Kitsch Skrevet 23. oktober 2011 #801 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hurra! Så spennede! Håper for din del at det ikke dabber av Kanskje Emre kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. oktober 2011 #802 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så spennende! Jeg gikk sånn som deg med modningsrier i noen dager før vannet gikk. Begynte veldig uregelmessig, og varierte endel, men jeg fikk da S på utsiden ikke særlig lenge etter Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #803 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nå er det 7-9 min mellomrom mellom hver rie, så håper de fortsetter Hadde LØS mage i går, begynte å blø litt og i dag fikk jeg energikick og for noen dager siden gikk jo slimproppen igjen eller restene av den, så vi får sjå om det skjer noe i dag Men har på følelsen at det ikke skjer noe enda Skulle gjerne hatt gubben hjem så vi kunne hatt sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. oktober 2011 #804 Del Skrevet 23. oktober 2011 !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #805 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nå er det 6-9 min mellomrom mellom mellom de. De aller fleste er på 5 min og 58, 57 og 56 sek, men PLUTSELIG hoppet det til 8 min og 42 sek Og de har blitt sterkere..og det føles ut som jeg må på do på nr 2..Ringer til kk hvis de blir enda sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 23. oktober 2011 #806 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tror ikke det er så dumt å ringe KK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. oktober 2011 #807 Del Skrevet 23. oktober 2011 Nei så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #808 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fikk streng beskjed av eksen til min bror og moren hennes å ringe KK KK ville ha meg opp på sjekk selv om jeg sa at jeg kunne komme i morgen hvis ting forverret seg Men de sa at de ville ha meg opp NÅ for å sjekke meg! Så jeg venter på kjæresten nå sånn at han skal kjøre meg..Har lite lyst å bli grafset oppi høna, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. oktober 2011 #809 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vel, du kommer ikke unna grafsing i høna under fødsel uansett! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. oktober 2011 #810 Del Skrevet 23. oktober 2011 Lykke til HenLu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk Haha, kommer vel ikke utenom grafsing der nede, nei Tror ikke det er noe fødsel på gang, men vil de sjekke, så vil de sjekke Riene er vonde, men ikke sånn at jeg dør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 23. oktober 2011 #812 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hurra, no trur eg Emres fødselsdag nærmar seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. oktober 2011 #813 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så spennende! Gleder meg til oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. oktober 2011 #814 Del Skrevet 23. oktober 2011 Åååh, nå skjer det virkelig ting her! Tenk at du OGSÅ ser ut til å være så heldig at du slipper å gå over termin! Synes de fleste av de jeg har fulgt med på har fått før.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. oktober 2011 #815 Del Skrevet 23. oktober 2011 Synes de fleste av de jeg har fulgt med på har fått før.. Ikke jeg :snufs: Heia Emre og Henlu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #816 Del Skrevet 23. oktober 2011 2 cm åpning og blør. Fått klyster, må å være her:( blir sjekket igjen snart, har definitivt rier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. oktober 2011 #817 Del Skrevet 23. oktober 2011 OMG! Så spennende! Ønsker deg så utrolig mye lykke på veien videre, HenLu! Prøv å hvil deg så godt du kan nå, hvis det er mulig under pausene. Og si ja takk til smertelindring tidlig dersom du føler det er rett. For jeg orket ikke tanken på det når jeg hadde gått for lenge, for da var det rett og slett forjævlig. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #818 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jordmor anbefalte epidural. Dette er rett og slett forjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. oktober 2011 #819 Del Skrevet 23. oktober 2011 Det blir bedre når lillemann har kommer ut, jeg lover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 23. oktober 2011 #820 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ta epiduralen! Jeg har ingen erfaring, men ta den heller nå enn når det blir så jævlig at du vil dø! Lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå