Teita Skrevet 2. oktober 2011 #681 Del Skrevet 2. oktober 2011 Vår måned! Endelig! Deilig at fødebagen snart er ferdig pakket, men skjønner godt det du sier med at du ikke kan pakke ned klær til deg enda, for de bruker du jo fremdeles. Sånn har jeg det også. Og hver gang jeg har vasket og brettet de, så tenker jeg at; "Nå hadde det passet med fødsel" Aww, så koselig med 1 års dag Og at han tydeligvis skal overraske deg! Heldige du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 #682 Del Skrevet 2. oktober 2011 Heldige dere som har måneden deres nå! Selv fryder jeg meg over at det kun er et månedskifte igjen før jeg har gutten min hos meg Håper etårsdagen deres ble koselig! Skal si dere ble fort gravide dere som har vært sammen i et år nå, og som er høygravide Er litt rart å tenke på at vi faktisk er gravide. Er enda ikke blitt vandt til det Det har bare vært meg og kjæresten i fire år nå..Blir merkelig å plutseli ha en ekstra person i husholdningen. :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #683 Del Skrevet 3. oktober 2011 Vår måned! :strix : Endelig! Deilig at fødebagen snart er ferdig pakket, men skjønner godt det du sier med at du ikke kan pakke ned klær til deg enda, for de bruker du jo fremdeles. Sånn har jeg det også. Og hver gang jeg har vasket og brettet de, så tenker jeg at; "Nå hadde det passet med fødsel" :fnise : Aww, så koselig med 1 års dag : rodmer: Og at han tydeligvis skal overraske deg! Heldige du : ) Jeg og tenker slik hver gang de er vasket Også pakker jeg ned de klærne jeg bruker nå, men tar de ganske fort opp igjen fordi jeg trenger dem Gleder meg Heldige dere som har måneden deres nå! :strix : Selv fryder jeg meg over at det kun er et månedskifte igjen før jeg har gutten min hos meg :rodmer : Håper etårsdagen deres ble koselig! :jepp : Skal si dere ble fort gravide dere som har vært sammen i et år nå, og som er høygravide :jepp : Er litt rart å tenke på at vi faktisk er gravide. Er enda ikke blitt vandt til det :fnise : Det har bare vært meg og kjæresten i fire år nå..Blir merkelig å plutseli ha en ekstra person i husholdningen. :jepp : :kgbaby : :strix : Det er ikke lenge til du har måneden din heller Og det kan jo hende at jeg ikke får han før i november. Hvem vet Jeg ble gravid da vi hadde vært sammen i litt over 3 mnd Jeg gikk på p-piller, men hadde "glemt" den 2 ganger og den ene gangen hadde jeg migreneanfall så jeg spydde. Det jeg mener med "glemt" er at jeg måtte jobbe en hel del timer overtid de to gangene jeg egentlig skulle tatt pillen og pillebrettet var hjemme, så jeg fikk ikke tatt dem. Men jeg vet ikke hvilken av gangene vi ble gravid på Synes det er merkelig at jeg er/ble gravid. Jeg jobbet alltid over 200 timer måneden så vi hadde vel sex 1 gang i uken, kanskje sjeldnere fordi jeg ikke hadde tid Så det er spesielt at det klaffet såpass med tanke på at jeg faktisk gikk på p-piller Men så har kjæresten min sjekket spermen min (i utlandet vel og merke) og den er visst så og si perfekt. Men det var vel ment 2 be at vi skulle bli gravide Er glad det er han jeg får unge med _______ Her går nedtellingen for fullt! Hver eneste dag jeg våkner tenker jeg: "Nå er det bare x-antall dager igjen til termin " Men jeg kjenner at jeg blir skremt ved tanken på fødsel, det å ta vare på et annet menneske, amming, stell osv. MEN når andre har klart det, så skal vel jeg og klare det? Er bare så glad jeg har kjæresten og at han ikke er helt uvitende. Han kan en del om babyer faktisk, mens jeg er helt ny på dette, så jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten han. Jeg er VELDIG redd for at mamma kommer til å blande seg MYE inn. Hun har allerede gjort det i hele graviditeten. "Ikke spise sånn, ikke gjøre sånn, skal dere *ditte og datten*, neeei, ikke det navnet" etc. Og jeg snakket med kjæresten/eksen til min bror. Mamma hadde vært oppe på KK og besøkt dem dagen etter vi var der og der kom hun med belæring, spørsmål og sine meninger. Hun følte rett og slett at det var veldig ubehagelig Og med tanke på at jeg er datteren hennes og har mye mer med henne å gjøre enn det kjæresten til min bror har, så får jeg vel høre ting tritt og ofte. Min mor har VELDIG sterke meninger og er ikke redd for å si dem høyt og tydelig, selv om det kan såre andre. Hun er veldig direkte og jeg VET at jeg bør bli flinkere til å si henne i mot hvis det er noe jeg ikke er enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 3. oktober 2011 #684 Del Skrevet 3. oktober 2011 37 veker i måro, HenLu! Mor di kan virke litt som mi mor... Å ta vare på ein liten baby klarer du fint, det er faktisk ikkje så vanskelig :kgbaby: , og om det blir problemer så er det mange å spør (helsesøster, venner, familie). Ein ting du må huske på er at du kjem til å få vannvittig mange tips og råd og meiningar og synspunkter utan å spør, både frå mor di og frå alle mulige andre. Lukk øyrene for det du ikkje har behov for, du må liksom sile litt informasjon. Skjønner? Mamma ringer meg kvar dag no, for å høyre om det skjer noko, det har ho gjort i et par veker alt. Blir krakilsk om eg ikkje svarer (for då er det jo noko på gang må vite!), og ringer oppigjen med jevne mellomrom. Slitsomt... Og det sjølv om eg har lova å sende sms når me (ein gong) reiser til sjukehuset Eg og mamma er ikkje sånn nære at eg deler 'intime' ting, som slimpropp og sånn, så det følest veldig kontrollerande. Jaja! (Det var litt off topic her i dagboka di, men eg hadde behov for ein utblåsning no. Huff!) Håpar du får ein fin dag i dag, HenLu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 #685 Del Skrevet 3. oktober 2011 Var nok ment to be når dere ble gravide under "de" omstendighetene ja Snakker om å slå odsen! Her var det nok ikke ment to be, bare et uhell Vært sammen i fire år, har vært dårlig i magen mange ganger før uten at det har gått "galt"..Men den gang ei Kan skjønne svigerinna di (kaller hun bare det, selv om hun og broren din ikke er sammen lenger) syntes det var ubehagelig. Jeg har også en svigermor med veldig sterke meninger og som har mye å si om det meste, men uten at jeg vet hvordan din mor er, så sier hun det aldri på en sånn måte at vi må gjøre sånn og sånn, eller at det gjør at vi føler vi gjør feil..På en måte. Uansett så kan jeg ikke babyer, så tror jeg blir å ta til meg mange forskjellige tips som sikkert kommer på løpende bånd når gutten har kommet til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 #686 Del Skrevet 3. oktober 2011 Sånn tenker jeg også, så det er nok helt normalt Våkner opp og tenker at: "Nå er det 15 dager til termin.." Også ligger jeg lenge å tenker før jeg sovner, på ting som amming, stell, fødsel osv. Men ja, vi kommer til å klare det For dette har kvinner klart i hundrevis av år. Også er vi jo heldige å ha internett, hvor vi kan finne svar på alt fra A-Å. Skjønner godt problematikken med mammaen din. Her har vi søsteren og moren til forloveden som har veldig mange meninger om det ene og det andre. Er redd for at det blir "deres unge" og ikke vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #687 Del Skrevet 3. oktober 2011 37 veker i måro, HenLu! :hakeslepp : Mor di kan virke litt som mi mor... Å ta vare på ein liten baby klarer du fint, det er faktisk ikkje så vanskelig : kgbaby: , og om det blir problemer så er det mange å spør (helsesøster, venner, familie). Ein ting du må huske på er at du kjem til å få vannvittig mange tips og råd og meiningar og synspunkter utan å spør, både frå mor di og frå alle mulige andre. :opplyser : Lukk øyrene for det du ikkje har behov for, du må liksom sile litt informasjon. Skjønner? Mamma ringer meg kvar dag no, for å høyre om det skjer noko, det har ho gjort i et par veker alt. Blir krakilsk om eg ikkje svarer (for då er det jo noko på gang må vite!), og ringer oppigjen med jevne mellomrom. Slitsomt... Og det sjølv om eg har lova å sende sms når me (ein gong) reiser til sjukehuset Eg og mamma er ikkje sånn nære at eg deler 'intime' ting, som slimpropp og sånn, så det følest veldig kontrollerande. Jaja! (Det var litt off topic her i dagboka di, men eg hadde behov for ein utblåsning no. Huff!) Håpar du får ein fin dag i dag, HenLu! :tommelopp : Merker at det er fler og fler som tydeligvis skal ta del i både oppdragelse, hvilken mat både jeg og ungen bør ha, hvor jeg skal amme osv, men jeg skal være flink til å enten gi beskjed om at dette klarer jeg fint selv eller bare nikke på hodet også går det inn det ene øret og ut det andre. Her er det mormor som ringer hele tiden Men det synes jeg bare er kos. Hun er så bekymret for meg hele tiden, haha, men det går fint Er greit å få ut litt aggresjon i blant. Ha en fin dag, du også Var nok ment to be når dere ble gravide under "de" omstendighetene ja :jepp : Snakker om å slå odsen! Her var det nok ikke ment to be, bare et uhell : ler: Vært sammen i fire år, har vært dårlig i magen mange ganger før uten at det har gått "galt"..Men den gang ei :jepp : Kan skjønne svigerinna di (kaller hun bare det, selv om hun og broren din ikke er sammen lenger) syntes det var ubehagelig. Jeg har også en svigermor med veldig sterke meninger og som har mye å si om det meste, men uten at jeg vet hvordan din mor er, så sier hun det aldri på en sånn måte at vi må gjøre sånn og sånn, eller at det gjør at vi føler vi gjør feil..På en måte. Uansett så kan jeg ikke babyer, så tror jeg blir å ta til meg mange forskjellige tips som sikkert kommer på løpende bånd når gutten har kommet til verden :fnise : Hehe, ja, vi slo virkelig odsen Men bra er det for vi får en nydelig liten gutt sammen Selv om det ikke var planlagt, så er han mer enn gjerne velkommen og ønsket Jeg kan heller ikke babyer, men har lest MASSE disse 9 mnd, så jeg tror jeg kan litt nå Uansett, så kjenner vi barna våre bedre enn andre, men tips taes alltid i mot, men vi får sile ut det som ikke er viktig eller hvis folk kommer med meninger som strider mot det vi vil gjøre. Sånn tenker jeg også, så det er nok helt normalt : ) Våkner opp og tenker at: "Nå er det 15 dager til termin.." Også ligger jeg lenge å tenker før jeg sovner, på ting som amming, stell, fødsel osv. Men ja, vi kommer til å klare det :jepp : For dette har kvinner klart i hundrevis av år. Også er vi jo heldige å ha internett, hvor vi kan finne svar på alt fra A-Å. Skjønner godt problematikken med mammaen din. Her har vi søsteren og moren til forloveden som har veldig mange meninger om det ene og det andre. Er redd for at det blir "deres unge" og ikke vår.. Ja, dette skal vi klare! Du har jo STRAKS bare 2 uker igjen til termin. Helt sykt Jeg synes det er mye bedre å si at det er 25 dager igjen enn over 3 uker Det høres så lenge ut.. Vi må være flink til å si at vi klarer dette fint selv. Er litt redd for at jeg kommer til å høre på "alle" andre, men det er jo vi som vet hva som er best for VÅRT barn. Vi kjenner det best ___________ Herreguuud, alle føder rundt meg! Jeg blir gal! Venninne 1 fødet mandagen i forrige uke, kjæresten/eksen til min bror fødet tirsdagen, venninne 2 fødet på torsdag, venninne 3 fødet på lørdag og nå har venninne 4 fødet i natt! Sinnsykt! Men fellesnevneren her er at de alle sammen hadde sex rett før. Eksen til min bror og min bror hadde også en liten hyrdestund og 2 timer etterpå begynte modningsriene. Tør ikke å ha jiggy jiggy nå jeg. Vil ikke starte noe. Vet at man må være moden, men uansett. Jeg er ikke klar enda alikevel Er det vanlig med hjemmebesøk av helsesøster når lille har kommet ut? Altså, etter 1-2 uker? Jeg vil ikke ha det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. oktober 2011 #688 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du blir nok en kjempegod mamma som klarer både fødsel, spebarnstid og alt annet kjempebra Og ja, det er nok vanlig. Men er sikkert ikke sånn at man MÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. oktober 2011 #689 Del Skrevet 3. oktober 2011 Alle føder rundt meg nå også! Ingen av venninnene mine da, men folk jeg vet om. Blir gal Også har jo Delphina endelig blitt mamma Naboen min har termin fem dager før meg, så vi har på en måte et kappløp Ja, det er vanlig med et hjemmebesøk fra helsesøster. Jordmor fra sykehuset sender inn et skjema til helsestasjonen når man har født, også blir man ringt opp av helsesøster en stund etter det, for å avtale tid. Vet ikke om det er noe man MÅ, men tror det er noe man BØR. Dersom du absolutt ikke vil, så trenger du sikkert ikke. Kanskje du heller får komme en ekstra tur opp på helsestasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 3. oktober 2011 #690 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det er vanlig med et hjemmebesøk fra helsesøster. Jordmor fra sykehuset sender inn et skjema til helsestasjonen når man har født, også blir man ringt opp av helsesøster en stund etter det, for å avtale tid. Vet ikke om det er noe man MÅ, men tror det er noe man BØR. Dersom du absolutt ikke vil, så trenger du sikkert ikke. Kanskje du heller får komme en ekstra tur opp på helsestasjonen? Nei, det er naturligvis ikkje noko ein verken skal eller bør, men helsestasjonane tilbyr seg gjerne å komme heim til førstegangsfødende 1-2 veker etter fødselen. Mange syns jo det er greitt å sleppe å reise til helsestasjonen allerede då. Poenget med kontrollen er å kontrollere vekta på babyen, og ta ein prat om korleis det går. Det er jo første kontakt med helsesøster, neste kontrollar foregår på helsestasjonen. Du kan jo berre sei at du gjerne møter på helsestasjonen, det vil absolutt ingen reagere på. For øvrig er jo all oppfølging på helsestasjonen (6-ukers-kontroll og så videre) frivillig, men det er nok heller noko eg ville sagt at du BØR følge. Vaksineringsprogrammet er også frivillig, og det er det jo ein del som takkar nei til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. oktober 2011 #691 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå skal jeg ikke si helt sikkert, men mener at du kan ta kontakt med forhandlere i det området du bor Og så kan du kjøpe uten å ha selskap mener vertfall vi kan det her- men kan vell kanskje være forskjellig fra sted til sted. De har en facebook side, så du kan jo skrive til dem der og høre Hehe, gått det er flere en jeg som får panikk med tanken på å sove på sykehuset må jo hoppe for 37 uker og da Ikke lenge igjen nå Henlu :D Han kan vertfall komme ut nå Og vet du hva. Jeg tror nok ikke vi er klare uansett hvor mye vi venter. Og heller så tror jeg ikke på alle som sier de er råklar heller. For vi vet jo ikke hva som møter oss.. Kan jo være et prakteksemplar av en unge som sover hele tiden, men kan og være en kolikkbaby.. Vi blir nok klare når vi har fått han Og med tiden så blir vi bare bedre og bedre Jeg tenker og at denne babyen var ment å komme til oss. Jeg gikk og på pilla, men kan ikke huske at jeg har glemt å tatt den en gang.. Vet jeg var syk da, i januar/februar (gullfiskhukommelse), men kan liksom ikke huske om jeg kasta opp eller noe.. Uansett, babyen var ikke planlagt, jeg gikk på pilla men ble likevell gravid. Det bare MÅ være en mening med det Jeg er litt sånn da. Mener stortsett alt har en mening. Og han var ment for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2011 #692 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette høres sikkert teit ut..Men jeg tenker at det må være koselig å ha et slikt livssyn, at alt har en mening osv. Jeg er mer hundre% vitenskaps-tilhenger, tror ikke på karma eller noe sånt. Tror dermed heller ikke at det er en mening med alt som skjer, jeg tror det bare er en hel masse tilfeldigheter, og at vi ikke har noen skjebne, altså at vi skaper vårt eget liv akkurat sånn som vi selv ønsker det. Dermed tror jeg også at det like gjerne kunne vært en annen person som var kjæresten min, fordi jeg tror ikke på "den ene rette", "den som er bestemt for oss". Jeg tror det er mange der ute som passer oss, og det er sikkert en eller fler der ute som passer meg bedre enn min kjære samboer, akkurat som at det sikkert finnes ei eller flere jenter der ute som passer bedre for han enn jeg gjør.. Får en følelse av at det blir et litt mer pesimistisk livssyn i alle fall Virker så mye mer romantisk, opptimistisk og oppløftende å tro at det er en mening med alt, at det ikke var en ren tilfeldighet/"feil" at alle disse uplanlagte graviditetene skjedde osv. Menmen! Nå kuppet jeg daboken din veldig, HenLu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #693 Del Skrevet 4. oktober 2011 Du blir nok en kjempegod mamma som klarer både fødsel, spebarnstid og alt annet kjempebra :jepp : Og ja, det er nok vanlig. Men er sikkert ikke sånn at man MÅ. : ) Jeg håper vi alle blir noen gode mammaer og det tror jeg vi blir Alle føder rundt meg nå også! Ingen av venninnene mine da, men folk jeg vet om. Blir gal : fnise: Også har jo Delphina endelig blitt mamma :strix : Naboen min har termin fem dager før meg, så vi har på en måte et kappløp : fnise: Ja, det er vanlig med et hjemmebesøk fra helsesøster. Jordmor fra sykehuset sender inn et skjema til helsestasjonen når man har født, også blir man ringt opp av helsesøster en stund etter det, for å avtale tid. Vet ikke om det er noe man MÅ, men tror det er noe man BØR. Dersom du absolutt ikke vil, så trenger du sikkert ikke. Kanskje du heller får komme en ekstra tur opp på helsestasjonen? Jeg og har et kappløp med ei GOD venninne Hun har termin uken etter meg, men hun har på følelsen av at hun føder før termin! Hmm! Jeg vil ha før henne Hadde jo kappløp med eksen til min bror, men hun fødet jo faktisk presis 1 mnd før min termin. Så der er det ikke noe kappløp lenger Nei, det er naturligvis ikkje noko ein verken skal eller bør, men helsestasjonane tilbyr seg gjerne å komme heim til førstegangsfødende 1-2 veker etter fødselen. Mange syns jo det er greitt å sleppe å reise til helsestasjonen allerede då. Poenget med kontrollen er å kontrollere vekta på babyen, og ta ein prat om korleis det går. Det er jo første kontakt med helsesøster, neste kontrollar foregår på helsestasjonen. Du kan jo berre sei at du gjerne møter på helsestasjonen, det vil absolutt ingen reagere på. For øvrig er jo all oppfølging på helsestasjonen (6-ukers-kontroll og så videre) frivillig, men det er nok heller noko eg ville sagt at du BØR følge. Vaksineringsprogrammet er også frivillig, og det er det jo ein del som takkar nei til. Takk for tips! Jeg tenker at det er like greit at vi reiser til helsestasjonen. HATER å ha folk hjemme hos meg hvis ikke alt er på stell og jeg tviler på at jeg orker å støvsuge, vaske, rydde osv 1-2 uker etter fødsel. Føler at det er bedre at kjæresten kjører oss til helsestasjonen og etterpå så henter han oss igjen. Eller skal han også være med kanskje? Nå skal jeg ikke si helt sikkert, men mener at du kan ta kontakt med forhandlere i det området du bor : ) Og så kan du kjøpe uten å ha selskap :sjenert : mener vertfall vi kan det her- men kan vell kanskje være forskjellig fra sted til sted. De har en facebook side, så du kan jo skrive til dem der og høre : ) Hehe, gått det er flere en jeg som får panikk med tanken på å sove på sykehuset :fnise : :hoppe : : hoppe: må jo hoppe for 37 uker og da :hoppe : : hoppe: Ikke lenge igjen nå Henlu :D Han kan vertfall komme ut nå ; ) Og vet du hva. Jeg tror nok ikke vi er klare uansett hvor mye vi venter. Og heller så tror jeg ikke på alle som sier de er råklar heller. For vi vet jo ikke hva som møter oss.. Kan jo være et prakteksemplar av en unge som sover hele tiden, men kan og være en kolikkbaby.. Vi blir nok klare når vi har fått han : ) Og med tiden så blir vi bare bedre og bedre : ) Jeg tenker og at denne babyen var ment å komme til oss. Jeg gikk og på pilla, men kan ikke huske at jeg har glemt å tatt den en gang.. Vet jeg var syk da, i januar/februar (gullfiskhukommelse), men kan liksom ikke huske om jeg kasta opp eller noe.. Uansett, babyen var ikke planlagt, jeg gikk på pilla men ble likevell gravid. Det bare MÅ være en mening med det : ) Jeg er litt sånn da. Mener stortsett alt har en mening. Og han var ment for oss :strix : Oh, da skal jeg spørre de på facebook-siden deres! Takk for tips. Kanskje jeg endelig får en sånn ramme som jeg har siklet på lenge? Du er jammen meg flink til å hoppe med tanke på hvor langt du er på vei i svangerskapet Men takk for hoppingen Jeg og tror at alt har en mening..og jeg tror på karma Er sikkert litt unormal, jeg. Tør ikke å prate stygt om folk eller å si negative ting om folk for er redd det slår tilbake på meg Dette høres sikkert teit ut..Men jeg tenker at det må være koselig å ha et slikt livssyn, at alt har en mening osv. Jeg er mer hundre% vitenskaps-tilhenger, tror ikke på karma eller noe sånt. Tror dermed heller ikke at det er en mening med alt som skjer, jeg tror det bare er en hel masse tilfeldigheter, og at vi ikke har noen skjebne, altså at vi skaper vårt eget liv akkurat sånn som vi selv ønsker det. Dermed tror jeg også at det like gjerne kunne vært en annen person som var kjæresten min, fordi jeg tror ikke på "den ene rette", "den som er bestemt for oss". Jeg tror det er mange der ute som passer oss, og det er sikkert en eller fler der ute som passer meg bedre enn min kjære samboer, akkurat som at det sikkert finnes ei eller flere jenter der ute som passer bedre for han enn jeg gjør.. Får en følelse av at det blir et litt mer pesimistisk livssyn i alle fall :sjenert : Virker så mye mer romantisk, opptimistisk og oppløftende å tro at det er en mening med alt, at det ikke var en ren tilfeldighet/"feil" at alle disse uplanlagte graviditetene skjedde osv. Menmen! : ) Nå kuppet jeg daboken din veldig, HenLu :sjenert : Oi, da er vi helt forskjellige Jeg tror at det er en mening med alt og som jeg skrev over her til benni, så tror jeg på karma Er veldig redd for å gjøre "feile" ting fordi jeg er sikker på at det rammer meg seinere i livet en gang da Så jeg gjør alt som er "rett"; hjelper til, sier aldri/sjeldent nei, er snill med folk, viser mye omsorg osv. Det er jo kjekt å ha et litt sånn syn også Liker å tro at min kjære er min rette, at man får igjen dersom man er stygg mot noen osv ________ for 37 uker! HERREGUD!!! 3 uker igjen til termin Og 5 uker igjen til jeg har han i armene mine uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 #694 Del Skrevet 4. oktober 2011 37 uker Fullbåren! Nå kan du bare føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. oktober 2011 #695 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tror nok jeg skal gå for en sånn ramme jeg og :D Har den "Family" fra før av, så passer nok inn med hverandre Håper du får tak i Jeg liker å tro at jeg er sprekere en hva jeg er Her på KG kan vi jo bare hoppe så mye vi bare vil :D Og tro vi er suuuuper spreke :D Men klarer å hoppe litt enda da, men er jo ikke direkte behagelig Jeg tenker kanskje stygge ting av og til, men så angrer jeg. Og så kan jeg ikke hate folk. Noe som faktisk irriterer meg av og til. Noen mennesker vil jeg bare hate sååå mye, men får det ikke til jeg er slem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 5. oktober 2011 #696 Del Skrevet 5. oktober 2011 Eg er visst ein dag på etterskudd, men HURRA for 37 veker og fullbåren baby! No kan han kome akkurat når han vil, utan at det gjer noko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 #697 Del Skrevet 5. oktober 2011 37 uker :hoppe: Endelig fullbåren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. oktober 2011 #698 Del Skrevet 5. oktober 2011 37 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #699 Del Skrevet 5. oktober 2011 :strix : 37 uker : strix: Fullbåren! Nå kan du bare føde! Eg er visst ein dag på etterskudd, men HURRA for 37 veker og fullbåren baby! : strix: No kan han kome akkurat når han vil, utan at det gjer noko! :rodmer : 37 uker :hoppe : :hoppe : Endelig fullbåren : jepp: : hoppe: 37 uker : hoppe: Takk for hopping Nå kan han komme, ja. Synes han kunne kommet i dag for i dag er jeg klar :fnise Tror nok jeg skal gå for en sånn ramme jeg og :D Har den "Family" fra før av, så passer nok inn med hverandre : ) Håper du får tak i Jeg liker å tro at jeg er sprekere en hva jeg er ; ) : fnise: Her på KG kan vi jo bare hoppe så mye vi bare vil :D Og tro vi er suuuuper spreke :D Men klarer å hoppe litt enda da, men er jo ikke direkte behagelig :fnise : Jeg tenker kanskje stygge ting av og til, men så angrer jeg. Og så kan jeg ikke hate folk. Noe som faktisk irriterer meg av og til. Noen mennesker vil jeg bare hate sååå mye, men får det ikke til :fnise : jeg er slem.. : lur: Jeg og angrer veldig fort hvis jeg sier noe stygt Også "må jeg ta det tilbake" hvis du skjønner Sånn at det ikke går utover meg på noen som helst måte HAHA, jeg er gal. ___ I dag var jeg hos jm på kontroll. Jauda, jeg har visst modningsrier, men de kan jo man ha en stund Vi pratet masse om fødsel og det var kjekt Fikk vite at det kan hende jeg må gå 3(!!!!!!!) uker på overtid fordi KK ikke har innført de nye reglene enda!!! Jeg spurte henne om KK var alvorlig skadet for jeg NEKTER å gå 3 uker på overtid og jeg spurte om at det var fare for noe dersom man gikk så lenge på overtid. Joda, sa hun. Barnedødfødsler KAN skje, men KK vil ikke rikke seg på de reglene. De er jo kjempestolt over at de har så lav statistikk på keisersnitt og igangsetting. Vet om flere som har hatt svangerskapsforgiftning i minst 1 mnd før de ble satt i gang. HVA i svarte bananer?!! Så spurte jeg når første overtidskontroll var. Den var etter 12 dager!!! Er de ikke riktig klok oppe på KK? De må bare passe seg når jeg kommer! Er glad jeg har såpass temperament som jeg har! Har pratet med ei venninne av meg, men har ikke fortalt dette i dagboken, men nå gjør jeg det! Enten var det 1 eller så var det 2 dager etter hun kom hjem fra KK (rundt 1 mnd siden) så fikk hun 40 i feber og allmenntilstanden ble veldig redusert. Plutselig begynner hun å riste, så samboeren hennes (HELDIGVIS var han hjemme for han jobber egentlig i Nordsjøen!) får henne med seg ut i bilen og kjører av gårde til KK siden han skjønte det var noe gale som hadde skjedd etter fødsel. JODA, der hadde de GLEMT å sjekke om hun hadde rester inni seg etter fødsel - noe hun da hadde Er de ikke vel bevart?! Og jordmor på KK sa at dette var dessverre ikke noe engangstilfelle, men noe som skjedde litt for ofte Syke, syke mennesker!! Har hørt mye negativt om jordmødrene der og de kan PRØVE SEG på å si noe stygt til meg. Hun ene jordmoren sa til en venninne av meg under fødsel at hun måtte skjerpe seg, for det var ikke så vondt! HELDIGVIS finnes det mange gode og snille også. Men heldigvis har jeg en snill jordmor så hun sa at hun skulle henvise meg til overtidskontroll lenge før de 12 dagene var gått, så jeg regner med jeg får oertidskontroll 1 uke etter termin dersom det blir nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. oktober 2011 #700 Del Skrevet 5. oktober 2011 What? Hva er det for noen folk som jobber på KK? Jeg fikk så godt inntrykk av KK da jeg var det på omvisning, men etter å ha lest dette og hørt endel andre ting begynner jeg å bli nervøs. Jeg har også et ganske heftig temperament så klarer å si godt ifra om det skulle være noe jeg ikke liker. Håper vi slipper å gå på overtid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå