*Frida* Skrevet 17. oktober 2011 #761 Del Skrevet 17. oktober 2011 Huffameg, stakkar deg! Det er tungt nå på slutten, og når du har både bekkenvondt, tannverk og mann med ekstraarbeid, så forstår eg godt at du tyr til tårene. Håpar dagen i dag er lettare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2011 #762 Del Skrevet 17. oktober 2011 Uff da, HenLu Skal ikke være greit nå på slutten. Heldigvis ikke så lenge igjen, så bare hold ut! Bare en uke og tre dager til terminen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 17. oktober 2011 #763 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #764 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har ikke kjent noe bevegelse fra Emre i dag, så jeg fikk beskjed av KK å få i meg 0,5 liter cola og is. Kjenner jeg ingenting innen 1 time MÅTTE jeg komme opp der. Så nå er kjæresten ute og kjøper cola + is. Herlighet, så bekymret jeg er. Det var han som overtalte meg til å ringe KK. Vi hadde faktisk lagt oss, men han spør alltid om jeg kjenner Emre og det hadde jeg da ikke gjort i dag.. Nå er jeg redd Endret 17. oktober 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. oktober 2011 #765 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei! Huff! Kjære, kjære deg! Vet ikke hva jeg skal si. Håper virkelig at det ikke er noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. oktober 2011 #766 Del Skrevet 18. oktober 2011 Håper det går bra, Henlu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 18. oktober 2011 #767 Del Skrevet 18. oktober 2011 Huff, så skummelt! Håper alt er bra med deg og prinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #768 Del Skrevet 18. oktober 2011 Han gav bevegelser fra seg ganske så kjapt heldigvis! Så da fikk jeg en god nattesøvn utenom at jeg måtte tisse en del ganger i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. oktober 2011 #769 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så godt Emre ga fra seg noen livstegn etter at mamma HenLu fikk i seg litt godt. Uansett, så vil jeg for 39 uker! Nå nærmer det seg virkelig altså! Snart er han på utsiden (forhåpentligvis). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. oktober 2011 #770 Del Skrevet 18. oktober 2011 for 39 uker! Ikke lenge igjen nå! Bra han ga liv fra seg etter litt cola og is! Er ekkelt når de har en sånn rolig dag. Var litt rolig her også i går, fram til jeg ble oppmerksom på det og "gikk inn" for å få litt respons fra han.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 18. oktober 2011 #771 Del Skrevet 18. oktober 2011 Godt han ga litt liv fra seg De er skikkelig lurne av og til.. Skremmer mammsene og pappsene sine. Han her ble helt turbo i går når jeg spiste nystekt eplekake og drakk Cola Fikk sikker skikkelig sukkerkick for 39 uker Heldig som er sååååå nær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 18. oktober 2011 #772 Del Skrevet 18. oktober 2011 Åh, det er så ekkel følelse når ein plutseleg kjem på at ein ikkje har kjent ungen på lenge! Eg måtte legge meg ned på sofaen her ein dag og poke han, i håp om å få svar..det fekk eg heldigvis! Men det var eit par ekle minutt ja Så BRA at Emre gav "lyd" ifrå seg etter litt Cola og is Tenker det gjorde godt Og så må vi for 39 veker! Du skal få eit tårn av hoppande akrobatar: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: No er det jammen ikkje lenge att! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 18. oktober 2011 #773 Del Skrevet 18. oktober 2011 Oj,så fort tiden flyr her inne plutselig nå er det snart din tur også Vet hvor tung den siste ventetiden er, den siste mnd virket lenger enn hele svangerskapet til sammen syntes jeg. til deg! Før du vet ordet av det er du i gang og plutselig sitter du der med en liten bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #774 Del Skrevet 18. oktober 2011 Kan ikke ta multisitat på ipoden, men det er så godt med støtte Fra i går til i dag har 4 bekjente fødet hun ene hadde termin 1,5uke etter meg! Hmfr Har blitt spådd at jeg skal få Emre ut 2.nov. Men jeg ble også spådd for noen mnd siden at jeg skulle få jente Det står til og med i helsekortet mitt at jeg venter gutt - det er virkelig ingen tvil for 39 uker på vei.. Hadde glemt det Godt at dere minner meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 18. oktober 2011 #775 Del Skrevet 18. oktober 2011 39 uker Og for at alt er bra med lille Emre! Er voldsomt mange som føder for tiden! Jeg vil også! Tror Emre kommer denne uken så skal krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 19. oktober 2011 #776 Del Skrevet 19. oktober 2011 Snikleser melder seg nå som det begynner å nærme seg her Er så koselig å følge med på dere som kan føde når som helst Godt at Emre ga tegn fra seg etter cola og is. Er ikke noe koselig å gå rundt å være bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 19. oktober 2011 #777 Del Skrevet 19. oktober 2011 Irriterende at folk som skal fø etter deg sniker i køen Får håpe Emre fortsatt er en gutt. Jeg har begynt å tenke mye på om tenk hvis det plutseligen kommer ei jente Tror jeg hadde daua av sjokk.. Hahah. Så forberedt på å få en liten prins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #778 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Så kjekt med sniklesere Jeg har på følelsen at Emre kommer 8 dager over termin, den 4 november, faktisk Men man vet aldri. I morgen får jeg lader til dataen min så da blir det litt bedre med svaring og multisitat Mobilen min har vært ødelagt i 3 mnd og min bror skulle fikse den for meg, så i mens har jeg fått låne en ødelagt tlf av min bror. Går ikke an å taste på den, skrive mld eller noe. Den skrur seg av ofte og det er ikke alltid jeg får ringt ut. Det går kun an å ringe tiL nr som allerede er lagret eller nr som har ringt meg. Går heller ikke an å lagre nye nr, så mamma så i dag at tlf min var helt på trynet og da kjørte hun innom den første telebutikken vi fant og kjøpte en flonka ny touch-tlf til meg Hun var så redd tlf min ikke skulle virke hvis jeg fikk rier og hvis forloveden ikke var hjemme.. Hihi Endret 19. oktober 2011 av HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 19. oktober 2011 #779 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hipp hurra for 39 uker i går Sender over litt fødestøv du kan rulle deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. oktober 2011 #780 Del Skrevet 19. oktober 2011 Så bra han gav lyd fra seg! Emre da, må ikke skremme mammaen din sånn Komme ut nå Har du sladris, forresten? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå