Teita Skrevet 14. september 2011 #581 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg lekker ikke, men det kommer melk når kjære klemmer og leker med de Du fikk en bil ja, ikke dårlig haha, dere er så søte!! Edit: Rett etter jeg hadde postet her at jeg ikke lakk, så gikk jeg på badet for å tisse, og så meg i speilet. Der hadde jeg en stor våt flekk på t-skjorta over den ene puppen Endret 15. september 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 15. september 2011 #582 Del Skrevet 15. september 2011 [quote name='HenLu' timestamp='1316001581' post='9717530' Da har jeg vært hos legen. Har gått opp 0 kg siden sist, så jeg har fortsatt bare en total vektoppgangen på 3,5 kg gjennom hele svangerskapet Har ligget på den samme vekten i 1-2 mnd nå Jaja, skal ikke klage jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. september 2011 #583 Del Skrevet 15. september 2011 for bil! Dog, jeg tror nok om det hadde vært for meg, så hadde jeg blitt lettere sint. Vil ha sykkel med bagasjeplass foran! Nå skal det vel sies at jeg også bor i et land hvor det er en overflod av sykler og så mange sykkelveier at man blir svimmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 15. september 2011 #584 Del Skrevet 15. september 2011 Så fint nytt profilbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 15. september 2011 #585 Del Skrevet 15. september 2011 *kommer fortsatt ikke på hva jeg skulle si* Kan ikke ha vært så veldig viktig Oh, da kan du lage mye godt når du har så mye egg Bare til å sette i gang :D Hahaha. Ny bil du. Her lokker jeg og lokker for å få han til å kjøpe ny bil, men han er så sta, og skal IKKE kjøpe ny bil syns ikke den han har nå er serlig praktisk med tanke på baby. Men satse på han finner utav det etterhvert selv og Skal sørge for at det er han som må ta ut og inn bilsetet Aaaau, brennmarker er IKKE noe godt. Og på magen da.. Har du prøvd med aloe vera?? Det kjøler litt vertfall Håper formen er bedre, og at du ikke er så kvalm lengre men fint at alt var bra da. Og du er jammen meg god som ikke har gått opp noe mer. Jeg gruer meg nesten til å vekta når jeg skal til legen på mandag Og du, bilde, er det deg?? Fyyy flate så nydelig. Og for en vaaaakker mage :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. september 2011 #586 Del Skrevet 15. september 2011 Steike..Enn at du får bil av kjæresten Det er jammen ikke værst, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 15. september 2011 #587 Del Skrevet 15. september 2011 Gratulerer med bil! Eg held på med øvelseskøyring, og syns det er litt skummelt. Men bør vel ta lappen sånn relativt snart.. Men eg trur ikkje eg får bil av mannen da, hehe 3,5 kg står det respekt av! Godt jobba å ikkje ha gått opp meir! Draumen min er å vege MINDRE etter graviditeten enn før.. eg håper eg klarer det! Er det forresten deg som er på det nye profilbiletet ditt? Det var veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 15. september 2011 Forfatter #588 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg lekker ikke, men det kommer melk når kjære klemmer og leker med de :fnise : Du fikk en bil ja, ikke dårlig : ) haha, dere er så søte!! Edit: Rett etter jeg hadde postet her at jeg ikke lakk, så gikk jeg på badet for å tisse, og så meg i speilet. Der hadde jeg en stor våt flekk på t-skjorta over den ene puppen :fnise : Haha, typisk det Ikke alltid like kjekt å lekke.. :hakeslepp : 3,5kg.... Jøje meg altså! Du kan jo ta alle eggene og melken og bake kaker og stappe innpå :fnise : Er det mulig! Flinke jenta sier nå jeg... Og du, snille mannen du har da hva har du gjort for å få han til å kjøpe bil til deg Det var fryktelig snilt altså! Sånn skal man behandle gravide kvinner eller hva... Haha, tror jeg skal roe meg litt de siste månedene med å proppe innpå med søtsaker Det er vel da man legger på seg mest, så det vil jeg ikke. Kanskje jeg har vært ekstremt god i sengen? Haha, neida, jeg kan jo ikke ha sex fordi jeg har så vondt i hønso Tror bare han er veldig glad i meg :strix : for bil! Dog, jeg tror nok om det hadde vært for meg, så hadde jeg blitt lettere sint. Vil ha sykkel med bagasjeplass foran! :nigo : Nå skal det vel sies at jeg også bor i et land hvor det er en overflod av sykler og så mange sykkelveier at man blir svimmel. Haha, jeg hadde blitt litt sint hadde kjæresten kommet hjem med sykkel til meg, jeg Jeg liker ikke å sykle og jeg hadde tatt det som et hint om at jeg hadde trengt å slanke meg Han kunne prøvd seg!! Så fint nytt profilbilde! Takk, men det er ikke meg *kommer fortsatt ikke på hva jeg skulle si* Kan ikke ha vært så veldig viktig :fnise : Oh, da kan du lage mye godt når du har så mye egg ; ) Bare til å sette i gang :D Hahaha. Ny bil du. Her lokker jeg og lokker for å få han til å kjøpe ny bil, men han er så sta, og skal IKKE kjøpe ny bil :kjefte : syns ikke den han har nå er serlig praktisk med tanke på baby. Men satse på han finner utav det etterhvert selv og :jepp : Skal sørge for at det er han som må ta ut og inn bilsetet :fnise : Aaaau, brennmarker er IKKE noe godt. Og på magen da.. Har du prøvd med aloe vera?? Det kjøler litt vertfall : ) Håper formen er bedre, og at du ikke er så kvalm lengre : ) men fint at alt var bra da. Og du er jammen meg god som ikke har gått opp noe mer. Jeg gruer meg nesten til å vekta når jeg skal til legen på mandag :fnise : Og du, bilde, er det deg?? Fyyy flate så nydelig. Og for en vaaaakker mage :D :rodmer : Hvilken bil har dere nå da? Haha, jeg ANER ikke hvordan jeg skal feste bilsetet Skjønner meg ikke på det der, så det overlater jeg til kjæersten. Har isofix/base, så det er vel ikke så vanskelig, men jeg har jo aldri gjort det før Og neeei, det er ikke meg Men synes bildet var så utrolig fint Må få min kjære til å ta et gravidbilde av meg snart! *huske huske* Har prøvd aloevera. Det hjalp litt i hvert fall, bedre enn ingenting :-) Steike..Enn at du får bil av kjæresten :jepp : Det er jammen ikke værst, hehe. : ) : klemmer: Han er snill, ja. Så nå tvinger han meg til å øvelseskjøre Og jeg tør ikke, så jeg finner på unnskyldninger Gratulerer med bil! : ) Eg held på med øvelseskøyring, og syns det er litt skummelt. Men bør vel ta lappen sånn relativt snart.. Men eg trur ikkje eg får bil av mannen da, hehe :fnise : 3,5 kg står det respekt av! Godt jobba å ikkje ha gått opp meir! :jepp : Draumen min er å vege MINDRE etter graviditeten enn før.. eg håper eg klarer det! :jepp : Er det forresten deg som er på det nye profilbiletet ditt? Det var veldig fint : ) Huff, jeg tør ikke å ovelseskjøre jeg Synes det er skummelt, men nå holder forloveden på å tvinge meg sånn at jeg skal få meg lappen så jeg kan kjøre bilen han har kjøpt og snart er jeg tom for unnskyldninger for å ikke øvelseskjøre Kan skylde på babyen snart "Nei, vi kan ikke øvelseskjøre, det kan være kjempefarlig for lillemann". Og nei, det er nok ikke meg, men synes bildet var så fint Jeg og har lyst å veie mindre etter graviditeten. Håper jeg gjør det, men muligens ikke. Jeg skal i hvert fall trene en HEL del for å stramme GODT opp. __________ Har vært med min gravide gode venninne i byen i dag Kjæresten tvingte meg ut av huset..han sier jeg er for mye hjemme Var på vei til å avlyse avtalen med venninnen min da han sa at NÅ må jeg være litt sosial for nå har jeg vært hjemme i 6 mnd og ikke vært så sosial (har jo gått på krykker og hatt vondter). Hun har termin 1 uke etter meg, så jeg lurer på hvem som får først. Hun og får gutt hun og. HAHA, også merker jeg at jeg er for mye på KG om dagen. Snakket med eksen til broren min på facebook i sted (hun har termin 4 dager før meg og vi prates hver dag..hun bærer jo på min lille nevø tross alt) og da skrev jeg blant annet: ":jepp :" og ":strix :". Hun skjønte jo ikke bæret og jeg skjønte ikke hvorfor det ikke kom opp smilyer.. HØHØ Har også fått en god del stikk i brystvortene. Au! Mensensmertene kommer hver eneste dag, samme med kynnerne. Vondt i hønsemor har jeg fortsatt og nå har jeg stikk i brystvortene! YEY. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 15. september 2011 #589 Del Skrevet 15. september 2011 Hahah Ja, da har du skrevet for mye på KG Jeg får også beskjed om at jeg er for mye hjemme.. Men jeg orker liksom ikke å gjøre det helt store heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 16. september 2011 #590 Del Skrevet 16. september 2011 Haha, kjenner til det der med smiley-ane! Eg har lyst å skrive : fnise: heile tida, men så kjem eg på at det vil jo ingen skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. september 2011 #591 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg elsker å sykle, og er litt "anti-bil" egentlig. Det er nok med at forloveden har bil egentlig. Alt her er såpass lokalt at vi kan gå til steder. Har trillebag for handling. Må være den yngste i nabolaget som har egen trillebag. Elsker bare å bevege på kroppen. Man har vært for lenge på kg når man kommer med det. Savner noen av smiley'ne, men får uansett ikke brukt dem på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. september 2011 Forfatter #592 Del Skrevet 16. september 2011 Hahah :fnise : Ja, da har du skrevet for mye på KG :fnise : Jeg får også beskjed om at jeg er for mye hjemme.. :sjenert : Men jeg orker liksom ikke å gjøre det helt store heller.. Haha, huff, det er litt flaut å innrømme at man er for mye på KG Jeg orker det heller ikke. Trives på hjemmefronten for tiden, jeg Haha, kjenner til det der med smiley-ane! Eg har lyst å skrive : fnise: heile tida, men så kjem eg på at det vil jo ingen skjønne : fnise: Da er vi lik på det Jeg tror jeg må slutte og være så mye på KG, men jeg regner med at jeg ikke får så mye tid til det om 1 mnds tid når babyen kommer Jeg elsker å sykle, og er litt "anti-bil" egentlig. Det er nok med at forloveden har bil egentlig. Alt her er såpass lokalt at vi kan gå til steder. Har trillebag for handling. :skratte : Må være den yngste i nabolaget som har egen trillebag. Elsker bare å bevege på kroppen. :fnise : Man har vært for lenge på kg når man kommer med det. Savner noen av smiley'ne, men får uansett ikke brukt dem på msn. HAHAHAHA, trillebag Det er jo praktisk det, ja. Mormor foreslo at jeg skulle få meg det hvis jeg skulle handle og forloveden ikke var hjemme, men ehm..nei takk Har lyst å bruke vognen, jeg, men det ser vel litt psyko ut å drasse på en vogn til butikken og ikke ha noen baby oppi der. Enda mer psyko ser det vel ut om man har en dukke oppi der ______ I dag har jeg vært flink konemor (som min kjære så pent kaller meg) og laget frokost til min elskede + ryddet og vasket hele huset Jau, jeg er stolt av meg selv. Lager jo frokost til han hver dag siden jeg setter så stor pris på han, men det er litt ork også Og nå har jeg ladet ipoden min og kameraet mitt samt puttet det oppi fødselsbagen (med laderne oppi også). Jeg tenker at jeg ikke kommer til å bruke ipoden min eller kameraet så mye og hvis jeg trenger enten kameraet eller ipoden min, så kan jeg bare gå oppi fødebagen å finne det i stedet for å stresse med det hvis/når riene kommer OPS! Kom på at det er noen ikke så veldig "fine" bilder innpå kameraet mitt som jeg må slette - i tilfelle noen skal se på bildene mine på sykehuset HAHA, det er bilder av forloveden med lite (ok, ingen) klær på seg. Ikke frivillige bilder, men jeg knipser når han går naken rundt i huset (som han gjør hele tiden - han er stolt over kroppen sin, ja !) Og i dag holdt han på å brenne joysticken sin Jeg hadde laget te til han og han drikker den KOKVARM, så fulgte han ikke helt med og veltet teen så den kom på sofaen RETT under morostangen hans! Og jeg hyler ut: "HALLO!!! Vær forsiktig, jeg trenger Ahmed til å lage flere barn!!!" HAHAHAHA, da lo han godt, ja. Vi kaller tissefanten hans for Ahmed, haha, gud, vi er ikke normale Stakkers unge, han får gale foreldre! Stesønnen hans sier og at vi ikke er normale! Sist lørdag da han var her så tok kjæresten meg i lillefingeren og vi danset fra stuen, til gangen til kjøkkenet og sang "jalla-sanger", haha, gud som sønnen hans lo - og kjæresten lo av meg siden jeg ikke kan sangene Jeg synes jeg var flink, jeg Vi skal ha stesønn denne helgen også, så kjæresten ville ta oss med ut og spise på restaurant, så det skal vi i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. september 2011 #593 Del Skrevet 16. september 2011 Ja, har egen trillebag. Det er utrolig praktisk for oss. Skrev at forloveden har bil, men det er jo ikke sant. Det som er sant er at han har lappen og vi kan av og til låne bil, ellers er vi veldig mobile og går hele tiden. Normale foreldre, hva er det?! Synes det er sjarmerende med rare foreldre. Både mine og forlovedens foreldre er gærne, og jeg får hele tiden høre at jeg er unormal. Han forloveden min er jo ikke særlig normal selv. Vi synes nesten synd på jenta vår, men vi vet at vi har all kjærligheten i verden for henne, og det er viktigst, ikke at vi er en "normal" familie. Blir aldri kjedelig med oss. Her er det bare bilder av meg som sitter i senga uten bh, men med singlet.. Verste er at jeg synes jeg ser bra ut, til tross for at det ser ut som en liten hval. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. september 2011 #594 Del Skrevet 16. september 2011 Hahaha Dere er gale! Men så koselig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. september 2011 #595 Del Skrevet 16. september 2011 Haha, gale folk Så kjedelig med alle disse vondtene. Tror jeg bare må prise meg lykkelig over den foreløbige gode formen, for når jeg leser i alle dagbøkene her så er det veldig mange vondter ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 17. september 2011 #596 Del Skrevet 17. september 2011 Man skal være litt "gal" hjemme, der er det lov til å slippe seg løs Sambo og jeg ler mye og er glad ingen ser oss til tider, da hadde de nok begynt å lure Livet ville vært kjedelig uten de øyeblikkene hvor man lar galskapen i seg selv slippe ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 17. september 2011 #597 Del Skrevet 17. september 2011 Haha, dere virker som noen søte OG galne folk, Henlu Mye kjekkere det da, en dritt kjedelige folk Får fortalt av mange av vennene mine at de skulle ønske de hadde sånne foreldre som meg. De er og litt galne og livlige. Vet ikke om det er rett forklaring da, men de er vertfall litt mer unormal en mange andre Og jeg er veeldig glad i foreldrene mine Og angående hvilke bil vi har, så kan jeg ikke svare deg på akkurat hvilket merke, for jeg aaaaaner ikke men den er vertfall ikke så stor, har bare 2 (3) dører og et liiite bagasjerom. Så vi får nok ikke med oss vogna rundt da.. Vi har og sånn base. Var veldig lett å få ut bilsete da Mye mer praktisk en å måtte ta av og på selen heeeele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 17. september 2011 Forfatter #598 Del Skrevet 17. september 2011 Ja, har egen trillebag. :fnise : Det er utrolig praktisk for oss. Skrev at forloveden har bil, men det er jo ikke sant. Det som er sant er at han har lappen og vi kan av og til låne bil, ellers er vi veldig mobile og går hele tiden. :nigo : Normale foreldre, hva er det?! Synes det er sjarmerende med rare foreldre. Både mine og forlovedens foreldre er gærne, og jeg får hele tiden høre at jeg er unormal. :skratte : Han forloveden min er jo ikke særlig normal selv. Vi synes nesten synd på jenta vår, men vi vet at vi har all kjærligheten i verden for henne, og det er viktigst, ikke at vi er en "normal" familie. Blir aldri kjedelig med oss. :fnise : Her er det bare bilder av meg som sitter i senga uten bh, men med singlet.. Verste er at jeg synes jeg ser bra ut, til tross for at det ser ut som en liten hval. Dere er flinke som går Kjæresten min går ALDRI. Skjønner ikke at han ikke veier 150 kg. For det første spiser han mye usunt (han elsker muffins og kaker), han spiser MYE, han trener sjeldent, men alikevel har han en trent kropp. Han trente en del før, men kroppen holder seg veldig godt og han har ikke blitt dvask - ENDA Han skal begynne og trene når jeg begynner å trene sa han Han legger ikke på seg Jeg legger på meg bare jeg ser på en sjokolade Haha, det er kjekt med litt sprø foreldre Vi får skjerpe oss når våre små har besøk, det klarer vi Det er sikkert et kjempefint bilde av deg Hahaha :fnise : Dere er gale! Men så koselig! :D De gærne har det godt Haha, gale folk :fnise : Så kjedelig med alle disse vondtene. Tror jeg bare må prise meg lykkelig over den foreløbige gode formen, for når jeg leser i alle dagbøkene her så er det veldig mange vondter ute og går. :klemmer : Ja, du er heldig, Teri som ikke har vondter. Her er det et ork å gå utav sengen fordi jeg har så vondt mellom beina Man skal være litt "gal" hjemme, der er det lov til å slippe seg løs :nigo : Sambo og jeg ler mye og er glad ingen ser oss til tider, da hadde de nok begynt å lure :skratte : Livet ville vært kjedelig uten de øyeblikkene hvor man lar galskapen i seg selv slippe ut :fnise : SANT! Det er sånn et forhold skal være Jeg synger til sambo med kråkestemmen min, danser for han og bare rett og slett tuller meg Vi har det kjempemoro sammen og jeg håper vi har det i mangfoldige år til _______ Da er jeg offisielt høygravid i dag 40 dager igjen..ikke SÅ lenge det. Har jo tross alt ventet i ca 240 dager. Jeg våknet 7 i dag tidlig (som vanlig) og ba samboer dra på Kiwi og kjøpe is med sjokoladebiter oppi, men de var ikke åpen! HALLO, Kiwi! De burde da være åpen for høygravide damer som vil ha is med sjokoladebiter oppi til frokost! Så da lagde jeg meg taco i stedet for (rester fra i går). Vi skulle jo egentlig ut å spise i går, men sambo, stesønn og meg ble hjemme og så film, laget taco og spiste litt chips. I dag skal vi først på Ikea. Kjæresten synes det er så gøy der, han vil ha ALT der inne. Da vi var på Biltema for 1 mnd siden med mamma ropte han ut: "Denne vil jeg ha!!! " meg:"Og det er hva for noe? " han: "jeg vet ikke, men den så gøy ut". Jaja, akkurat som å ha et lite barn med i butikken. Måtte pent be han legge fra seg tingen der han fant den og mamma bare stod og lo. Etter Ikea skal vi ut og spise også skal vi hjem og ha kjeks og ostekveld. Kjæresten, stesønn og meg elsker ritzkjeks med kremost og andre oster (neida, neida, ikke noe Brie eller andre oster som er fy-fy!), så det blir kjekt. Også må jeg for all del ikke glemme å kjøpe sjokoladeis med sjokoladebiter oppi! NAAAAM! Håper alle sammen har en FIN helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. september 2011 #599 Del Skrevet 17. september 2011 Høygravid! Namnam Sjokoladeis med sjokoladebiter går det endel av her og. Vi lager sjokolademilkshake av den Kos dere på IKEA Og med ost og kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 17. september 2011 #600 Del Skrevet 17. september 2011 Nå er det ikke lenge igjen! Gratulerer med høygravidstatus Høres ut som du får en kjempefin helg! Kos deg med is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå