lille antallet småbitre menn som vanker her.

Jeg ler og ler! :rulle:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Man tar da virkelig for gitt at klokken skal stilles automatisk på et moderne forum. Det var det jeg mente med inkompetanse. At de fleste her ikke skjønte det overasker meg ikke. Og å henge seg opp i en skrivefeil er bare idiotisk. Typisk kvinner. De fleste av dem har ikke sans for logikk. Poenget er at man forstår hva som blir skrevet.

Skrevet

Forumet viser feil tid hos meg når jeg er utlogget. Er det meningen?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Man tar da virkelig for gitt at klokken skal stilles automatisk på et moderne forum. Det var det jeg mente med inkompetanse. At de fleste her ikke skjønte det overasker meg ikke. Og å henge seg opp i en skrivefeil er bare idiotisk. Typisk kvinner. De fleste av dem har ikke sans for logikk. Poenget er at man forstår hva som blir skrevet.

Nei, det er ikke lett å forstå utifra den første posten din at det du faktisk mener er at klokka burde stilles automatisk på forumet. Det skulle du ha presisert i den første posten din. Det er for øvrig vanlig at man må velge tidssone og oppdatere sånt på div. forum, er ikke en greie bare på Kvinneguiden.

Og hvorfor er du så sikker på at det er kvinner bak det tekniske her på KG?

• Liker 1
Skrevet

Nope, det er flere fora jeg er på hvor man må stille inn sommertid eller ikke i egne innstillinger. Og når du først begår en slik brøler ved å være voldsom bastant og slenge ut om noe negativt om kvinner, så er det bare å forvente at du blir tatt både på din grunnleggende misforståelse om tidssoner på forumet samt språkfeil. Du kan skrive "typisk kvinner" så mye du vil, faktum er at du har dummet deg ut temmelig kraftig og blitt tatt på det. Når du i stedet for å innrømme det forsøker å spre enda mer galle om kvinner, så blir det bare enda morsommere. ;)

• Liker 3
Skrevet

Typisk kvinnfolk å lage en tre sider lang tråd om klokka i forumet. *løpe i dekning*

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...