Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse lykke til! :hoppe:

Håper du får en fin fødselsopplevelse :klemmer:

Kommer garantert til å ha deg i tankene i natt slik jeg hadde når Teita fødte :fnise: Blir jo så engasjert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer: håper bare ikke det stopper opp, selv om det er jævlig vondt :( mannen er ute og kjøper kebab til meg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pitteliten: Hehe, så koselig :)

Skal også ha deg i tankene, HenLu :) Spesielt alle gangene jeg er oppe for å amme. Gled deg til å bli mamma! Det er både tøft og hardt, men også mer fantastisk enn jeg noengang kunne forestilt meg :rodmer:

Håper typen er der og passer på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til HenLu! Så utrolig spennende!! :klemmer:

Som jeg har vært på alle andre i det siste, så er jeg misunnelig på deg som slipper å gå over tiden :fnise:

Snart har du gutten din hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jammen jeg sa du ikke fikk lov til å ha modningsrier. Hør på meg daaaah! :skratte: Neida, du får lov til å være på vei inn i fødsel. Om Emre kommer i morgen, så er han 3 uker yngre enn C og han kommer på selveste FN-dagen! :nigo: Fin dag, non?

:popcorn: Lykke til HenLu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi :D Her skjer det vist saker og ting :popcorn::jepp:

Masse lykke til Henlu :D Håper du får en fin fødselsopplevelse, og snart har du prinsen hos deg :rodmer:

Mange klemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får deg noen gode timer med søvn :klemmer:

Jeg sitter her med en kopp varm melk med smør og kanel og håper det snart er min tur :fnise:

Er såååå misunnelig :sjenert:

Endret av Pitteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE!!! :hjerte:

Og velkommen til verden lille Emre :strix: Det gikk jo mye fortere enn du hadde trodd? :jepp: Nyt de første timene med lille... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk sykt fort :reise: Da jeg kom hjem fikk jeg så sterke rier at jeg måtte opp igjen. Da hadde jeg plutselig 6 cm . Fødselen var ikke vond. Ville ikke ha smertelindring. Skal ha flere :fnise: han er nydelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...