Teita Skrevet 19. oktober 2011 #781 Del Skrevet 19. oktober 2011 For at du er inne i uke 39! Nå går det unna! Håper du har det bra Gled deg til å ikke måtte tisse så ofte lenger. Det er fantastisk! :D Sender deg masse *fødestøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. oktober 2011 #782 Del Skrevet 20. oktober 2011 For at du er inne i uke 39! Nå går det unna! Håper du har det bra Gled deg til å ikke måtte tisse så ofte lenger. Det er fantastisk! :D Sender deg masse *fødestøv* Det høres fantastisk ut! Jeg har stått opp hver natt for å gå på do helt siden jeg var syv uker på vei..Så i 30 uker..Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #783 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg har liten blære fra før av, så dette er noe herk Har vært hos bestevenninna mi i går og av henne fikk jeg masse fine barneklær Hun er snill og god som har kjøpt såpass mye. Det var en helt full bærepose. Har enda ikke skaffet meg lader til data, haha, jeg er så treig. Enten kom simproppen på nytt ut i dag ellers kom siste rest av den Chico: Nei, har ikke sladris Hva gjør egentlig en sladris? Oppdaterer om ALT for hver cm? Eller oppdaterer når småen har kommet ut? Er det noen som vil tippe når Emre kommer forresten, så setter jeg opp en liste en av dagene? Ul-termin er 27.10.11, og min gjetning er 04.11.11. Endret 21. oktober 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. oktober 2011 #784 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tipper du føder til termin jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. oktober 2011 #785 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tipper 29 oktober! Herlig med så mye klær! Jammen meg snilt av henne, for det er jo ikke bare billig heller med disse klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. oktober 2011 #786 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tipper 27. Oktober jeg, for da har jeg og kjæresten jubileum Snille venninna di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. oktober 2011 #787 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så snill venninne du har En sladris oppdaterer akkurat så mye du vil/orker Jeg sendte vel en to, tre meldinger etter jeg reiste på sykehuset Jeg tipper også du føder til termin, 27. oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. oktober 2011 #788 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tipper 30. Oktober på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 21. oktober 2011 #789 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg tipper 29 oktober :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 22. oktober 2011 #790 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Tipper 28 november jeg Så snilt av venninnen din å kjøpe så mye klær til babyen Lurte forresten på om du har dagbok benni? Ser at du skriver i de fleste dagbøkene jeg følger med i så blir litt nysgjerrig Endret 22. oktober 2011 av Pitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 22. oktober 2011 #791 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tipper 28 november jeg Så snilt av venninnen din å kjøpe så mye klær til babyen Lurte forresten på om du har dagbok benni? Ser at du skriver i de fleste dagbøkene jeg følger med i så blir litt nysgjerrig 1 måned og 1 dag etter termin er vel litt drøyt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 22. oktober 2011 #792 Del Skrevet 22. oktober 2011 1 måned og 1 dag etter termin er vel litt drøyt Ups Mente selvfølgelig 28 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #793 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) Tippeliste fødsel Ul-Termin: 27.oktober Delphina: 27.oktober Teita: 27.oktober Chico: 27.oktober Pitteliten: 28.oktober Teriyaki: 29.oktober benni: 29.oktober Pjusk: 30 oktober *Frida*: 2.november Henlu: 4.november Edit: Fødet 24.oktober Endret 10. november 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. oktober 2011 #794 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ser vi begge er pesimistiske (realistiske? ) i forhold til tipping på oss selv..Begge har den seineste tippingen på seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #795 Del Skrevet 22. oktober 2011 Haha, ja, jeg synes det er bedre å tenke at man får babyen litt seinere enn å håpe på at han kommer før Men jeg tror ikke han kommer neste uke uansett, selv om alle dere tror at han kommer før november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. oktober 2011 #796 Del Skrevet 22. oktober 2011 Åh, Henlu, er det ikke spennende at du snart får Emre på utsiden? Jeg ble plutselig emosjonell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 23. oktober 2011 #797 Del Skrevet 23. oktober 2011 Eg tippar 2. november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #798 Del Skrevet 23. oktober 2011 Notert, Frida! Jeg har enormt sterke modningsrier i dag, prøver å ta tiden, men kan ikke se helt at de er regelmessig, men sterke er de virkelig. Har sterke mensensmerter i magen som breier seg ut til ryggen, så jeg håper ikke de avtar, selv om jeg tror det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 23. oktober 2011 #799 Del Skrevet 23. oktober 2011 Emre skal ikke på utsiden før om 4 dager han, så du får ikke lov til å ha modningsrier. Håper da de tar seg opp egentlig, for det er ikke behagelig når de er sterke, men ikke regelmessige. Selv hadde jeg riene i korsryggen, kanskje derfor de ikke var effektive.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jeg vil ha modningsrier! NÅ er de mer regelmessige. Bruker rieteller.no og det gikk 10 min mellom dem i sted, nå er de nede i 9 min og med litt lenger varighet. PLEASE ikke la de stoppe opp! Men fy så vonde de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå