Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende! :popcorn: Jeg gikk sånn som deg med modningsrier i noen dager før vannet gikk. Begynte veldig uregelmessig, og varierte endel, men jeg fikk da S på utsiden ikke særlig lenge etter :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 7-9 min mellomrom mellom hver rie, så håper de fortsetter :fnise: Hadde LØS mage i går, begynte å blø litt og i dag fikk jeg energikick og for noen dager siden gikk jo slimproppen igjen eller restene av den, så vi får sjå om det skjer noe i dag :fnise: Men har på følelsen at det ikke skjer noe enda :)

Skulle gjerne hatt gubben hjem så vi kunne hatt sex :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 6-9 min mellomrom mellom mellom de. De aller fleste er på 5 min og 58, 57 og 56 sek, men PLUTSELIG hoppet det til 8 min og 42 sek :( Og de har blitt sterkere..og det føles ut som jeg må på do på nr 2..Ringer til kk hvis de blir enda sterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk streng beskjed av eksen til min bror og moren hennes å ringe KK :sjenert: KK ville ha meg opp på sjekk selv om jeg sa at jeg kunne komme i morgen hvis ting forverret seg :fnise: Men de sa at de ville ha meg opp NÅ for å sjekke meg! Så jeg venter på kjæresten nå sånn at han skal kjøre meg..Har lite lyst å bli grafset oppi høna, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer: Haha, kommer vel ikke utenom grafsing der nede, nei :fnise: Tror ikke det er noe fødsel på gang, men vil de sjekke, så vil de sjekke :fnise: Riene er vonde, men ikke sånn at jeg dør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, nå skjer det virkelig ting her! :strix: Tenk at du OGSÅ ser ut til å være så heldig at du slipper å gå over termin! :nigo: Synes de fleste av de jeg har fulgt med på har fått før.. :sjenert:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 cm åpning og blør. Fått klyster, må

å være her:( blir sjekket igjen snart, har definitivt rier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG! Så spennende!

Ønsker deg så utrolig mye lykke på veien videre, HenLu! Prøv å hvil deg så godt du kan nå, hvis det er mulig under pausene. Og si ja takk til smertelindring tidlig dersom du føler det er rett. For jeg orket ikke tanken på det når jeg hadde gått for lenge, for da var det rett og slett forjævlig. Tenker på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta epiduralen! Jeg har ingen erfaring, men ta den heller nå enn når det blir så jævlig at du vil dø!

Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...