Gå til innhold

To dager til termin

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Spennede dette Trøffel. regner jo med at det kommer en liten helt usynlig notat her inne når alt er overstått. og ingen vesentlige detaljer takk, bare det vanlige, legde, vekt, hvem h*n ligner på osv.

lykke til da. og kos dere mest mulig både før og etter. midt under er det ikke like lett og kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hører med det Trøffel, men vi krysser fingrene for at vannet går nå vi. så da er det bare og vente. du får ikke la din kjære sitte for mye i ro i dag så kanskje det skjer litt. eller en liten skje med lakserolje eller lignede, men bare bittelitt, ikke for mye. eller la kroppen ordne det selv.

blir spennede og se hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAn gå 18-20 dager over før de setter i gang også' date=' om alt er perfekt i hybelhuset.[/quote']

.. og det er kjedelig det.... :evil:

Ønsker deg/dere lykke til..

(og blir det for tregt er det gamle rådet om at ungen gjerne kommer fortere ut hvis man gjør på samme måten som da da man "puttet" den inn - ikke så dumt....) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dine svømmere kan sette i gang fødselen vettu.. :wink:

Masser på yttersiden av hælen, i den lille gropen. Det kan få i gang sammentrekkningene. Men husk at da kan det komme fort i gang.

Uansett så får dere ha lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi..

Trøffel tripper rundt og venter på å bli pappa... :P

Lykke til alle tre!

Og som sagt, dine berømte 15 sekunder kan gjøre underverker denne veien også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asså............ikke for å dytte deg ned i søla , men jeg gikk 18 dager over termin, og det nyttet lite med mannens 15 sekunder eller hva det måtte være.

De lengste 18 dagene i mitt liv,men alt er verdt det den dagen nurket er ute!!!

LYKKE TIL ALLE TRE!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg regner med at så fort vannet er gått må frua pent vente til Trøffel har lagt ut den infoen her?

"knip sammen kjerring, jeg må bare skrive litt til!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Asså............ikke for å dytte deg ned i søla ' date=' men jeg gikk 18 dager over termin, og det nyttet lite med mannens 15 sekunder eller hva det måtte være.[/quote']

:Nikke::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...