Gjest ajja Skrevet 10. april 2011 #1 Del Skrevet 10. april 2011 Hei, lurer på om flere har opplevd det samme som meg. Jeg har vært samboer med min kjæreste i over ett år nå. Han har vært litt usikker på forholdet vårt noen mnd., men han vil nå flytte for seg selv. Det skal nevnes at jeg har mine 2 barn annenhver uke, og jeg tror dette er noen av grunnen til at han nå vil bo for seg selv. Han får ikke sove i fred pga. mine barn ( de står tidlig opp bla. ), samt at han ikke har det beste forholdet til min mor....han sier han er glad i meg, og at vi kanskje blir sammen om et halvår igjen. Vi har nå en mnd. igjen av leiekontrakten..etter at han sa han ville flytte for seg selv, og jeg godtok dette, så har sexlivet vårt fått en real piff..før sov han mye nede i stua på sofaen, men nå skal han ligge sammen med meg, holde rundt meg og ha sex, og av og til vil han kysse meg en hel kveld... franske kyss m.m, he he ?? Skjønner ingenting jeg, han sier jo han liker meg, og er glad i meg da. Jeg tror faktisk at jeg blir mer mystisk og at vi kanskje nå er litt mer uoppnåelig for hverandre nå som vi i framtiden ikke blir så lett tilgjengelig for hverandre, du vet, vi skal bo hver for oss nå fremover....hva mener andre om dette ? Utnytter han meg eller hva er dette ? Ja, det er akkurat som om han blir utrolig kåt av at vi blir litt spennende for hverandre, nå som vi ikke lengre skal bo sammen...vil høre andres meninger og eller erfaringer rundt dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2011 #2 Del Skrevet 10. april 2011 Min samboer flyttet ut (forøvrig uten ett ord om det til meg på forhånd), men ville gjerne at vi skulle være kjærester fortsatt. Men jeg tror ikke det går. For det første så sa hana at før vi ble samboere så var vi ikke skikkelig sammen og da kunne han nærmest gjøre som han ville..og han fortsetter nå i samme duren; stenger av mobilen hele helger osv. Han snakker også om andre damer, og jeg lurer på hva motivet hans er...I tillegg hater jeg å være alene og vil helst ha en mann ved min side hele tiden! Han legger heller aldri noen mere planer med meg, og jeg får som sag sjeldent kontakt med han på mobilen. Så, nei jeg gidder ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå