Linemor Skrevet 3. november 2003 #21 Del Skrevet 3. november 2003 Spennede dette Trøffel. regner jo med at det kommer en liten helt usynlig notat her inne når alt er overstått. og ingen vesentlige detaljer takk, bare det vanlige, legde, vekt, hvem h*n ligner på osv. lykke til da. og kos dere mest mulig både før og etter. midt under er det ikke like lett og kose seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #22 Del Skrevet 3. november 2003 ...man kan vel gå 14 dager over tiden før de setter i gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. november 2003 #23 Del Skrevet 3. november 2003 Så spennende, Trøffel - lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #24 Del Skrevet 3. november 2003 Ingeborg og Linemor: Takk! Merete: GRRR (Da blir vi rimelig rastløse, tror jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 3. november 2003 #25 Del Skrevet 3. november 2003 det hører med det Trøffel, men vi krysser fingrene for at vannet går nå vi. så da er det bare og vente. du får ikke la din kjære sitte for mye i ro i dag så kanskje det skjer litt. eller en liten skje med lakserolje eller lignede, men bare bittelitt, ikke for mye. eller la kroppen ordne det selv. blir spennede og se hva det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. november 2003 #26 Del Skrevet 3. november 2003 KAn gå 18-20 dager over før de setter i gang også, om alt er perfekt i hybelhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #27 Del Skrevet 3. november 2003 :o Nei, nå går jeg hjem og rister henne for å få litt fres i dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 3. november 2003 #28 Del Skrevet 3. november 2003 gjør det. men ikke for hardt da, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. november 2003 #29 Del Skrevet 3. november 2003 KAn gå 18-20 dager over før de setter i gang også' date=' om alt er perfekt i hybelhuset.[/quote'] .. og det er kjedelig det.... :evil: Ønsker deg/dere lykke til.. (og blir det for tregt er det gamle rådet om at ungen gjerne kommer fortere ut hvis man gjør på samme måten som da da man "puttet" den inn - ikke så dumt....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. november 2003 #30 Del Skrevet 3. november 2003 Få henne til å dytte bilen din i gang så skal du nok se det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #31 Del Skrevet 3. november 2003 Dine svømmere kan sette i gang fødselen vettu.. Masser på yttersiden av hælen, i den lille gropen. Det kan få i gang sammentrekkningene. Men husk at da kan det komme fort i gang. Uansett så får dere ha lykke til!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. november 2003 #32 Del Skrevet 3. november 2003 Syns du skal ta det helt m ro! Husk! De aller fleste barn kommer rundt terminen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. november 2003 #33 Del Skrevet 3. november 2003 Hihi.. Trøffel tripper rundt og venter på å bli pappa... Lykke til alle tre! Og som sagt, dine berømte 15 sekunder kan gjøre underverker denne veien også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 3. november 2003 #34 Del Skrevet 3. november 2003 Såå spennende, Trøffel :-) Håper det går bra! :lykketilklemme: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 4. november 2003 #35 Del Skrevet 4. november 2003 Asså............ikke for å dytte deg ned i søla , men jeg gikk 18 dager over termin, og det nyttet lite med mannens 15 sekunder eller hva det måtte være. De lengste 18 dagene i mitt liv,men alt er verdt det den dagen nurket er ute!!! LYKKE TIL ALLE TRE!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. november 2003 #36 Del Skrevet 4. november 2003 Lykke til Trøffelhelten. Håper alt går bra med deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2003 #37 Del Skrevet 4. november 2003 Og jeg regner med at så fort vannet er gått må frua pent vente til Trøffel har lagt ut den infoen her? "knip sammen kjerring, jeg må bare skrive litt til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #38 Del Skrevet 4. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #39 Del Skrevet 4. november 2003 Asså............ikke for å dytte deg ned i søla ' date=' men jeg gikk 18 dager over termin, og det nyttet lite med mannens 15 sekunder eller hva det måtte være.[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. november 2003 #40 Del Skrevet 4. november 2003 men dere, hvorfor er ikke trøffel her i dag? eller har han vært her inne mens jeg har vært på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå