juliane Skrevet 12. august 2011 #341 Del Skrevet 12. august 2011 Snikleser melder seg! Er ikke gravid selv, men er stadig vekk her inne og fniser litt av den herlige kjæresten din! Håper jeg kan få lov til å følge deg litt mer offisielt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. august 2011 #342 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Flinke flinke HenLu! Jeg har vært så treg med klesvasken nå at jeg får svi i kveld ved at jeg ikke kan ha på meg det jeg planla.. Imponert over at du lager fårikål. Er ikke det vanskelig? Og jeg for 4+! Det er en bra karakter! Kjedelig at du kunne ha fått fem, men sånn er det. Jeg kunne ha fått fem i gym (det er blitt et teoretisk fag i tillegg til praktisk) på siste året vgs, men pga. jeg var syk EN gang hvor det var sånn dansegreier, så kunne hun ikke det, fordi hun ikke hadde fått vurdert meg. "jeg har såå lyst å gi deg fem, men kan ikke". Værste av alt er jo at jeg er god til dansing, så hadde ikke akkurat vært noe problem med den femmern hadde jeg bare ikke vært syk. Blæ Jeg krysser virkelig fingrene mine ang. mandag! Håper du får lov til å føde vaginat. Hvis ikke, så går nok KS bra det også. Ha en finfin dag! Endret 12. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. august 2011 #343 Del Skrevet 12. august 2011 Så flink husmor du er Er det ikke deilig å ha fått gjort så mye? Har alltid så deilig følelse i kroppen når jeg har stått på skikkelig. Høres ut som stesønnen din er heldig som har deg til stemor Håper dere får en koselig helg sammen! Og 4+ er ikke en dårlig karakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. august 2011 Forfatter #344 Del Skrevet 12. august 2011 Snikleser melder seg! Er ikke gravid selv, men er stadig vekk her inne og fniser litt av den herlige kjæresten din! Håper jeg kan få lov til å følge deg litt mer offisielt også! Det er alltid kjekt med nye lesere. Jeg må fortelle kjæresten min at folk fniser litt av han Han er en raring, men også en fantastisk god kjæreste Flinke flinke HenLu! Jeg har vært så treg med klesvasken nå at jeg får svi i kveld ved at jeg ikke kan ha på meg det jeg planla.. Imponert over at du lager fårikål. Er ikke det vanskelig? Og jeg hopper for 4+! Det er en bra karakter! Kjedelig at du kunne ha fått fem, men sånn er det. Jeg kunne ha fått fem i gym (det er blitt et teoretisk fag i tillegg til praktisk) på siste året vgs, men pga. jeg var syk EN gang hvor det var sånn dansegreier, så kunne hun ikke det, fordi hun ikke hadde fått vurdert meg. "jeg har såå lyst å gi deg fem, men kan ikke". Værste av alt er jo at jeg er god til dansing, så hadde ikke akkurat vært noe problem med den femmern hadde jeg bare ikke vært syk. Blæ Jeg krysser virkelig fingrene mine ang. mandag! Håper du får lov til å føde vaginat. Hvis ikke, så går nok KS bra det også. Ha en finfin dag! Jeg tar klesvasken mest fordi jeg elsker å lukte på nyvasket tøy Og jeg vet GODT hvordan det er å ikke kunne gå med det man vil fordi det er i skittentøyskurven. Irriterene Fårikål er kjempelett å lage og jeg synes det er veldig godt. Og siden det gleder kjæresten så mye, så lager jeg det 1 gang i mnd ca, så det ikke blir for ofte 5 i gym? Oi, det kunne jeg bare drømt om. Har ALLTID hatt 4 i gym, men så har jeg skulket en god del også da Så flink husmor du er. Er det ikke deilig å ha fått gjort så mye? Har alltid så deilig følelse i kroppen når jeg har stått på skikkelig. Høres ut som stesønnen din er heldig som har deg til stemor. Håper dere får en koselig helg sammen! Og 4+ er ikke en dårlig karakter Det er veldig deilig å få gjort mye, men jeg føler at det ser ut som et bombet horehus her dager etterpå igjen uansett Vi er så flink til å bruke mye klær, legge fra oss håndkler her og der. Vi har heller ikke oppvaskemaskin, så det blir en del oppvask. Jeg pleier å ta oppvasken etter HVERT måltid, men i blant er jeg så sliten så jeg må sove noen timer først Og takk, god helg, Teita ___________ Det er fantastisk vær i Bergen, men jeg stod opp TIDLIG for å gjøre nynorskoppgaven min ferdig før stesønn kommer. Begynte også på norskoppgaven min (som er enorm), men plutselig ble jeg så sliten at jeg sovnet. Huff, nå når det endelig er sol og sommer er jeg inne og sover eller gjør innleveringsoppgaver Huff, jeg får ikke lov av kjæresten min å gjøre noe nesten! Ikke får jeg vaske, ikke får jeg støvsuge, ikke får jeg bære noe og ikke får jeg ta klesvasken lenger Jeg tror han tror at jeg er handikappet fordi jeg er gravid. Han har også sagt at hvis jeg skal noen steder vil han helst kjøre meg så han er sikker på at jeg ikke sliter meg ut! Heldigvis jobber han så mye, så han vet ikke at jeg har gjort husarbeid før han kommer hjem Har prøvd å forklare han at når jeg vil på butikken så går jeg på butikken. Han mener han skal ta FRI fra jobb for å kjøre bort til meg det jeg trenger og han skal ta FRI fra jobb dersom jeg vil noen steder så han kan kjøre meg. Greit nok at han er sin egen sjef, men hallo? Teite mann! Skal ta han med til legen neste uke så hun kan pent forklare han at selv om jeg er gravid er jeg helt fin og opplagt. Hadde det ikke vært for at jeg liker å gjøre ting på min måte, så skulle han gjerne fått gjort alt sammen Men jeg liker å ha noe å henge fingrene i når jeg er hjemmeværende/sykemeldt i tillegg. Jeg orker ikke å bare se på tv eller være på internett når jeg er hjemme eller være ute hele dagen med venner. Jeg liker at ting blir gjort! Han er en ekstrem ryddefreak og det er jeg og, så ting hadde blitt gjort ganske så perfekt dersom han hadde vasket og ryddet (vi deler på det), men jeg liker å støvsuge og vaske gulvene HVER dag. Nå har min stesønn og forloveden kommet så jeg tenkte jeg skulle lage middag til dem; Henlus's fabelaktige kjøttdeig og spagetti Så er det Harry Potter i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 12. august 2011 #345 Del Skrevet 12. august 2011 Hei Puz! GahKua her! Koselig at alt går så bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 12. august 2011 #346 Del Skrevet 12. august 2011 Hei på deg Henlu Håper alt er bra med deg? Lenge siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. august 2011 #347 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Hehe, jeg vil tro at om man får god karakter i gym eller ikke kommer an på om man liker det eller ei. Jeg ELSKER gym og trening generelt, så innsatsen min har alltid vært veldig stor. I tillegg så er det sånn at etter at gym også ble et teoretisk fag, hvor det teoretiske teller 50%, så har det blitt enda lettere for meg. Vi hadde en sånn storoppgave med egentrening, hvor man skulle lage treningsplan for seg selv hvor man knytter inn mye teori om trening og slik, så skulle man følge treningsplanen også skulle man evaluere den i ettertid. I tillegg hadde vi styrke- og kondistest før og etter for å se hvilke forbedringer man hadde gjort i løpet av perioden. Det var kjempegøy! Jeg var nok en av få som ikke løy om egentreningen, hehe. Hvis man ikke liker gym så vil jeg tro det er vanskeligere å få gode karakterer i det. Var du 21 ja, altså født i 89? I så fal så har vel ikke du hatt den type gym-fag. Altså mitt kull er det første kullet som har vært i den nye reformen (kunnskapsløftet), og ikke reform 97, og der er det helt andre og vanskelige krav til gymmen enn det har vært før. Nå snakker jeg meg bort, her..Savner bare gymmen så mye! Flinka som lager fårikål til kjæresten sin så ofte som en gang i måneden! Guri malla han kjæresten din virker jo helt fantastisk! Endret 12. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. august 2011 Forfatter #348 Del Skrevet 13. august 2011 Hei Puz! GahKua her! Koselig at alt går så bra med deg! Åå, hei, det var lenge siden Håper at alt går bra med deg Hei på deg Henlu Håper alt er bra med deg? Lenge siden nå. Her går det fint Hadde du en fin tur? Hehe, jeg vil tro at om man får god karakter i gym eller ikke kommer an på om man liker det eller ei. Jeg ELSKER gym og trening generelt, så innsatsen min har alltid vært veldig stor. I tillegg så er det sånn at etter at gym også ble et teoretisk fag, hvor det teoretiske teller 50%, så har det blitt enda lettere for meg. Vi hadde en sånn storoppgave med egentrening, hvor man skulle lage treningsplan for seg selv hvor man knytter inn mye teori om trening og slik, så skulle man følge treningsplanen også skulle man evaluere den i ettertid. I tillegg hadde vi styrke- og kondistest før og etter for å se hvilke forbedringer man hadde gjort i løpet av perioden. Det var kjempegøy! Jeg var nok en av få som ikke løy om egentreningen, hehe. Hvis man ikke liker gym så vil jeg tro det er vanskeligere å få gode karakterer i det. Var du 21 ja, altså født i 89? I så fal så har vel ikke du hatt den type gym-fag. Altså mitt kull er det første kullet som har vært i den nye reformen (kunnskapsløftet), og ikke reform 97, og der er det helt andre og vanskelige krav til gymmen enn det har vært før. Nå snakker jeg meg bort, her..Savner bare gymmen så mye! Flinka som lager fårikål til kjæresten sin så ofte som en gang i måneden! Guri malla han kjæresten din virker jo helt fantastisk! HAHA, egentreningen ja. Der var det litt løgn skal jeg innrømme Jeg er født i 90. Ble jo nettopp 21 Så vi hadde teorien også Kjæresten er grei, men irriterende! Jeg får ikke lov til noe ___________ I dag skulle vi egentlig på bowling, men jeg får ikke lov å bære tungt så jeg må se på! Fant en artikkel hvor det står: "Det anses ikke som skadelig for fosteret å løfte byrder under 4-5 kilo." så jeg tenker at det ikke kan være skadelig å løfte den minste ballen på 3 kg? Jeg skal krangle meg til det. Han tror jo jeg er multihandikappet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. august 2011 #349 Del Skrevet 13. august 2011 Vi hadde det veldig fint på tur ja Deilig å komme seg bort litt og bare nyte late dager. Haha, de der mannfolka. Og folk generelt. Tror virkeligen vi ikke kan gjøre noe lengre Du får bruke det hjelpemidlet de har for handikapede da, sånn som du legger kula på og så renner den ned av seg selv ;P Har spilt bowling jeg, går så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. august 2011 #350 Del Skrevet 13. august 2011 Så søtt at han passer så godt på deg da Men det blir vel litt heavy! Du er jo ikke akkurat handikappet heller - bare gravid Men likevel så er det jo hyggelig at han er bekymret og vil gjøre det så lett som mulig for deg. Fortell han at de klarte å få barn før i tiden også, til og med i afrikaland hvor de bærer stoooore tanker med vann tusen ganger om dagen Så om du skal vaske klær, så går det heeeelt sikkert veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. august 2011 #351 Del Skrevet 13. august 2011 Hehe, da har vel du også fått kjent hvor irriterende det til tider har vært å være forsøkskanin når det gjelder nye reformer BÅDE reform 97 og kunnskapsløftet har jo vi vært første kullet i. Vært mye usikkerheter rundt hvordan ting skal legges opp og sånt. Hihi, nei multihandikappet er du jo ikke Går sikkert bra å bowle med de lette kulene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. august 2011 Forfatter #352 Del Skrevet 13. august 2011 Vi hadde det veldig fint på tur ja Deilig å komme seg bort litt og bare nyte late dager. Haha, de der mannfolka. Og folk generelt. Tror virkeligen vi ikke kan gjøre noe lengre Du får bruke det hjelpemidlet de har for handikapede da, sånn som du legger kula på og så renner den ned av seg selv ;P Har spilt bowling jeg, går så fint så Heldig du som har vært på ferie Har lyst å reise jeg og, men vi får heller ta det neste år når minsten er født HAHA, ja, det skulle tatt seg ut å bruke hjelpemiddelet for handikappete HATER at folk tror at jeg er handikappet. Er ikke bare kjæresten som tror det. Mormor tror det og, men hun har jo trodd at jeg fortsatt er et barn i lange tider Så søtt at han passer så godt på deg da Men det blir vel litt heavy! Du er jo ikke akkurat handikappet heller - bare gravid Men likevel så er det jo hyggelig at han er bekymret og vil gjøre det så lett som mulig for deg. Fortell han at de klarte å få barn før i tiden også, til og med i afrikaland hvor de bærer stoooore tanker med vann tusen ganger om dagen Så om du skal vaske klær, så går det heeeelt sikkert veldig fint Er kjempekjekt at han bryr seg, men jeg liker å gjøre ting på MIN måte, så det at han er så bekymret er litt irriterende Og han passer GODT på at jeg får i meg de viktigste næringsstoffene også så babyen har det bra. Han er merkelig Hehe, da har vel du også fått kjent hvor irriterende det til tider har vært å være forsøkskanin når det gjelder nye reformer BÅDE reform 97 og kunnskapsløftet har jo vi vært første kullet i. Vært mye usikkerheter rundt hvordan ting skal legges opp og sånt. Hihi, nei multihandikappet er du jo ikke Går sikkert bra å bowle med de lette kulene Ja, jeg vet hvordan det er å være forsøkskanin Men men, det har no gått bra med meg selv om ___________ Det ble ikke noe bowling i dag, men det skal visst bli badeland i morgen. Og jeg gidder ikke å være med for mange kompiser av kjæresten skal bli med og jeg har ikke så lyst å vise meg i bikini med strekkmerker på magen og fullt av arr på beina og et ENORMT arr fra låret og opp magen etter operasjonen da jeg brakk låret. Hele kroppen min ser jævlig ut rett og slett og det irriterer meg at arrene mine aldri kommer til å gå vekk De er grusomme...Samme med strekkmerkene..jaja.. Jeg merker at jeg er veldig gretten om dagen. ALT irriterer meg og jeg blir snurt for den minste ting. Blir også såret av den minste ting. Jeg hater å ha sånne dager hvor jeg føler at livet mitt ikke har noe betydning. Det eneste positive i livet mitt er gutten min føler jeg. Så klart er jeg glad for kjæresten min også, men det er han som får gjennomgå dersom jeg er i det humøret jeg er i. Får surfe litt på nettet og sove, så satser jeg på at humøret er annerledes i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. august 2011 #353 Del Skrevet 13. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. august 2011 #354 Del Skrevet 14. august 2011 til deg! Jeg har merket at jeg har slike dårlige dager hvis det er en periode hvor det har vært lite aktivitet og rett og slett har kjedet meg mye. Så jeg prøver å ha noe å gjøre hver eneste dag, sånn foruten om husarbeidet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. august 2011 #355 Del Skrevet 14. august 2011 Skjønner jo at det ikke er så lett med alle de tingene, og jeg har selv dager jeg føler meg så heslig. Akkurat nå føles det ut som jeg har gått gjennom puberteten igjen, alle kvisene som kommer rundt munnen og i hårlinja (øyenbryn og håret). Vi har alle dårlige dager, og spesielt nå som gravide. Hormonene flyter fritt i blodårene og gjør oss til kjerringer, av og til. Kjenner lunta er kortere nå enn tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 14. august 2011 Forfatter #356 Del Skrevet 14. august 2011 Takk for omtanken, jenter Det er så deilig å "rase fra seg" her i dagboken eller på KG generelt. Humøret er litt bedre i dag, men ikke mye bedre. Tenker litt på fødselen også. Skulle jo egentlig ha med meg min aller nærmeste bestevenninne, men jeg tenker at jeg skal si til henne at jeg enten vil være alene eller ha meg meg barnefar. Vi har sklidd så mye fra hverandre etter at jeg ble gravid at jeg ikke helt føler det er naturlig at hun blir med. Kjæresten har jo veldig lyst å bli med, men jeg har sagt til han at jeg må tenke på det. Hver gang jeg er sint så bare ler han Han klarer ikke å slutte og le Så hvis jeg blir sint når jeg føder og kaller han litt av hvert kommer nok han til å få seg en latterkule og jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde taklet det Kjæresten/forloveden vet jo at jeg er blitt avhengig av reker i svangerskapet. Det er mitt sug. MÅ ha reker hver dag og i går var han så skjønn og reiste ned på fisketorget i Bergen sentrum og kjøpte et helt kilo med ferske reker til meg uten at jeg hadde spurt eller visste om det Det som er litt flaut er at hele det kiloet med reker er borte nå Det har jeg gæflet i meg..høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. august 2011 #357 Del Skrevet 14. august 2011 Det er alltids greit å få rast fra seg her inne. Er mange ganger det trengs å freses litt. Det er da litt sjarmerende da, tror nok han greier å være seriøs når du føder altså. Skjønner også godt du ikke vil ha venninna di med, spesielt når dere har glidd fra hverandre. 1kg reker? Herligheten da HenLu! Uansett, så søtt at han gjorde det for deg. ER alltids koselig å få slike overraskelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. august 2011 #358 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Jeg er sikker på at når det er fødsel på gang så tar han deg seriøst. Bare dere snakker om det på forhånd og at han ikke må sitte og le av deg når du ligger og har det vondt, så går det sikkert bra Er jo synd om han ikke kan være med på fødselen, hvis det er det han vil. Hehe, men reker er ikke det værste, da. Og det er jo et halvt kg man regner per person, når det er snakk om ordentlig rekemåltid og ikke en beskjeden lunsj, så med mindre du spiste alt på en gang, så ville jeg ikke vært flau. Sånn er det bare å være gravid! Jeg drikker sikkert 6 liter melk i uka for tiden jeg.. Snart får jeg vel osteoporose så det suser etter hvis jeg ikke roer meg. Kan tross alt bli for mye av det "gode" Edit: Guri malla så mange skrivefeil man kan få bare man sitter "rart" nok.. Endret 14. august 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. august 2011 #359 Del Skrevet 14. august 2011 :klemmer: Skjønner godt at du ikke ville være med på badeland fordi du ikke føler deg noe fin, for det hadde ikke jeg villet gjort nå heller Er trist, men sånn er det bare. De fleste sier jo at gravide damer er det peneste og nydeligste som finnes, og jeg var vel tildels enig i det før. Merk; FØR! Jeg føler meg så stygg at det kan ikke beskrives engang.. Reker ja Og en hel kilo - ikke dårlig Men så søtt av han at han gjorde det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 14. august 2011 Forfatter #360 Del Skrevet 14. august 2011 Det er alltids greit å få rast fra seg her inne. Er mange ganger det trengs å freses litt. Det er da litt sjarmerende da, tror nok han greier å være seriøs når du føder altså. Skjønner også godt du ikke vil ha venninna di med, spesielt når dere har glidd fra hverandre. 1kg reker? Herligheten da HenLu! Uansett, så søtt at han gjorde det for deg. ER alltids koselig å få slike overraskelser. Håper han klarer å være seriøs når jeg føder ellers får han høre det! Han pleier å le og tulle når jeg er sint for at jeg skal bli glad. Ikke fordi han ikke tar meg seriøst. Derfor har vi heller aldri kranglet og jeg har ikke sett han sur For jeg begynner å le selv Spiste ikke ALT på en gang da..det var fordelt over 2 dager! Okei da..det var fordelt over tre måltider Heldigvis var det ikke sjokolade jeg gaflet i meg. Det hadde nok vært litt verre Jeg er sikker på at når det er fødsel på gang så tar han deg seriøst. Bare dere snakker om det på forhånd og at han ikke må sitte og le av deg når du ligger og har det vondt, så går det sikkert bra .Er jo synd om han ikke kan være med på fødselen, hvis det er det han vil. Hehe, men reker er ikke det værste, da. Og det er jo et halvt kg man regner per person, når det er snakk om ordentlig rekemåltid og ikke en beskjeden lunsj, så med mindre du spiste alt på en gang, så ville jeg ikke vært flau. Sånn er det bare å være gravid! Jeg drikker sikkert 6 liter melk i uka for tiden jeg.. Snart får jeg vel osteoporose så det suser etter hvis jeg ikke roer meg. Kan tross alt bli for mye av det "gode" Edit: Guri malla så mange skrivefeil man kan få bare man sitter "rart" nok.. Regner med han ikke ler av meg når jeg føder. Han tuller og ler for å gjøre meg glad igjen når jeg er sur, så jeg regner med at han er en god støtte under fødsel. Jeg håper i hvert fall det.. Melk *sikle* Jeg og drikker en del melk, men 6 liter?! Det var en del det *fnise* :klemmer: Skjønner godt at du ikke ville være med på badeland fordi du ikke føler deg noe fin, for det hadde ikke jeg villet gjort nå heller Er trist, men sånn er det bare. De fleste sier jo at gravide damer er det peneste og nydeligste som finnes, og jeg var vel tildels enig i det før. Merk; FØR! Jeg føler meg så stygg at det kan ikke beskrives engang.. Reker ja Og en hel kilo - ikke dårlig . Men så søtt av han at han gjorde det da Jeg liker meg selv som gravid med klærne på Fått en del komplimenter om fin gravidmage o.l, men når klærne er av er det ikke like pent, nei. Jeg har synes at gravide har fin mage dersom de f.eks har en singlet, kjole, topp, bluse e.l over. Da er det nydelig, men jeg synes det er mindre pent med en gravid mage bar forfra. På siden går greit..aner ikke hvorfor ___________ Jeg gjorde nynorskinnleveringen min ferdig på fredag og jeg hadde visst fått en 5 på den. Ser nå alle de teite feilene som kunne vært unngått Men det skal sies at jeg ikke orket mer da jeg leverte den inn. Fikk også en veldig fin tilbakemelding fra læreren at jeg skriver godt og det viste jeg blant annet på historieinnleveringen min også, sa hun. Og at det er en STOR fordel på eksamen. Så da ble jeg litt stolt må jeg si Trodde at siden jeg har fått en kraftig hjernerystelse og mistet en del av hukommelsen min ville det være et stort hinder at hjernen ikke fungerer normalt enda, men det ser ut til at det går rett vei i hvert fall. Er bare kjedelig at jeg ikke husker alle ord og man merker på meg at jeg ikke er helt 100% når man prater med meg fordi jeg glemmer hva jeg nettopp har pratet om, men dersom jeg konsentrerer meg så går dette bra Jeg håper at hjernen begynner å komme seg snart. Den har kommet seg en del, men jeg husker fremdeles ikke ALLE folk (husker kjære og nære, men ikke bekjente og alle kollegaer) og jeg glemmer ord, men men Skal klare å fullføre allmenn påbygg så bra som jeg klarer det. Jeg vet jeg ikke skriver godt her inne, men det er fordi jeg bare rabler ned noe og ikke orker å sjekke etter feil eller lese over det jeg skriver Jeg sendte samboer ut i sted fordi jeg måtte på do....på nr 2.. Haha, jeg er en merkelig person. Hinn(forrige) dagen trodde jeg at kjæresten var hjemme, men da jeg kom hjem var han ikke noen steder. Ikke på soverommet, ikke i stuen, ikke på kjøkkenet eller altanen. Prøvde å ringe han, men han tok ikke tlf, så jeg satt meg ned på toalettet klissnaken og fikk ut alt det jeg trengte å få ut inkludert kroppslige lyder. Jeg er litt bakteriefreak så jeg gikk i dusjen rett etterpå også tenkte jeg at jeg skulle slappe litt av i sengen. Jeg kaster meg under dynen og kjenner en naken kropp mot meg og setter i et enormt BRØL. Jeg skvat virkelig til og jeg må si at det var mange rare tanker som fòr gjennom hodet mitt i de få sekundenee... Plutselig ser jeg at samboer ser rart på meg fra sengen og spør hva i alle dager jeg holder på med. Han hadde sovnet etter jobb og skvatt virkelig til da jeg HYLTE. Jauda, han hadde lagt i sengen hele tiden, men med dynen over hodet så jeg ikke hadde sett han og med mobilen på lydløs så jeg ikke hørte den, og jeg var bare SJELEGLAD for at han ikke hadde hørt meg på toalettet Det er vegg i vegg med soverommet. Måtte ta vekk smilyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå