Gjest GreenSky Skrevet 4. november 2003 #41 Del Skrevet 4. november 2003 Åh, lykke til, Trøffel! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #42 Del Skrevet 4. november 2003 Og jeg regner med at så fort vannet er gått må frua pent vente til Trøffel har lagt ut den infoen her? "knip sammen kjerring, jeg må bare skrive litt til!!!! Selvsagt - det var vel ikke ment som spøk? Fem og en halv time til termin, men ingen veer i sikte... - orker ikke tanken på 18 dager!! Funker trampoline?? Var det i så fall en tabbe å sette den inn for vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. november 2003 #43 Del Skrevet 4. november 2003 Det som funker er litt heidundrende heterofil praktisering, for ikke å bruke sånne ord som du rødmer av.....erfaringsmessig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #44 Del Skrevet 4. november 2003 hihi.. Rødmer trøffel av sex? Trodde han bare ble svett på nesa jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. november 2003 #45 Del Skrevet 4. november 2003 hihi.. Rødmer trøffel av sex? Trodde han bare ble svett på nesa jeg... Han rødmer for et godt ord!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #46 Del Skrevet 4. november 2003 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 5. november 2003 #47 Del Skrevet 5. november 2003 Fremdeles ikkeno`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 5. november 2003 #48 Del Skrevet 5. november 2003 *venter i spennning* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #49 Del Skrevet 5. november 2003 *spent* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. november 2003 #50 Del Skrevet 5. november 2003 Selvsagt - det var vel ikke ment som spøk? Fem og en halv time til termin, men ingen veer i sikte... - orker ikke tanken på 18 dager!! Funker trampoline?? Var det i så fall en tabbe å sette den inn for vinteren? I snitt 15 dager over ultralydtermin i mine svangerskap.......!!!! Lykke til og vær forberedt på den største opplevelsen noensinne! Klem, Cruella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå