Gå til innhold

To dager til termin

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette gikk jeg faktisk og lurte litt på.....om jeg skulle tørre å spørre når termin er, men nå sa du det jo selv!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er'kke lenge før du har en konfirmant i huset Trøffer'n :briller:

Men lykke til med den forstående begivenhet........... :klem2:

Åsså du Trøffer'n - Skal du også prioritere fødselen framfor den viktige boccia-kampen i bedriftsserien eller......? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Åsså du Trøffer'n - Skal du også prioritere fødselen framfor den viktige boccia-kampen i bedriftsserien eller......? :klø:

Nei, vi har boccia i kveld og bowling i morgen, disse går selvsagt foran! I hvert fall prestisjekampen mot Falconbridge!! Herregud, kvinne, hva tar du meg for?? (En femmer?) :ler:

Og jeg har gitt henne klar beskjed om at kreket må være ute før fredagspilsen, for den går jeg aldri glipp av!!

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har gitt henne klar beskjed om at kreket må være ute før fredagspilsen, for den går jeg aldri glipp av!!

Akkurat når det gjelder fredags-pilsen kan jeg nok være tilbøyelig til å være enig........Det blir jo noe helt annet enn sånn teit fotball dere vet......... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøff'ern - jeg liker den "jeg-kommer-først-innstillingen" din altså......... :kyss:

men NÅR passer det egentlig inn med den fødselen da :roll:

Hvilken dag?

Klokkeslett?

Synes det virker som om du har planlagt terminen litt dårlig jeg :klø

:sjarmor::kul: :ekstra kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
NÅR passer det egentlig inn med den fødselen da :roll:

Hvilken dag?

Klokkeslett?

Lørdag etter tippekampen. Faktisk er søndagen blank, og mandager er jo bortkastet uansett...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker at jeg hadde termin m jenta vår fredag den 13, men syntes det passet bedre at hun kom over helga, fordi vi hadde litt lyst til å slappe av og lade opp litt i helga først....og som sagt så gjort! Bare bestemte meg for at ungen kan komme på tirsdag, så da gjorde hun det! Hun har igrunnen alltid vært grei sånn....m å passe de tidene hun får hjemme!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...