Gjest Sara Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 Feil forum kanskje men..Ble kjent med en mann for ett halvt år siden, jeg traff han når jeg var på tur med hunden min og vi treffes av og til for å la hundene leke sammen, han har kjæreste og er overhode ikke interessant som mer enn en venn. Synes det er så merkelig, han sender ofte bildemelding av hva han spiser til middag, av hunden sin eller bilder fra han var yngre. Jeg ser at han sender samme melding til mange personer, ikke bare til meg. Synes bare det er merkelig rett og slett. Jeg kjenner han jo ikke SÅ godt og uansett hadde det vært merkelig..Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Han har sikkert gratis MMS-er i telefonabonnementet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #3 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg synes det som er litt merkelig er at du har gitt ham telefonnummeret ditt når det bare er en du treffer når du lufter hunden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #4 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg synes det som er litt merkelig er at du har gitt ham telefonnummeret ditt når det bare er en du treffer når du lufter hunden din. Han fikk telefonnummeret hennes så de kunne avtale dager det passet å la hundene sosialiseres? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelvesteTerese Skrevet 9. april 2011 #5 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg synes han hørtes litt creepy ut, med tanke på bildene han sender Kjenner til en lignende fyr, han kom stolt bort til meg og viste et bilde han hadde tatt med mobilen sin, bildet var av et toalett, tatt ovenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #6 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg synes han hørtes litt creepy ut, med tanke på bildene han sender Kjenner til en lignende fyr, han kom stolt bort til meg og viste et bilde han hadde tatt med mobilen sin, bildet var av et toalett, tatt ovenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå