Kitsch Skrevet 24. oktober 2011 #841 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så deilig at du fikk en fin fødsel siden du har hatt så tungt svangerskap! Du må gjerne sende over litt fødestøv til meg siden du sikkert har litt til overs Kos deg masse med prinsen din Nå er du mamma! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. oktober 2011 #842 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer!! Så fort det gikk! Heldiggrisen som fikk en fin fødsel Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. oktober 2011 #843 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer! Jammen fikk du meg til å felle en tåre eller to på bussen i dag tidlig, så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 24. oktober 2011 #844 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulera med vetleguten, HenLu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. oktober 2011 #845 Del Skrevet 24. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. oktober 2011 #846 Del Skrevet 24. oktober 2011 GRATULERER SÅ MYE MED EMRE! Så koselig nyhet å våkne til! Så bra at fødselen var kjapp og enkel, spesielt etter alt det du har slitt med. Det er litt deilig med en enkel fødsel, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #847 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det var veldig deilig med en enkel fødsel rett etter han var ute så ser jeg på kjæresten og sier: skal vi lage flere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 24. oktober 2011 #848 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) gratulerer så mye med gutten din, HenLu! Godt du fikk en fin fødsel Endret 24. oktober 2011 av Pjusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2011 #849 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer så mye, HenLu! Så deilig å endelig være ferdig!! Kos deg med den nydelige lille gutten din! De må nå forresten ha tatt ganske feil på vekstestimeringen? Synes jeg husker de estimerte han til å være liten? Eller blandet jeg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 24. oktober 2011 #850 Del Skrevet 24. oktober 2011 Å halledussen Gratulerer sååå mye Fantastiske nyheter!! Og godt å lese om noen som virkeligen vil gjøre dette omigjen :D Heheh Kos deg med lille Emre Og sniff litt deilig babylukt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. oktober 2011 #851 Del Skrevet 24. oktober 2011 Det var veldig deilig med en enkel fødsel rett etter han var ute så ser jeg på kjæresten og sier: skal vi lage flere? Jeg var for trøtt til å foreslå sånt jeg altså. Vi snakker om flere, men det er nok med C akkurat nå. Vi må bli vant til å være foreldre. Uansett, jeg har ikke noe i mot et nytt svangerskap, er nesten så jeg gleder meg til neste gang. Og godt å lese om noen som virkeligen vil gjøre dette omigjen :D Heheh jeg gjør det gjerne om igjen jeg altså! Synes det var koselig å føde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caca Skrevet 24. oktober 2011 #852 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer så mye Henlu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 24. oktober 2011 #853 Del Skrevet 24. oktober 2011 Her er eg borte frå KG ei helg, og då føder du?! Neida, GRATULERER SÅ MYKJE! Det var fantastisk å kome inn her og lese dei gode nyhetene! Og så bra at du fekk ein fin fødsel, tipper lisjeguten er nyyydeleg :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: (Håper du ser at dette er ein E for Emre! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 24. oktober 2011 #854 Del Skrevet 24. oktober 2011 Øææhhh gratulerer!! :strix: Nå ble jeg KJEMPEmisunnerlig! Deilig med god fødsel, dere får snart begynne på ny! Kos deg med småen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. oktober 2011 #855 Del Skrevet 24. oktober 2011 Fødselen var ikke vond?? :O Ikke vond i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 24. oktober 2011 #856 Del Skrevet 24. oktober 2011 Innom med en gratulasjon til deg Henlu! Så morro lesning! Kos deg masse med vesle gutten! Håper virkelig jeg får en slik fødsel som din! Hørtes jo fantastisk ut! Ønsker deg en flott dag med samboeren og lille Emre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2011 #857 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så fin han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. oktober 2011 #858 Del Skrevet 24. oktober 2011 For en nydelig liten klump du har fått, Henlu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. oktober 2011 #859 Del Skrevet 24. oktober 2011 Gratulerer med sønnen HenLu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. oktober 2011 #860 Del Skrevet 24. oktober 2011 Syntes han ligner på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå