Timseh Skrevet 7. november 2011 Forfatter #921 Skrevet 7. november 2011 (endret) Så koooselig! : rodmer: Eg også vil ha! : fnise: GLED deg! Åå, jeg vil gjennom fødsel igjen jeg :rodmer : Åååå, så koselig : rodmer: blir så misunelig : sjenert: selv om jeg vet at min lille er like rundt hjørnet.. Bollekin, dobbelt hake og valker hører bare til : hjerte: Jeg syns morskjærligheten er stor nå når han er i magen, kan ikke fatte hvor stor den blir når han kommer på utsiden :sjenert : : rodmer: Du har så mye å se frem til GLED deg! Du kommer til å få en nydelig liten skjønning De er så herlig når de er baby, tjukke, små boller Morskjærligheten var enorm i magen, men nå er den helt vanvittig Gratulerer på etterskudd!! (Er for sjeldent her inne) Takk Det er magekramper som utløser de smilene : fnise: Men alt er jo normalt, så det kan jo hende at Emre bare er en slik unge som er glad for fornøyd hele tiden? S smiler hver gang hun har magekramper, og da er hun sååå søt :rodmer : Haha! : fnise: Gleder meg til de ordentlige smilene, jeg kommer til å smelte! Helsesøster sa at det kan være sosiale smil nå For det ser sånn ut i hvert fall Haha, de er så nydelige Emre er så nydelig :rodmer : Bollegutt :fnise : Er bare søtt med litt bollekinn og valker! Ja, han er den bollen! HAHA, skjønn liten bolle N mi smiler og, faktisk fekk eg det første smilet når ho var 9 dagar! :overrasket : Men det er ikkje sosiale smil, det er hermesmil. Prompe/bæsje-smil har ho og, men dei er ganske annerledes. Når ho 'hermer'-smiler til meg, smiler ho med heile fjeset : rodmer: Kos deg med gutten din! Helsesøster sa at det kunne være sosiale smil Men ikke vet jeg, nydelig er han uansett Og kos deg med 2 herlige jenter Her har vi genuine smil, spesielt i dag (var veldig nedfor, så så jeg ned på C og hu så meg i øynene og smilte), men prompesmilene er sjarmerende de også. Sier C er sin fars datter, for det braker når hu fiser. :fnise : Her og braker det når lille fiser Haha, de er noe for seg selv _____ Da har vi vært på helsestasjonen. Emre har lagt på seg 315 gram på 6 dager. Ikke verst, ikke verst! Så nå veier han 4150 g. Og jeg fikk et enormt kompliment av helsesøster. Hun sa at Emre var heldig for jeg virket som en veldig flink mor. Jeg virket så trygg på det å være mamma. Hun har jo sett en del på oss og hvordan jeg er med Emre. Ble rørt da hun sa det Jeg føler meg veldig flink også, faktisk. Alt er så naturlig. Jeg trodde jeg aldri skulle skjønne når han var sulten, når han trengte kos, når han var trøtt etc, men nå går alt lekende lett og Emre griner minimalt! Jeg leser han så lett og jeg føler at jeg har gjort dette i hundrevis av år Jeg er så forelsket i babyen min Farsdag på fredag! Har funnet gave til mannen fra Emris! Emre er 2 uker! Endret 7. november 2011 av HenLu
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 #922 Skrevet 7. november 2011 Jeg har i alle fall forstått det sånn at de sosiale smilene ikke kommer før babyen er sånn rundt en måned gammel. Men det kan jo være gjennomsnittlig og ikke noe fasitsvar. ? For et flott komplemang å få da! Du er nok heldig som føler deg trygg på mammarollen etter bare to uker. Tror de fleste trenger litt mer innkjøringstid. For noen faller det seg vel bare mer naturlig. Men det kommer vel etter hvert for alle uansett. Farsdag på fredag ja! Tviler på at kjæresten min har blitt pappa til da, men får prøve å gjøre stas på han med en bedre middag. Hva planlegger du da?
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 #924 Skrevet 7. november 2011 Er det ikke søndag det er farsdag, da? Når du sier det så kom jeg til å tenke på at det er jo alltid på søndager, det?
Neala Skrevet 7. november 2011 #925 Skrevet 7. november 2011 Jepp, morsdag og farsdag et alltid andre søndag i februar/november. Dette vet jeg fordi mamma og pappa har bursdag 8. februar og 10. november, så de ender i blant med bare en dag å feire
Timseh Skrevet 7. november 2011 Forfatter #926 Skrevet 7. november 2011 Mente søndag Visste at det var den 13., men jeg har fått det for meg at det er fredag den 13 i november
Teriyaki Skrevet 7. november 2011 #927 Skrevet 7. november 2011 Mente søndag Visste at det var den 13., men jeg har fått det for meg at det er fredag den 13 i november Det er fredag den 11, også kalt min termindato!
*Frida* Skrevet 8. november 2011 #928 Skrevet 8. november 2011 Helsesøster sa at det kunne være sosiale smil Men ikke vet jeg, nydelig er han uansett Og kos deg med 2 herlige jenter Hmm, ja eg veit ikkje heilt kva eg skal kalle dei. Oppriktige smil er det nok, for ho smiler ofte når eg tek henne opp og held henne rett foran meg. Det er så fint! Så godt å lese om kor trygg du er i mammarollen! Sånn skulle det vore for alle, men det er det jo ikkje. Første farsdagen til min sambo fekk han et innramma bilde av seg og A, som han kunne ha på jobb. Det blei han veldig glad for! (Han ville jo aldri ha ordna det sjølv, men eg veit han syns det er koselig å ha det bildet på arbeidsplassen sin) Et tips? Apropos datoar: eg hadde termin med A 7. februar, og ho er fødd søndag 15. Fredagen den 13. ville eg ikkje føde (!), og heller ikkje 14. februar som var valentines-dag. Søndag 15. var perfekt!
Timseh Skrevet 8. november 2011 Forfatter #929 Skrevet 8. november 2011 Frida: Det er noe lignende jeg har bestilt til kjæresten i farskapsgave Og jeg forstår godt at du heller ville føde 15.feb Fin dato det :jepp ____ Har bestilt farsdagsgave fra fotoknudsen.no Hadde et kjempefint bilde av Emre og forloveden sammen + jeg hadde et veldig fint bilde av Emre da han var nyfødt, altså det første bildet som er blitt tatt av Emre. Jeg har bestilt fremkalling av begge disse (3 kr til sammen) også har jeg bestilt en fin fotoramme med hengsler på. Altså, man skal ha to bilder inni rammen, så da tar jeg bilde av forloveden + småen i den ene rammen og bilde av Emre i den andre (rammene henger sammen, derav hengslene). Så det tror jeg han blir glad for Han vet ikke at det er farsdag en gang Hva skriver man på et kort? "Gratulerer med farsdagen"?
silverdoe Skrevet 8. november 2011 #930 Skrevet 8. november 2011 Det høyres ut som ei fin farsdagsgåve "Gratulerer med farsdagen" passar godt i eit farsdagskort ja På barneskulen laga vi kort sjølve, og då skreiv vi gjerne eit fint dikt til han far i tillegg Eg truuuur ikkje vi dikta sjølve da.. men kanskje av og til, litt sånn "du er så snill og grei, du er verdas beste pappa" etc :gjeiper: Eg trur mamma og pappa har spart på ALLE korta dei har fått (og det er ein del, med 7 ungar i familien), og det er LOL å lese dei! Mest sannsynleg har ikkje min mann blitt pappa til søndagen, så han får vente til neste år Men eg trur eg skal kjøpe ei lita barselgåve til han til fødselen..sjølv om han seier han ikkje treng det
Teita Skrevet 8. november 2011 #931 Skrevet 8. november 2011 Jeg har bestilt termokopp med bilde av han og S fra fotoknudsen, som det står: Verdens beste pappa, på
Timseh Skrevet 8. november 2011 Forfatter #932 Skrevet 8. november 2011 Det høyres ut som ei fin farsdagsgåve "Gratulerer med farsdagen" passar godt i eit farsdagskort ja På barneskulen laga vi kort sjølve, og då skreiv vi gjerne eit fint dikt til han far i tillegg Eg truuuur ikkje vi dikta sjølve da.. men kanskje av og til, litt sånn "du er så snill og grei, du er verdas beste pappa" etc :gjeiper: Eg trur mamma og pappa har spart på ALLE korta dei har fått (og det er ein del, med 7 ungar i familien), og det er LOL å lese dei! Mest sannsynleg har ikkje min mann blitt pappa til søndagen, så han får vente til neste år Men eg trur eg skal kjøpe ei lita barselgåve til han til fødselen..sjølv om han seier han ikkje treng det Da skriver jeg "gratulerer med farsdagen" Tror ikke jeg skal begynne og styre med dikt, nei Får finne på noe annet å skrive. Gleder meg til å gi det til han! Er dere 7 barn? Stor familie du har da. Heldiggris! Jeg har liten familie..og jeg synes det er så trist Eller, jeg har egentlig en megastor familie på pappa sin side, men de bor i Marokko, så det blir ikke det samme. Her i Bergen har jeg bare mamma, mormor, bror og onkel Jeg har bestilt termokopp med bilde av han og S fra fotoknudsen, som det står: Verdens beste pappa, på For en flott gave Tenkte å bestille noe fra fotoknudsen til jul til min kjære også _____ Nå er min elskede på legevakten Han har stikkende smerte i bryst og i hjertet og har skikkelige pustevansker Er bekymret..
*Frida* Skrevet 8. november 2011 #938 Skrevet 8. november 2011 Kryssar fingrane for at alt er ok med mannen
Timseh Skrevet 8. november 2011 Forfatter #939 Skrevet 8. november 2011 Han har dobbeltsidig lungebetennelse
Teita Skrevet 8. november 2011 #940 Skrevet 8. november 2011 Kjedelig! Lungebetennelse er ikke godt.. Men da får han ihvertfall hjelp i form av antibiotika vel? Og da skal det være mye bedre iløpet av en 2-3 dager. God bedring til han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå