Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Så deilig at du fikk en fin fødsel siden du har hatt så tungt svangerskap! Du må gjerne sende over litt fødestøv til meg siden du sikkert har litt til overs :P Kos deg masse med prinsen din :) Nå er du mamma! Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! :strix:

Jammen fikk du meg til å felle en tåre eller to på bussen i dag tidlig, så glad på dine vegne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

GRATULERER SÅ MYE MED EMRE! :strix:

Så koselig nyhet å våkne til! :jepp: Så bra at fødselen var kjapp og enkel, spesielt etter alt det du har slitt med. :klemmer: Det er litt deilig med en enkel fødsel, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig deilig med en enkel fødsel :nigo: rett etter han var ute så ser jeg på kjæresten og sier: skal vi lage flere? :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, HenLu! :nigo: Så deilig å endelig være ferdig!! :) Kos deg med den nydelige lille gutten din! De må nå forresten ha tatt ganske feil på vekstestimeringen? Synes jeg husker de estimerte han til å være liten? Eller blandet jeg nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å halledussen :rodmer: Gratulerer sååå mye :klemmer: Fantastiske nyheter!! Og godt å lese om noen som virkeligen vil gjøre dette omigjen :D Heheh :skratte:

Kos deg med lille Emre :) Og sniff litt deilig babylukt for meg :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det var veldig deilig med en enkel fødsel :nigo: rett etter han var ute så ser jeg på kjæresten og sier: skal vi lage flere? :nigo:

:skratte: Jeg var for trøtt til å foreslå sånt jeg altså. Vi snakker om flere, men det er nok med C akkurat nå. Vi må bli vant til å være foreldre. :fnise: Uansett, jeg har ikke noe i mot et nytt svangerskap, er nesten så jeg gleder meg til neste gang.

Og godt å lese om noen som virkeligen vil gjøre dette omigjen :D Heheh

jeg gjør det gjerne om igjen jeg altså! Synes det var koselig å føde jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er eg borte frå KG ei helg, og då føder du?! :kjefte::fnise:

Neida, GRATULERER SÅ MYKJE! Det var fantastisk å kome inn her og lese dei gode nyhetene! :strix: Og så bra at du fekk ein fin fødsel, tipper lisjeguten er nyyydeleg :rodmer:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:strix:

:strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix:

(Håper du ser at dette er ein E for Emre! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Øææhhh gratulerer!! :strix: :strix: :strix:

Nå ble jeg KJEMPEmisunnerlig! :bond:

Deilig med god fødsel, dere får snart begynne på ny! :Nikke:

Kos deg med småen! :jepp::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en gratulasjon til deg Henlu! :strix: Så morro lesning! Kos deg masse med vesle gutten! :babygutt: Håper virkelig jeg får en slik fødsel som din! Hørtes jo fantastisk ut!

Ønsker deg en flott dag med samboeren og lille Emre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...