Teita Skrevet 9. september 2011 #541 Del Skrevet 9. september 2011 Hørtes koselig ut! Kos deg masse med snop og digg og diggedigg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 9. september 2011 #542 Del Skrevet 9. september 2011 Åh, hadde ikkje gjort meg nokon ting å gått i bursdag og ete snop og prata med venninner, nei! :gjeiper: Veldig fint at venninnna di tenker på at du skal kose deg med noko, medan dei andre drikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. september 2011 #543 Del Skrevet 9. september 2011 Forloveden din er skjønn! Det han sa viser jo virkelig at han gleder seg til det han skal bli, nemlig å bli pappa, og han elsker deg. Tøsete jenter finner man overalt, og de har gjerne ikke særlig selvtillit enn å gå etter menn som er opptatt. Vet om ei på jobben til forloveden som er akkurat slik, det er ikke akkurat særlig mye positivt hun sier heller. Uansett, er jo veldig koselig det venninna di gjorde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2011 #544 Del Skrevet 10. september 2011 Hei HenLu! Var vist mange, mange dager siden jeg var innom her! Sløve sløve meg..Dvs. er ikke det at jeg er sløv, har bare hatt veldig mye på agendaen Får virkelig håpe at vi alle får familierom! Men om man ikke får det, så får det nå bare gå. Vil tro vi uansetter i lykkerus over den nye skapningen vår. Haha, jeg måtte ty til din metode i går, nemlig å bruke speil da jeg skulle barbere meg nedentil Begynner å bli litt av et prosjekt det der! Men jeg er bestemt på å ikke bli som en skog der nede. Vil ikke føle meg komfortabel med det hverken før, under eller etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 10. september 2011 Forfatter #545 Del Skrevet 10. september 2011 Så kjekt at han blir hjemme og spiser sammen med deg :rodmer : mye bedre med mat når man kan spise sammen (selv om mat alltid er godt nå) :fnise : Du kommer nok til å kose deg i bursdag i dag HenLu :jepp : og bra at hun tenker på å gjøre det koselig for deg og, det er et bra tegn :D Forsyn deg 20 ganger om du så vil :fnise : Tror nok kjærestemannen her i huset og har vært litt gravid i det siste, og viket unna fester og sånt. Når jeg tenker meg om. Eneste jeg kan huske er at han hadde seg et par øl i syden, og at han kjøpte seg 2 øl til å kose seg med når det var fotballkamp på TV hahah. Men så er vi ikke noe festusser av oss heller, ikke nå lenger : ) Kooooos deg mye i kveld Jeg tror hun tenker på meg siden hun selv har vært gravid og vet hvordan det er Hun gleder jo seg omtrent mer til jeg får en unge enn meg Gode, snille, venninnen min Skal forsyne meg mange ganger Et par øl i ny og ne skader ikke, men når det blir festing fra torsdag-lørdag såååå er det litt drøyt. Vi får være glad for at mennene våre er gravid sammen med oss God helg Hørtes koselig ut! : ) Kos deg masse med snop og digg og diggedigg! :fnise : Takk, skal kose meg masse God helg Åh, hadde ikkje gjort meg nokon ting å gått i bursdag og ete snop og prata med venninner, nei! :gjeiper : Veldig fint at venninnna di tenker på at du skal kose deg med noko, medan dei andre drikk! Ja, hun er en god venninne, så dette blir kjekt Veldig gjestfri og en kjempeflink vert, så dette blir bra saker Forloveden din er skjønn! :rodmer : Det han sa viser jo virkelig at han gleder seg til det han skal bli, nemlig å bli pappa, og han elsker deg. Tøsete jenter finner man overalt, og de har gjerne ikke særlig selvtillit enn å gå etter menn som er opptatt. Vet om ei på jobben til forloveden som er akkurat slik, det er ikke akkurat særlig mye positivt hun sier heller. Uansett, er jo veldig koselig det venninna di gjorde! :strix : Nei, huff, hater tøsete jenter. Skjønner ikke hvorfor de holder på sånn. Selvrespekt er en fin ting å ha Har hatt mange dumme, tøsete venninner før, men de er ikke noe å samle på. Huffameg, det er jo mye bedre å ha sex med den man elsker enn å finne seg en ny en hver eneste helg Hei HenLu! Var visst mange, mange dager siden jeg var innom her! Sløve sløve meg..Dvs. er ikke det at jeg er sløv, har bare hatt veldig mye på agendaen :fnise : Får virkelig håpe at vi alle får familierom! Men om man ikke får det, så får det nå bare gå. Vil tro vi uansetter i lykkerus over den nye skapningen vår. : ) Haha, jeg måtte ty til din metode i går, nemlig å bruke speil da jeg skulle barbere meg nedentil :fnise : Begynner å bli litt av et prosjekt det der! Men jeg er bestemt på å ikke bli som en skog der nede. Vil ikke føle meg komfortabel med det hverken før, under eller etter fødsel :sjenert : :klemmer : Forstår at du har mye på timeplanen Oppussing er litt av et prosjekt det. Gikk det fint å bruke speil? Synes det er ok, jeg. Nå har jeg blitt så kjent med hufsa at jeg vet hvor jeg skal barbere. Bare kjenner etter Så får det være litt tuster her og der ______________________ Var hos hun venninnen min i går som jeg skal i bursdag til i dag. Hun disket opp med lasagne, hvitløksbaguetter og masse digg i går. Og i dag blir det mye snop, chips, kaker og brus. Jeg er så sunn Hun er en av få som støtter meg fullt ut i svangerskapet. Snakker med henne flere ganger for dagen og er med henne ofte. Hun har selv en liten skjønning av en sønn på 2,5 år og gleder seg sånn til jeg får baby Hun er også mye alene for kjæresten henes jobber en del han og - så vi har det ganske så likt. Nå må jeg i dusjen og barbere lillemor. Kjæresten hilser forresten. Han fikk lov å bla igjennom dagbøkene deres fordi han var så nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 10. september 2011 #546 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tror også at jeg må stjele idéen din med speil når jeg skal barbere hufsa (genialt navn ).. Det har begynt å bli litt dårlig med utsikten ned til det aller helligste nå, for å si det sånn Jeg har brukt "føle-meg-frem-metoden" i det siste, men det trenger jo med skrekk og gru ikke å gå like bra hver gang å barbere seg i blinde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. september 2011 #547 Del Skrevet 10. september 2011 Hils tilbake Kos deg masse med snop og digg og venninne Det fortjener du vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2011 #548 Del Skrevet 10. september 2011 Nei, huff, hater tøsete jenter. Skjønner ikke hvorfor de holder påsånn. Selvrespekt er en fin ting å ha Har hatt mange dumme, tøsete venninner før, men de er ikke noe å samle på. Huffameg, det er jo mye bedre å ha sex med den man elsker enn å finne seg en ny en hver eneste helg Forstår at du har mye på timeplanen Oppussing er litt av et prosjekt det. Gikk det fint å bruke speil? Synes det er ok, jeg. Nå har jeg blitt så kjent med hufsa at jeg vet hvor jeg skal barbere. Bare kjenner etter Så får det være litt tuster her og der ______________________ Nå må jeg i dusjen og barbere lillemor. Kjæresten hilser forresten. Han fikk lov å bla igjennom dagbøkene deres fordi han var så nysgjerrig Hehe, ja det gikk faktisk ganske så bra da. Ble heller ikke like anstrengende, for jeg slapp å suge inn magen, bøye meg så mye jeg kune for å se forbi magen samtidig som jeg skulle sitte riktig og barbere riktig :fnsie: Hehe, ja man blir godt kjent med seg selv der nede når man bruker speil Du er artig du..Her sitter jeg som nordlening, og sier nedentil, også sier du hufsa Visse ting har jeg litt fisefint språk til..Sier for eksempel toalettet, og det er ikke noe Bodø-væringer egentlig gjør. Men har jeg jo vokst opp med mor fra Stavanger, så. Ang. løse jenter, så er det jo ikke alltid det at de eeegentlig er løse, hvis du skjønner. Kan være mange grunner til at ei jente ligger rundt. Nå vet ikke jeg hva dere definerer som løs, men fra jeg var 16 til 16 5 år, hvor jeg i to av de månedene hadde fast kjæreste, så hadde jeg sex med ni stk. På sitt værste var det tre nye gutter på under to uker Synes det er mye, jeg. Anyways..Jeg ga meg selv så lett fordi jeg rett og slett ikke hadde tro på meg selv, hadde dårlig selvtillitt, noe som gjorde at jeg søkte bekreftelse hos andre, og fordi jeg rett og slett var et forvirret mess på det tidspunktet. Men jeg kan si såpass at var det noe jeg i alle fall hadde før den tiden der, så var det selvrespekt. Den mistet jeg etter å ha drevet på sånn der..Så da bestemte jeg meg for å "slutte". Nå vet jeg ikke om det hadde blitt vellykket eller ikke da, for jeg ble sammen med kjæresten min kun tre-fire uker etter han "siste".. Anyways..Ville bare sette et annet perspektiv på det. Av og til er man rett og slett bare forvirret, messt up og "lost", sånn som jeg var. I det minste så hadde jeg øynene godt nok åpne til å merke at kjæresten min var den jeg ville ha (han var i første omgang et av disse onsene, faktisk). ___ Haha, du får hilse tilbake. Skulle tatt seg ut om kjæresten min hadde vært like interessert. Disse dagbøkene kunne virkelig ikke brydd han mindre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 10. september 2011 #549 Del Skrevet 10. september 2011 Godt med sånne venninner har noen av de jeg og, men spesielt ei. Hun er bare helt spesiell hun fra dag 1 har hun planlagt alt, og sier at om jeg lurer på noe må jeg bare spøre henne, for hun har planlagt alt (om meg, babyen og livet) Og bare noen dager etter at hun hadde fått hørt nyheten kom hun med en diger pakke med mye babystash til meg. Snille jenta Godt å ha noen sånne venninner, sånne som virkeligen bryr seg, og ikke bare sier de gleder seg osvosv. Håper du har kost deg i bursdag Og du, hils kjæresten tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 11. september 2011 #550 Del Skrevet 11. september 2011 Nam,nam, lasagne og hvitløskbaguetter hørtes helt fantastisk ut og i tillegg masse digg! Akkurat slik en helg må være syntes jeg Godt at barbering av lillemor ordnet seg Det er helgens prosjekt for meg også, men svetter bare ved tanken hver gang For et himla styr hver gang! Denne uken bør armhuler,legger og det jeg har mellom beina barberes regelmessig. Orker ikke tanken på å komme på sykehuset m masse hår overalt (hvis det skjer noe denne uken da....) Håper du har en deilig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 11. september 2011 #551 Del Skrevet 11. september 2011 Håper du koste deg kjempemasse igår! Gode venner er gull verdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. september 2011 #552 Del Skrevet 11. september 2011 Har du en god søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 11. september 2011 Forfatter #553 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg tror også at jeg må stjele idéen din med speil når jeg skal barbere hufsa (genialt navn :ler : ).. Det har begynt å bli litt dårlig med utsikten ned til det aller helligste nå, for å si det sånn :fnise : Jeg har brukt "føle-meg-frem-metoden" i det siste, men det trenger jo med skrekk og gru ikke å gå like bra hver gang å barbere seg i blinde... :haar : Du får prøve ut metoden min Synes den er underbar, jeg. Er ikke så lett ellers Hils tilbake :fnise : Kos deg masse med snop og digg og venninne : ) Det fortjener du vet du! Jeg koste meg masse Hehe, ja det gikk faktisk ganske så bra da. Ble heller ikke like anstrengende, for jeg slapp å suge inn magen, bøye meg så mye jeg kune for å se forbi magen samtidig som jeg skulle sitte riktig og barbere riktig :fnise : Hehe, ja man blir godt kjent med seg selv der nede når man bruker speil :fnise : Du er artig du..Her sitter jeg som nordlening, og sier nedentil, også sier du hufsa :ler : Visse ting har jeg litt fisefint språk til..Sier for eksempel toalettet, og det er ikke noe Bodø-væringer egentlig gjør. Men har jeg jo vokst opp med mor fra Stavanger, så. : ) Ang. løse jenter, så er det jo ikke alltid det at de eeegentlig er løse, hvis du skjønner. Kan være mange grunner til at ei jente ligger rundt. Nå vet ikke jeg hva dere definerer som løs, men fra jeg var 16 til 16 5 år, hvor jeg i to av de månedene hadde fast kjæreste, så hadde jeg sex med ni stk. På sitt værste var det tre nye gutter på under to uker :sjenert : Synes det er mye, jeg. Anyways..Jeg ga meg selv så lett fordi jeg rett og slett ikke hadde tro på meg selv, hadde dårlig selvtillitt, noe som gjorde at jeg søkte bekreftelse hos andre, og fordi jeg rett og slett var et forvirret mess på det tidspunktet. Men jeg kan si såpass at var det noe jeg i alle fall hadde før den tiden der, så var det selvrespekt. Den mistet jeg etter å ha drevet på sånn der..Så da bestemte jeg meg for å "slutte". Nå vet jeg ikke om det hadde blitt vellykket eller ikke da, for jeg ble sammen med kjæresten min kun tre-fire uker etter han "siste".. Anyways..Ville bare sette et annet perspektiv på det. Av og til er man rett og slett bare forvirret, messt up og "lost", sånn som jeg var. I det minste så hadde jeg øynene godt nok åpne til å merke at kjæresten min var den jeg ville ha (han var i første omgang et av disse onsene, faktisk). ___ Haha, du får hilse tilbake. : ) Skulle tatt seg ut om kjæresten min hadde vært like interessert. Disse dagbøkene kunne virkelig ikke brydd han mindre.. Jeg og sier toalettet, men når det gjelder nedentil så blir hufsa kalt mye rart Fiona blir hun også kalt her i gården Jeg vet at det er forkjellige grunner til at folk er "løse". Men jeg ser ikke på et aktivt sexliv som noe som er tøsete eller løst. Har flere venninner som finner seg en ny partner hver eneste uke og selv om det ikke er noe JEG kunne gjort, så trives de med dette. Når jeg tenker på løse/tøsete jenter så tenker jeg på jenter som prøver seg på ALT som kommer forbi dem. Og de bryr seg heller ikke om vedkommende er opptatt eller singel Som jeg har fortalt her før hadde jeg jo ei bestevenninne som lå med min daværende kjæreste mens jeg var i samme rom og sov rett ved siden av dem. Det er noe jeg vil kalle LØST. Jeg tror han egentlig bare er nysgjerrig fordi han vil se hva jeg har skrevet om han Godt med sånne venninner :hjerte : har noen av de jeg og, men spesielt ei. Hun er bare helt spesiell hun :hjerte : fra dag 1 har hun planlagt alt, og sier at om jeg lurer på noe må jeg bare spøre henne, for hun har planlagt alt :ler : (om meg, babyen og livet) Og bare noen dager etter at hun hadde fått hørt nyheten kom hun med en diger pakke med mye babystash til meg. Snille jenta : ) Godt å ha noen sånne venninner, sånne som virkeligen bryr seg, og ikke bare sier de gleder seg osvosv. Håper du har kost deg i bursdag : ) Og du, hils kjæresten tilbake da ; ) Ja, det er godt at vi har noen sånne venninner Føler meg så utrolig ensom i svangerskapet, men det er deilig når man har noen man deler gleden sin med Nam,nam, lasagne og hvitløskbaguetter hørtes helt fantastisk ut :sikle : og i tillegg masse digg! :popcorn : Akkurat slik en helg må være syntes jeg :Nikke : Godt at barbering av lillemor ordnet seg :fnise : Det er helgens prosjekt for meg også, men svetter bare ved tanken hver gang :fnise : For et himla styr hver gang! Denne uken bør armhuler,legger og det jeg har mellom beina barberes regelmessig. Orker ikke tanken på å komme på sykehuset m masse hår overalt :hakeslepp : (hvis det skjer noe denne uken da....) Håper du har en deilig søndag! Haha, fikk du barbert lillemor? Jeg og grøsser bare ved tanken av å være hårete når jeg skal føde Nei, huffameg! Det skal jeg ikke være. Så tenkte å opprettholde frisyren nedentil i hvert fall. Ikke det at det er noen frisyre der for jeg er alltid glattbarbert, men må jo stelle meg litt Håper du koste deg kjempemasse igår! Gode venner er gull verdt! Har du en god søndag? : ) __________________ Jeg storkoste meg i går Først var vi på Fridays og spiste og bursdagsbarnets kjæreste spanderte på oss. Deretter gikk vi hjem til henne, pratet litt, hørte på musikk og koste oss til resten av vorset kom. Jeg fikk champagnebrus med champagneglass Var liksom en av gjengen jeg også! Ble veldig trøtt utover kvelden, men det var veldig vellykket. Ble hentet av forloveden klokken kvart på 1, så jeg synes jeg var der en god stund. De fleste dro på byen, men bursdagsbarnet hadde ikke lyst til dette, så hun ble hjemme med kjæresten sin. I morgen skal jeg på KK. Det blir spennende å se hvordan lillegutt har vokst. Jeg synes han har vokst veldig mye, jeg. Jeg ser på beina hans, rumpen hans og skulderen hans utenpå magen. Ser presis hvordan han ligger, så jeg regner med at han har vokst seg godt til. Håper han i hvert fall er innenfor normalen sist gang ble jo han estimert til 3000 g og det er jo en grei vekt det, selv om det er litt lite, men men Jeg har hatt en god del kynnere i det siste. På fredag måtte jeg puste meg gjennom kynnerne mine da jeg var i sentrum. Har også hatt en god del mensmurringer de siste ukene, men i dag tok det virkelig kaken! De var så ekstremt sterke og jeg kjente at jeg fikk strålinger nedover mot lårene. Har også hatt en del stikninger i magen Lillegutt er fortsatt veldig aktiv, så jeg regner med det ikke er noe gale. Skal spørre på KK hva som skjer. Forstår at det kroppen gjør seg klar til fødsel, men jeg synes bare det var merkelig at jeg hadde så enormt sterke smerter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 11. september 2011 #554 Del Skrevet 11. september 2011 NEEI, ikke lillemor da, det er jo det jeg kaller N!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 11. september 2011 #555 Del Skrevet 11. september 2011 NEEI, ikke lillemor da, det er jo det jeg kaller N!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 11. september 2011 #556 Del Skrevet 11. september 2011 Lykke til på KK. Blir spennende Koselig at du fikk champagnebrus da, det fikk jeg også i forrige bursdag jeg var i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 12. september 2011 #557 Del Skrevet 12. september 2011 Kvar gong du skriv "hufsa" tenker eg på dette! Høyres ut som om du hadde ein fin kveld no i helga Snill venninne du har Lykke til på KK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. september 2011 #558 Del Skrevet 12. september 2011 NEEI, ikke lillemor da, det er jo det jeg kaller N!!! Lykke til på KK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 12. september 2011 #559 Del Skrevet 12. september 2011 Lykke til på KK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 12. september 2011 Forfatter #560 Del Skrevet 12. september 2011 NEEI, ikke lillemor da, det er jo det jeg kaller N!!! :skratte : HAHA, beklager :hoho : Lykke til på KK. Blir spennende : ) Koselig at du fikk champagnebrus da, det fikk jeg også i forrige bursdag jeg var i : ) Ja, det var koselig jeg er jo en del av gjengen jeg og selv om jeg ikke drikker Kvar gong du skriv "hufsa" tenker eg på dette! :fnise : Høyres ut som om du hadde ein fin kveld no i helga : ) Snill venninne du har :jepp : Lykke til på KK! :tommelsmil : :skratte: HAHAHAHAHAHAHAHA! Huffda, ja, det er vel sånn min hufse ser ut etter jeg har gått amok nedentil uten å bruke speil :ler : Lykke til på KK :klemmer : Lykke til på KK! :klemmer : Takk _____________ Tror jeg må bytte navn på hufsa. Ikke kan jeg kalle henne lillemor og ikke kan jeg kalle henne hufsa Hmm, og ikke kan jeg kalle henne for rattataen for det kaller jeg det andre hullet som er litt lenger bak for skal finne et SKIKKELIG navn til ho Fiona! Det gikk veldig bra på KK. Lillemann har vokst! Han veide 2260 g i dag og det vil si at han har vokst ca 1 kg på 4 uker. Det er jo veldig bra. Så han ble estimert til 3300 g hvis jeg føder rundt termin. Bra vekt det Hodet har festet seg Og jeg har 1 cm åpning. Fikk vite at jeg kunne gå med 1 cm åpning heeeeelt frem til jeg blir satt i gang, faktisk, men håper det skjer litt ting før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå