Gå til innhold

Mamma Henlu

Timseh

Anbefalte innlegg

:skratte: Må bare le av fisingen din :skratte: Kjenner meg godt igjen for å si det sånn. Det er egentlig helt utenkelig for meg å slippe så mye som en bitte liten en foran sambo før uten at jeg hadde dødd av skam :flau: Nå derimot kommer det noen skikkelige "mannebrakere" i tide og utide :sjokkert: Føler meg kjempe attraktiv om dagen. Giga mage, puster og peser som en hval og fiser som en mann :takke: Sambo ble helt satt ut av det i begynnelsen og lurte på om alt var tillat når man er gravid :ler: Nå reagerer han ikke lenger :filer:

Gravidlivet byr på mange sjarmerende episoder og jeg trøster meg med at man blir i hvertfall godt kjent etter et svangerskap og fødsel :sjenert: Det eneste som mangler nå er at jeg ikke rekker klyx for fødsel og tømmer alt utover foran sambo,da er det ingenting igjen som kan være flaut i forholdet :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Så søtt! Koselig at han gleder seg så mye :) Misunner deg det :sjenert:

Kommer nok også til å begynne å vaske i uke 36, om jeg klarer å vente :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for 33 uker! :fnise:

måtte bare hoppe i dag, skal komme sterkere tilbake for å svare litt mer ordentlig. Eier ikke fokus for tiden, tror eneste jeg har greid å fokusere på er å komme meg til legen for uvi, middag og oversetting av CV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare smakt på det en gang :sjenert : Det bruste liksom som et bruspulver som ikke var så godt i munnen min, så fant ut at det nok ikke var det lureste jeg kunne gjøre.. Skal prøve å bare holde meg til sniffingen heretter. Lover!

Så søt kjæresten din er som synger og forteller vitser og eventyr, selv om han ikke kan de helt :fnise : Er ihvertfall koselig at han prøver og at han viser en såpass stor interesse for prinsen DERES :hjerte :

Kos deg med venninner og cafe, og lykke til med å finne uro : )

:skratte::skratte::skratte: HAHAHAHAHAHA!!! Har du SMAKT på det?! :skratte: HAHAHAHAHAHA! Tror jeg aldri har ledd så mye i hele mitt liv! Fy, jeg klarer ikke å stoppe! Du er SPRØ! Satser på at du KUN holder deg til sniffingen, HAHAHA! Det var virkelig dagens :fnise: Takk for at du gjorde dagen min en HEL del bedre! :skratte: Synd at man ikke har ubegrenset tilgang til smilyer. Da hadde hele siden vært dekket av skrattesmilyer for at jeg kunne vise deg hvor høyt og mye jeg ler.

Jaaa, han er søt. Han prøver i hvert fall. Du vet, han er tyrker, så man kan ikke forvente at han skal kunne alt som vi kan :fnise: Jeg har sagt til han at det er godt at han er pen i hvert fall, haha :sjenert:

:skratte : Må bare le av fisingen din :skratte : Kjenner meg godt igjen for å si det sånn. Det er egentlig helt utenkelig for meg å slippe så mye som en bitte liten en foran sambo før uten at jeg hadde dødd av skam :flau : Nå derimot kommer det noen skikkelige "mannebrakere" i tide og utide :sjokkert : Føler meg kjempe attraktiv om dagen. Giga mage, puster og peser som en hval og fiser som en mann :takke : Sambo ble helt satt ut av det i begynnelsen og lurte på om alt var tillat når man er gravid :ler : Nå reagerer han ikke lenger :filer :

Gravidlivet byr på mange sjarmerende episoder og jeg trøster meg med at man blir i hvertfall godt kjent etter et svangerskap og fødsel :sjenert : Det eneste som mangler nå er at jeg ikke rekker klyx for fødsel og tømmer alt utover foran sambo,da er det ingenting igjen som kan være flaut i forholdet :legrine :

Det er LOV å være litt ufeminin i svangerskapet :sjenert: HAHA, vi er lik på de mannebrakerne da. Jeg og slipper de når som helst. Huff, jeg ser at forholdet vårt er sterkt i hvert fall siden han holder ut med meg. Da han ble sammen med meg visste han ikke en gang at jeg hadde krøller i håret fordi jeg strittet det hver dag og sørget for at han aldri fikk sett meg uten rett hår. Og HVER morgen sørget jeg for å våkne før han slik at jeg kunne dusje, fikse og sminke meg så han ikke så meg uten sminke. Gikk alltid i hjel pyntet når vi var sammen. Nå er saken litt annerledes, ja :sjenert:

Nå tar jeg håret i en dott på hodet, sminke vet jeg ikke hva er lenger (sminker meg så klart når jeg skal utenfor døren), joggeklær og daffeklær er blitt min nye favoritt hjemme, raping og fising er like normalt som å prate og tuster til alle sider og kanter etter barbering. Jauda, kan virkelig si at jeg har oppgradert meg selv siden vi ble sammen :skrattte: STAKKERS kjæresten min! Hoho, det er pga klyxen jeg ikke vil ha med kjæresten på fødsel. Får jeg ikke den kan han glemme å bli med! Men hvis han er med og jeg ikke får klyx, så vet jeg at han virkelig elsker meg hvis han fortsatt gidder å være sammen med meg etter fødsel :flau:

Haha! Så søtt! Koselig at han gleder seg så mye : ) Misunner deg det :sjenert :

Kommer nok også til å begynne å vaske i uke 36, om jeg klarer å vente :fnise :

Jeg tror ikke jeg klarer å vente til uke 36. Vil begynne nå jo! :snurt:

:hoppe : for 33 uker! :fnise :

måtte bare hoppe i dag, skal komme sterkere tilbake for å svare litt mer ordentlig. Eier ikke fokus for tiden, tror eneste jeg har greid å fokusere på er å komme meg til legen for uvi, middag og oversetting av CV.

Så kijekt at du ville hoppe for meg, Delph! :jepp: Det er viktigere at du tar vare på deg og lille C enn at du styrer og stresser i dagbøkene :fnise: Synes det er kjekt når folk bare tar turen innom og hilser på, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No holdt eg på å :hoppe: for andre gong i dag :fnise: Men så las eg at eg hadde visst hoppa for deg i dag tidleg :ler:

Vaskepulver er forresten ei av dei beste luktene i heile verda! Og grønsåpe! Åhh..eg kunne budd i ei grønsåpeflaske, trur eg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg kunne være med på å gjøre dagen din litt bedre :D

Ja, jeg smakte på det :sjenert: Fikk liksom ikke den "overdosefølelsen" jeg trengte av å bare lukte på det.. Men det smakte ikke noe godt. Stor skuffelse! Så jeg lover å ikke gjøre det igjen :)

Jeg har en kjæreste som skifter klær oftere enn en fjortenår gammel jente, så det blir endel klesvask her i huset. Men per i dag, har vi INGEN skittne plagg, for jeg har vasket og vasket, og luktet og luktet :sjenert: Gud, tror jeg har blitt gal.

Signerer innlegget ditt forresten. I begynnelsen brydde jeg meg veldig om å se bra ut og sminken var alltid på og håret rettet ut eller krøllet. Nå derimot, er håret i en dott på hodet, sminken ligger i skuffen, og raping og prumping er langt fra uvanlig. Men han sier han kommer til å le av meg dersom jeg driter på meg under fødsel.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No holdt eg på å :hoppe : for andre gong i dag :fnise : Men så las eg at eg hadde visst hoppa for deg i dag tidleg :ler :

Vaskepulver er forresten ei av dei beste luktene i heile verda! Og grønsåpe! Åhh..eg kunne budd i ei grønsåpeflaske, trur eg :ler :

Det er ikke alltid så lett å holde styr på hvem man hopper for og når man skal hoppe :fnise:

HAHA, bodd i en grønnsåpeflaske? :skratte:

Godt jeg kunne være med på å gjøre dagen din litt bedre :D

Ja, jeg smakte på det :sjenert : Fikk liksom ikke den "overdosefølelsen" jeg trengte av å bare lukte på det.. Men det smakte ikke noe godt. Stor skuffelse! Så jeg lover å ikke gjøre det igjen : )

Jeg har en kjæreste som skifter klær oftere enn en fjortenår gammel jente, så det blir endel klesvask her i huset. Men per i dag, har vi INGEN skittne plagg, for jeg har vasket og vasket, og luktet og luktet :sjenert : Gud, tror jeg har blitt gal.

Signerer innlegget ditt forresten. I begynnelsen brydde jeg meg veldig om å se bra ut og sminken var alltid på og håret rettet ut eller krøllet. Nå derimot, er håret i en dott på hodet, sminken ligger i skuffen, og raping og prumping er langt fra uvanlig. Men han sier han kommer til å le av meg dersom jeg driter på meg under fødsel.. :sjenert :

HAHA, jeg våknet opp i dag og tenkte på at du smakte på vaskepulver. Jeg våknet opp med en HØY latter! :fnise: Bra du ikke skal gjøre det igjen :skratte:

Kjæresten min og skifter 1000 ganger for dagen. Han prøver ut klær, ser seg i speilet og spør: "Kan jeg gå sånn?" "Var det finest med denne skjorten/genseren/cardiganen til eller denne?" osv :sukk:

HAHA, hadde kjæresten min ledd av meg under fødsel hadde han fått seg et smell!

Tenkte å bestille barnevognsrangle med navnet til gutten min på fra http://www.rockmybaby.no/shop/index.php og bestille sengetøy med navn, fødselsdato o.l når han kommer :jepp:

Kjæresten min ringte meg i dag tidlig og spurte om vi skulle spise frokost sammen. Han var på jobb, men kunne ta seg fri en liten halvtime/time for at vi skulle spise frokost sammen. Han synes det er så kos. Så da han var på butikken (en STOR Kiwi-butikk rett bortenfor oss) ringte han meg og spurte hva vi trengte hjemme. Så plutselig hører jeg en dame sier: "Når er det babyen deres kommer?" til kjæresten. Han svarer: "Vi har termin 27.oktober". HAHA, VI har termin, faktisk. Også prater de litt også kommer kjæresten tilbake til telefonrøret. Det var en dame på Kiwi som har lagt merke til oss når vi har vært der og synes vi er så søt sammen :skratte: HVER gang vi er der så tuller og tøyser vi, ler og ALT er bare tull. ÅÅ, kjekt at folk synes vi er søt sammen, selv om jeg har hørt det mange ganger før :sjenert:

Også tenkte jeg at jeg skulle gå bortpå butikken og møte kjæresten der så han ikke kom hjem med masse tull som han alltid gjør. Han visste ikke at jeg kom bort. Og når jeg kommer inni butikken (som er veldig stor) så står kjæresten med ryggen til meg og står og snakker med en jente jeg ALDRI har sett før! Jeg går bort til vaskemidlene og later som jeg prøver å finne et vaskemiddel sånn at han ikke kan se meg, men at jeg kan høre de. Så hører jeg hun spør hva han jobber med, at han er kjekk osv. Så sier han hva han jobber med og takker, så sier hun: "Hvis ikke jeg hadde betalt for *ditten og datten* fra jobben din hadde jeg kunne da betalt på en annen måte?" Også ler og smiler hun :hakeslepp: Jeg hadde lyst å gå bort å smadre denne jenten!! Så svarer han: "Nei,jeg skal snart bli pappa." Hun: "det gjør ingenting, det er ikke snakk om et forhold" Han: "Jeg holder på å handle frokost til meg og forloveden min. Jeg har dårlig tid og jeg har ikke tid til å prate med folk jeg ikke er interessert i å prate med og som jeg ikke kjenner!!" :rodmer: Så ser jeg han går lenger bak

i butikken og plutselig ringer tlf min (som var på lydløs med vibrasjon). Han: "Hei elskling, jeg vil bare si at du er det beste jeg har i livet og jeg elsker deg så utrolig høyt" Og da sier jeg at jeg er inni butikken og når jeg møter han så forteller jeg at jeg gjemte meg borte med vaskepulvrene og hørte hele samtalen :sjenert:

Hva er det med tøsete jenter? Unnskyld meg, men fy så ekkelt sagt av henne! At hun kan betale på andre måter! GRIS! Hadde virkelig lyst å ta en alvorsprat med henne, men jeg fant henne ikke igjen etterpå. Hun skal være glad for at jeg ikke så henne, jeg er FARLIG når jeg er sint! Ser jeg henne en gang så snakker jeg til henne og det gjør jeg HØYT slik at alle kan høre meg og vite hva hun sier til andre mannfolk. Hun var vel ca på min alder (rundt 20-21) :kjefte::kjefte:

:hoppe: for 50 dager igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er :rodmer: Høres ut som du har truffet den rette for deg, og det er jo så koselig!

Syke, syke jente. :sjokkert: Men for en god måte av kjæresten din å takle henne på!

:hoppe: For 50 dager igjen :hoppe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei jeg tror jeg glemte å hoppe for deg :sjokk: Da hopper jeg på etterskudd, bare så magen disser :fnise:

:hoppendeglad: 33 uker :hoppendeglad:

Det er forresten i morgen jeg skal på sykehuset til sjekk... (tror jeg dævver for jeg er så spendt :overrasket: ). Men det er som du sier, jeg tar heller i mot et KS om lille er en sværing som allikevel risikerer å kjøre seg fast i bekkenet :unsure: Uansett hva det måtte bli, han skal ut på tryggeste måte, det er den eneste viktige :rodmer:

....å FYSJ så utrolig frekke/ekle/usmaklige enkelte bitcher kan være...! :haar: Var meg en sann fryd å lese at hun fikk passet sitt påskrevet av kjæresten din :ler: makan til kjærring.

Endret av Knøtteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: en litt forsinka dans for 33 uker :hoppe: og for 50 dager igjen :hoppe:

Sykehus er virkeligen SKUMMELT ja :cry:

For en idiot!! Asj. Og på en matbutikk liksom. Hallooooo!! Men søt kjæreste du har, han vil baaare ha deg og lillegutten i magen (og sønnen sin da). Herlig :happy:

Haha, lo godt av historien hans. Søtt av han å synge og fortelle historier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker er så frekke! :kjefte:

Syns typen din taklet det utrolig bra! Jeg hadde nok vært nær ved å klikke selv om det var jeg som overhørte henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er :rodmer : Høres ut som du har truffet den rette for deg, og det er jo så koselig!

Syke, syke jente. :sjokkert : Men for en god måte av kjæresten din å takle henne på!

:hoppe : For 50 dager igjen :hoppe :

Ja, han er virkelig den rette for meg :rodmer: Herregud, som jeg elsker han :rodmer: Og ja, hun er virkelig syk! Blir sint bare jeg tenker på henne! :kjefte:

For ei bitch! :kjefte : Men veeeldig fin måte av kjærasten din å takle ho på da :rodmer :

Jaaa :rodmer:

Åneei jeg tror jeg glemte å hoppe for deg :sjokk : Da hopper jeg på etterskudd, bare så magen disser :fnise :

:hoppendeglad : 33 uker :hoppendeglad :

:skratte: HAHA, det var da LITT av en smily å bruke når du kom på at du har glemt å hoppe for meg :fnise: Takk for hopping :hoppe:

:danse : en litt forsinka dans for 33 uker :hoppe : og for 50 dager igjen :hoppe :

Sykehus er virkeligen SKUMMELT ja :cry :

For en idiot!! Asj. Og på en matbutikk liksom. Hallooooo!! Men søt kjæreste du har, han vil baaare ha deg og lillegutten i magen (og sønnen sin da). Herlig :happy :

Haha, lo godt av historien hans. Søtt av han å synge og fortelle historier :D

Haha, ja, han er noe for seg selv. Stskkers, han er jo ikke norsk, så er vel ikke så lett å forstå seg på alt her i verden :fnise: Han er veldig flink i norsk, men jeg tror noe går i surr :fnise:

Enkelte mennesker er så frekke! :kjefte :

Syns typen din taklet det utrolig bra! Jeg hadde nok vært nær ved å klikke selv om det var jeg som overhørte henne.

Hun har bare med å passe seg dersom jeg ser henne! :sjenert:

AU! Jeg har skikkelig smerter i korsrygg, bekken foran og bak, inni, under og overalt. Forstår ikke hvorfor! Håper det går over til i morgen. Kanskje det var fordi jeg vasket hele huset i dag(?) Ble litt svett i hvert fall.

Har laget muffins (som vanlig) til kjæresten. WOW, de ble GOD! Det er de beste muffinsene jeg noen gang har smakt faktisk *skryte av seg selv* :sjenert: Tok ekstra sukker oppi :sikle: Tror jeg må slutte med bakingen min så jeg ikke blir 160 cm høy og 160 cm bred :sjenert:

Jeg bor virkelig på det sykeste stedet i Bergen. Glemte å si det i går, men herrejesus! Jeg stod nede på busstoppet i går fordi jeg skulle til sentrum. Der var det en dame med en GRØNN eh...kjole(?) på seg. Den gikk til nedenfor knærne hennes. Den var liksom firkantet, hun minte meg om Karius og Baktus. Og hadde masse frynser nede, så det så ut som om hun hadde bare revet den av en gardin eller noe. Den er i hvert fall ikke kjøpt i butikk. Så hadde hun sydd på to brune lommer. Så hadde hun en lilla strømpebukse på seg, røde korte støvler som var ihjel-trakket, rosa poncho og et brunt sjal. Så hadde hun håret i en dott på hodet, men ikke sånn vanlig dott, sånn bak, men den var MIDT oppå toppen på hodet :klo: Og hun hadde skjegg. Jeg ble livredd :( For hun gikk frem og tilbake ved siden av meg og sa: "Faen i helvete i fittefaen i horefaen" og sånn gikk det. Hun hadde vel Tourettes syndrom(?) Stakkers dame. Er disse farlig forresten? For hun så ikke helt god ut. Turde ikke å se på henne. Når hun gikk forbi meg (bak meg altså) så jeg for meg at hun tok frem en øks og kakket meg i hodet med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahaha :fnise: Forsto virkeligen at du ble redd den dama der!!! Kan treffe på utrolig mye rart når man skal ta bussen. Men tror da ikke folk med tourettes syndrom er farlige. De har vell bare sånn språklige utbrudd.. Vertfall det jeg tenker på når jeg tenker på det syndromet. Men hva vet vell jeg :fnise:

Men ser henne for meg, og jeg tror nok hun var et vakkert syn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnam, muffins! :hjerte: Syns det er dårlig at du skriver om de hele tiden og alltid baker de til kjæresten din, men ikke til meg :( haha!

Uffda, det hørtes ut som den verste sammensetningen av klær noensinne! Tror ikke folk med tourettes er farlige, men det finner jo forskjellige grader da. Har en kompis med det, men eneste plagen hans er at han stønner når han prater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha :fnise : Forsto virkeligen at du ble redd den dama der!!! Kan treffe på utrolig mye rart når man skal ta bussen. Men tror da ikke folk med tourettes syndrom er farlige. De har vell bare sånn språklige utbrudd.. Vertfall det jeg tenker på når jeg tenker på det syndromet. Men hva vet vell jeg :fnise :

Men ser henne for meg, og jeg tror nok hun var et vakkert syn!!

Har en bekjent med Tourettes-syndrom og han er så ufarlig man kan få det, men hun damen var virkelig noe for seg selv :overrasket: Huff!

Namnam, muffins! :hjerte : Syns det er dårlig at du skriver om de hele tiden og alltid baker de til kjæresten din, men ikke til meg : ( haha!

Uffda, det hørtes ut som den verste sammensetningen av klær noensinne! Tror ikke folk med tourettes er farlige, men det finner jo forskjellige grader da. Har en kompis med det, men eneste plagen hans er at han stønner når han prater...

Du må komme på besøk til meg da, Teita, så skal jeg lage til deg :jepp: LOVER! :jepp: Så kan vi bli runde og gode sammen :sjenert:

Haha, ja, hun var ikke helt normal der hun gikk. Har du sett den norske filmen med hun fargeklatt damen fra Bergen? Tror filmen heter "Kabal i hjerter" eller noe. Hun og bor rett nedenfor meg. Hun er jo harmløs og veldig hyggelig, men litt spesielt at jeg bor her. Er fra et av de fineste strøkene i Bergen også har jeg flyttet HER TIL :overrasket: Fy kjæresten min :fnise:

Vondt i ryggen i dag og :sukk: 49 dager igjen til termin :fnise: I dag tok forloveden fri en liten time for å spise frokost med meg igjen :rodmer: Stesønn kommer i dag, så da blir det hamburgere og pølser til middag :fnise: + hjemmelagde pannekaker med is, syltetøy, rømme, sukker & smør til dessert :sikle:

Har blitt invitert til to venninner i dag, men jeg orker rett og slett ikke :sjenert: Vil heller være med min kjære. Føler jeg ditcher venner for han, men vi er jo liksom en familie. I begynnelsen da jeg fant ut om graviditeten sa jeg til kjæresten at hvis det kommer en dag der jeg må velge mellom mine venner og han, så velger jeg vennene mine galant. Han sa til meg at han ikke likte et fåtall av vennene mine (2-3 stk), men han sa at han ALDRI kommer til å bestemme eller be meg velge hvem jeg får være med og ikke, men at han synes at han får lov å si meningen sin om hvem han likte av mine venner og ikke når jeg spurte. Jeg ser jo nå at kjæresten kun ville det beste for meg. De "vennene" har jeg ikke nå lenger, faktisk. Ting har VIRKELIG endret seg. Ser at mange av de vennene jeg hadde ikke er de samme nå som jeg er gravid. Jeg er jo tydeligvis så kjedelig siden jeg ikke kan drikke, finne på tøys o.l. Hadde jeg fått valget om å ha 0 venner og kun ha kjæresten min eller ha 1000 venner og ikke hatt kjæresten min, så hadde virkelig ikke valget vært vanskelig. Hadde valgt kjæresten min fremfor alt i livet (utenom sønnen min, han kommer først).

Forloveden/kjæresten snakket om når vi blir gamle sammen :rodmer: Åå, jeg ble rørt da. Og han sa at han er altfor avhengig av meg. Jeg er nikotinet hans :fnise: Det er vel derfor han ringer meg 190 ganger for dagen :jepp::rodmer: Jeg er så heldig :)

ENDELIG etter mangfoldige år med drittkjærester og et liv som egentlig ikke var noe særlig gøy (ser jeg nå) og bare alt var dritt egentlig, så har jeg et perfekt liv. Jeg kunne virkelig ikke fått det bedre. Tenk at jeg har funnet den rette i en alder av 21 år (vi ble sammen da jeg hadde fylt 20). Og om AKKURAT en mnd har vi vært sammen i 1 år. Det er sykt å tenke på, at jeg har vært gravid i 9 mnd og i 12 av de mnd har vi vært kjærester :fnise: Ting gikk jammen fort. Men fy flate som han har støttet meg. Han holdt ut med meg selv om jeg jobbet 200-260 timer i mnd, da jeg kom på sykehuset, da jeg lå i koma, da jeg var forbanna i 3 mnd etter sykehusoppholdet fordi jeg var så deprimert og ønsket at jeg døde i stedet for. Hadde så INTENSE smerter, i tillegg spydde jeg hver dag og det var jammen ikke lett å ta krykkene fatt og hinke til badet for å spy flere ganger om dagen. Kjeftet på han hele tiden og ønsket ikke å ha NOEN i livet mitt, ønsket bare å være alene. I stedet for var han der for meg HELE tiden selv om vi hadde bare vært sammen i litt over 4 mnd før jeg havnet på sykehus. Og i tillegg får vi vite at jeg er gravid og kanskje ungen er enten død eller at jeg er gravid utenfor livmoren. Og han ville at jeg skulle komme meg vekk fra Bergen, så han tok seg fri i en langhelg for at vi skulle reise til Oslo og til Sverige (fikk ikke lov å fly) og han kjørte bort dit og bestilte hotell til oss. Og kjæresten prøvde og få meg med på ting, i stedet for var jeg bare sur og ville ligge under dynen. STAKKERS han. Jeg skylder han ALT i denne verden og jeg skal gjøre ALT for at han vet at jeg sitter STOR pris på han. Hadde det ikke vært for han hadde jeg sikkert vært deprimert fortsatt og ikke klart å komme meg ut av sengen.

Måtte bare mimre litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg tar deg på ordet HenLu:) Det har seg nemlig slik at min bestevenninne og kjæresten hennes akkurat har flyttet til Bergen (Welhavensgate, hvis du vet hvor det er?) for å studere, så mulighetene er store for at jeg tar meg en tur for å besøke de en gang :)

Hmm nei, har ikke sett den filmen, men ser hun virkelig for meg når du beskriver henne. :fnise: I en liten by rett ved meg, er det en dame som kler seg nesten likt, og som står på busstoppet dag inn og dag ut, fordi hun venter på bussen som går til helvete.. Jaja.

Så snill han er som stod ved din side og stilte opp for deg, når du hadde det som verst :) Ingenting kan måle seg med de som blir når ting er vanskelig. Ta godt vare på hverandre :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett den filmen! På kino, då den gjekk i Bergen :) (Eg studerte i Bergen i fire år). Den var så nusseleg da, hihi, og dei var så søte der dei gjekk ilag. Eg har jo sett ho mange gongar på ekte..og vi (venninnegjengen) syns det var SÅÅÅ søtt då ho fekk seg ein venn som OGSÅ ville kle seg i same fargar :fnise:

Det høyres ut som om du har funne mannen i ditt liv! :jepp: Og at de ikkje har vore ilag sånn kjeeempelenge, treng ikkje bety noko! De er tydelegvis meant to be :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tar deg på ordet HenLu: ) Det har seg nemlig slik at min bestevenninne og kjæresten hennes akkurat har flyttet til Bergen (Welhavensgate, hvis du vet hvor det er?) for å studere, så mulighetene er store for at jeg tar meg en tur for å besøke de en gang : )

Hmm nei, har ikke sett den filmen, men ser hun virkelig for meg når du beskriver henne. :fnise : I en liten by rett ved meg, er det en dame som kler seg nesten likt, og som står på busstoppet dag inn og dag ut, fordi hun venter på bussen som går til helvete.. Jaja.

Så snill han er som stod ved din side og stilte opp for deg, når du hadde det som verst : ) Ingenting kan måle seg med de som blir når ting er vanskelig. Ta godt vare på hverandre :rodmer :

Ja, kom kom til Bergen, husk regnfrakk :fnise: Jeg visste ikke hvor Welhavensgate var, men googlet det og det er jo i sentrum :jepp: Ikke så langt unna der jeg tok 3D-UL.

Stol på meg, vi skal ta GODT vare på hverandre :rodmer:

Eg har sett den filmen! På kino, då den gjekk i Bergen :) (Eg studerte i Bergen i fire år). Den var så nusseleg da, hihi, og dei var så søte der dei gjekk ilag. Eg har jo sett ho mange gongar på ekte..og vi (venninnegjengen) syns det var SÅÅÅ søtt då ho fekk seg ein venn som OGSÅ ville kle seg i same fargar :fnise :

Det høyres ut som om du har funne mannen i ditt liv! :jepp : Og at de ikkje har vore ilag sånn kjeeempelenge, treng ikkje bety noko! De er tydelegvis meant to be :hjerte :

Hehe, ja, den filmen er kjempesøt :rodmer::fnise:

Åå, nå ble jeg glad :rodmer: Har virkelig funnet mannen i mitt liv :jepp:

Jeg våkner bare tidligere og tidligre. I dag våknet jeg 7 :snurt: Gubben tar seg fri i dag og for å spise frokost med meg :rodmer:

I morgen skal jeg i bursdagsfest til ei av mine bestevenninner. Først skal vi ut og spise og etterpå hjem til henne. Hun sa hun skulle kjøpe inn masse godt (chips, snop, brus, bake kake etc) sånn at jeg hadde noe å kose meg med mens de andre drakk :sjenert: Heldigvis kjenner jeg alle som kommer der, så jeg har ikke problemer med å forsyne meg både 1,2 og 3 ganger..kanskje 10 :sjenert: Har ikke så lyst å dra på fest når jeg er gravid, men siden jeg har droppet ALLE andre bursdagsfester (fordi jeg gikk på krykker og ikke gadd å komme :sjenert:) så tenkte jeg at jeg kunne komme i denne bursdagen. Dessuten har alle kontroll når de drikker, så det blir mer sånn kose-drikking og ikke fjortis-fylla. Jeg får sitte og kose meg med brus og usunt digg :fnise: Skulle ønske forloveden kunne bli med siden han ikke drikker alkohol han heller (Når jeg er gravid er han det og :fnise: Neida! Han liker ikke smaken av alkohol. Det eneste er mojito) men siden han ikke kan, så får jeg kose meg der alene. Skal i hvert fall prøve og kose meg. Har jo mange av vennene mine rundt meg, så det går nok sikkert bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at han blir hjemme og spiser sammen med deg :rodmer: mye bedre med mat når man kan spise sammen (selv om mat alltid er godt nå) :fnise:

Du kommer nok til å kose deg i bursdag i dag HenLu :jepp: og bra at hun tenker på å gjøre det koselig for deg og, det er et bra tegn :D Forsyn deg 20 ganger om du så vil :fnise:

Tror nok kjærestemannen her i huset og har vært litt gravid i det siste, og viket unna fester og sånt. Når jeg tenker meg om. Eneste jeg kan huske er at han hadde seg et par øl i syden, og at han kjøpte seg 2 øl til å kose seg med når det var fotballkamp på TV :P hahah. Men så er vi ikke noe festusser av oss heller, ikke nå lenger :)

Kooooos deg mye i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...