Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

Takk, jenter :klemmer: Det er så deilig å få litt digital trøst :fnise: Kjæresten kom hjem med mat til meg og er bare god og snill :hjerte:

Nå skal vi straks legge oss :jepp: Først litt :sengekos: også lallesove :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært i Bergen skulle jeg kommet og laget middag til deg og gitt deg en gooood klem :klemmer: men det blir litt vanskelig. Derfor sender jeg over masse gode tanker og en digital :klemmer: i stedefor :) Håper du våkner opp til en litt bedre dag med mindre vonter i morgen :) Godt du har en så flott mann som passer godt på deg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ein snill kjæreste som kom med mat til deg :jepp: Håper smertene er blitt mindre i dag, og at du slepp å plagast no dei neste vekene fram mot fødsel! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært i Bergen skulle jeg kommet og laget middag til deg og gitt deg en gooood klem : klemmer: men det blir litt vanskelig. Derfor sender jeg over masse gode tanker og en digital :klemmer : i stedefor : ) Håper du våkner opp til en litt bedre dag med mindre vonter i morgen : ) Godt du har en så flott mann som passer godt på deg :rodmer :

Takk :klemmer: Jeg har mindre vndter i dag :jepp:

Snille kjæresten som kom med mat til stakkars HenLu som har så vondt i bekkenet sitt : )

Håper du blir bedre! : klemmer:

Takker, Teita :klemmer: I dag er det fakisk bedre :jepp:

Det var ein snill kjæreste som kom med mat til deg : jepp: Håper smertene er blitt mindre i dag, og at du slepp å plagast no dei neste vekene fram mot fødsel! :klemmer :

Han er god og ha :jepp: Jeg og håper jeg slipper disse vondtene :sukk :klemmer:

_____

I dag hadde jeg mindre vondter! Også fikk jeg meg litt :sengekos: i dag. 1 time etter :sengekos: så fikk jeg modningsrier. Har aldri kjent så kraftige modningsrier før :jepp: Var så overlykkelig og håpet de ikke skulle gi seg. De kom med 10 min mellomrom og jeg håpet på de skulle bli sterkere og komme oftere, så jeg gikk på shopping med mamma og mrmor for at tiden skulle gå, men NEIDA, modningsriene avtok! :( For noe lureri! Slemme kroppen min som lurer meg :fnise: Men jeg vet i hvert fall at det skjer ting "der nede". Har sagt til Emre at nå kan han komme ut fordi mamsen har det vondt, men han hører ikke på meg. Får sikkert en sta gutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man skal vel bli lurt både titt og ofte før man endelig er i gang.. :sjenert:

Må du huske å ta det med ro på de gode dagene også slik at du ikke får en ekstra vond dag dagen etter pga. aktiviteten dagen før. :)

Klarte altså i skrive dagen fire ganger i ei setning. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, la ikke merke til at du skrev ordet dag (i bøyd form) flere ganger :fnise:

Opsann, hvem som våknet av at mannen ville ha seg en :sengekos:-økt? Jo, det var Henlu :lur: Lurer på om mannen også begynner å bli utålmodig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han kjenner det i form av at han ikke orker maset mitt lenger :sjenert::fnise:

Jauda, sauda. Er så DRITTLEI disse modningsriene. Har de hele forbaska tiden omtrent. Og i dag har jeg hatt veldig sterke mensensmerter nederst i magen og i korsrygg. Lyst å gå på KK bare for å få sjekket åpning i håp om at det får gang på sakene :fnise: Hadde jeg ikke hatt så vondt, så hadde jeg elsket og nytet den siste tiden av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at Emre kommer snart! Virker ikke som du har det noe godt stakkar :klemmer:

Jeg har på følelsen at han kommer iløpet av en uke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drømte jeg at du gikk i fødsel inatt sammen med Teita. Håper jeg er sanndrømt :jepp:

Håper også Pitteliten er sanndrømt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at nå går dataen min straks av. Har ikke mer strøm på dataen og laderen har blitt ødelagt :overrasket: Det er mulig jeg ikke får skrevet mer innpå her før om 1 uke. Det spørs på når jeg orker å gå ut og finne en lader. Men jeg følger med i dagbøkene deres via mobilen min, men der går det dessverre ikke an å skrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

I'll miss you!

Men bra du får følge med på oss da ;) Men gå for all del ikkje inn i fødsel utan å få sagt frå her inne altså! Då blir det baluba! :fnise: Så du må knipe att til du får laderen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte at jeg har iPod touch som jeg kan være på nettet på :nigo: skulle ut å kjøpe lader i går, men hun ene bestevenninna mi sa at jeg ikke skulle kjøpe lader for hun hadde lader til meg :nigo: så da ble de pengene spart, og mannen skal hente den seinere. Må si jeg blir misunnelig da jeg leste at Teita hadde fått en nydelig og velskapt datter :rodmer: også 3 dager før termin. Heldiggrisen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vist ikke lange fraværet, nei :nigo:

Jeg blir også misunnelig av alle som føder for tiden. Vil ogsååå! :fnise. Og nå begynner selv jeg, som har vært sånn "klaaart jeg går over, forholder meg til 23 november som fødedag i stedet for termin", å tenke at men kaaanskje jeg får før?? :lur:

Så blir vel å gå i utålmodighetsmodus diluxe etter hvert jeg også :fnise:

Vil tro man blir mer og mer utålmodig for hver dag og uke som går framover. Du er jo to uker foran meg, så du er vel enda mer klar for å få ut gutten din enn jeg er!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme dumme dataer!!!

Her er batteriet ødelagt, så om laderen faller ut slår hele dataen seg av!!!! :kjefte: Da blir Benni sint da :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teri: Jeg håper vi alle føder før tiden :fnise: Jeg synes vi fortjener å få premien vår snart! Benni: er ganske så klar, ja :jepp: Jeg klarer ikke å skrive avsnitt på ipoden, så alt kommer i ett. Huffamegen, jeg er så hormonell og sutrete. Holder på å få en visdomsjeksel så klarer ikke å spise noe eller å åpne munnen pga smertene. Den viktigste og flinkeste ansatte til kjæresten min har sykemeldt seg, så det betyr at forloveden må jobbe ekstra så lenge han er sykemeldt - og det rett før termin.. Yey... Så kjæresten sa at han SKAL bli med på fødsel og jeg sa at det er greit, men etter fødsel må han dra på jobb, sa jeg. Han ble lei seg, men jeg sa at han kunne ikke være med meg på KK siden vi trenger pengene. Også spurte kjæresten meg :"Hvor mye veier du nå som du bærer på Emre?" Han mente jo ingenting stygt med det, men han tenkte at det var gøy å huske etter fødsel - noe jeg ikke synes det er. Så jeg begynte å hylgrine. Hahaha, han ble livredd og holdt rundt meg og kysset meg overalt. Merker at jeg gråter for ingenting nå.. Nå griner jeg igjen... Haha

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...