Gjest Forvirra88 Skrevet 11. april 2011 #1 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg mistet i 5-6 uke, og skal prate med barnefar om dette i morgen (vi er ikke sammen - men selvsagt fortalte jeg han at jeg hadde SA), men føler det er/blir vanskelig, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem og hvordan vi skal få prate om dette. Noen tips/råd/veiledning til hvordan jeg skal gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #2 Del Skrevet 11. april 2011 For å si hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #3 Del Skrevet 11. april 2011 du har fortalt at du har hatt en SA, hva mer er det å si? dere er ikke sammen en gang. da jeg hadde en abort sa jeg dette til samboer men det var da ikke så mye mer å snakke om. jeg skjønner ikke helt problemet ditt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuss Skrevet 11. april 2011 #4 Del Skrevet 11. april 2011 Lukk opp munnen og si ordene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå