Gjest gjesten Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 Hei, Jeg er en gutt på 17 som går på VG1 og jeg var egentlig ikke så mye 'med' før i tida, med tanke på fest, være med jenter osv. Jeg hang ofte med en liten gjeng av gutter og det meste vi opptatte oss av var vel spill, og litt 'barnslige ting'. Likevel så har jeg alltid hatt en grei kontakt med noen andre gutter og nylig så har jeg blitt bedre venn med dem, og det er vel de jeg henger mest med. Jeg har begynt å gå på fester oftere, og snakker også mer med jenter. Jeg føler jeg har helt grei kontakt med folk, men ender altfor ofte opp som det tredje eller til og med fjerde hjulet. Jeg pleier å stirre litt i veggen, vandre rundt og prøve å komme meg i noen samtaler. Jeg er ikke helt lost, jeg snakker jo med folk, men er aldri den som ender opp på rom med ei jente. Jeg sliter også med å snakke ordentlig med jenter på egenhånd. Blir ofte klein stemning og jeg sliter vel litt med selvsikkerheten siden jeg aldri har klint med en jente Dette er vel et litt flaut tema for meg, men siden jeg begynner å bli større, så vil jeg bare skjerpe meg. Har dere noen tips til samtaleemner osv.? F.eks. hvis jeg spør hvilken skole og linje en jente går på så hender det ofte at de svarer, men de er ikke så snakkesalige og spør ikke meg. Da sliter jeg med å få en ordentlig samtale og går ut av spørsmål jeg kan stille, kanskje også fordi jeg føler at jenta ikke er interessert, men er jo ikke alltid slik? Ble kanskje litt rotete, men jeg er sikker på at dere forstår hva jeg trenger hjelp med! Kom med tips og forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 10. april 2011 #2 Del Skrevet 10. april 2011 Noe så enkelt som et kompliment Du kan feks. si "så fin du var på håret idag" eller "har du fått ny t-shorte o.l, den var vertfall veldig fin" Da blir jenta glad, og tenker på det lenge at du synest at hun var fin på håret o.l. Det gjør hvertfall jeg! Elsker komplimenter, og blir glad av å tenke på at noen syntes at jeg var fin idag o.l! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 10. april 2011 #3 Del Skrevet 10. april 2011 Noe så enkelt som et kompliment Du kan feks. si "så fin du var på håret idag" eller "har du fått ny t-shorte o.l, den var vertfall veldig fin" Da blir jenta glad, og tenker på det lenge at du synest at hun var fin på håret o.l. Det gjør hvertfall jeg! Elsker komplimenter, og blir glad av å tenke på at noen syntes at jeg var fin idag o.l! Lykke til Tenker mest på folk jeg ikke kjenner så godt, så å spørre om det er en ny t-skjorte, eller si at hun var fin på håret kan det bli litt kleint, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 10. april 2011 #4 Del Skrevet 10. april 2011 Ja, jeg tenker også at det kan bli litt kleint for deg å bare buse ut med at hun var fin på håret i kveld.. Men det er meg da ;p Du kan jo begynne med å delta i de største gruppesamtalene, og vis interesse for hva som blir sagt, slik at du er en del av midtpunktet under et tema i samtalen. Da kan du jo bare huke tak i en av jentene som du snakket med, og føre samtalen videre. (F.eks hvis dere har snakket om planer for sommerferien, en fotballkamp, en film/musikk osv) Men pass på at du ikke blir for fokusert på det dere snakker om. Hvis du skal prøve deg på å sjekke henne opp må du gjøre det som føles naturlig for deg å gjøre. Kan være at du setter deg nærmere henne, gir noen få komplimenter så hun skjønner at du er intr. Bare litt tips fra en jente som har sett det verste innen gutter og sjekking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9naah Skrevet 10. april 2011 #5 Del Skrevet 10. april 2011 Tenker mest på folk jeg ikke kjenner så godt, så å spørre om det er en ny t-skjorte, eller si at hun var fin på håret kan det bli litt kleint, eller? "Sorry, jeg må bare si det. Du var nydelig på håret". "Du hadde veldig fin t-shorte o.l" Bare til å finne på en haug med komplimenter du kan si til personer. Men ikke ta hele "samlingen" på en person, det blir kleint! Men ett kompliment, er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2011 #6 Del Skrevet 10. april 2011 Du kan jo alltids spør om hvilken linje de går (dersom jenta går på allmenn/studiespesialiserende), så kan du spør hvilke fag hun tar, og om det er noen spesiell grunn til det? (tenker da på interesser) Spør om interesser, hobbyer, tanker om videre utdanning. Jeg synes ihvertfall at det er hyggelig om gutten virker interessert, men ikke virk for interessert, for da kan det fort bli litt kleint Synes også at det er positivt at vedkommende presenterer seg ordentlig og smiler, jeg blir ihvertfall sjarmert av slike ting :gjeiper: Det går sikkert fint uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bankai L Skrevet 10. april 2011 #7 Del Skrevet 10. april 2011 Du må lære deg å bygge kjemi med jenter . Det finnes to typer kjemi, seksuell kjemi og vennskapelig kjemi. Dersom du vil at en dame skal bli tiltrukket av deg må du bli lære å skape seksuell kjemi, dvs du må kunne flørte. Det finnes et norsk forum med menn som lærer seg dette og det å sjekke opp damer. Dersom du er interresert burde du kanskje gå inn å se der for de har masse erfaring på området og vet hva de snakker om. Det finnes forresten flere norske nettsider som tilbyr kurs i å sjekke osv. Hvis du gjør et google søk finner du dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå