Gå til innhold

Den der avokadoen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det samme jeg prøver å få frem. Uansett om den dekker et proteinbehov på 1,5g (som er ingenting uansett!!), så er det ingen kilde for "så mange gode proteiner".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Her finner du nærinsinnholdet til avokado'n.: http://www.næringsinnhold.no/avocado-r%C3%A5.html

Den inneholder mye fett, derfor er den rik på kcal, men husk; det er sunt fett. Likevel skal man spise alt med måte. Når det gjelder vektreduksjon; antall kalorier inn må være mindre enn du forbruker.

Er enig at avokado er godt, bruker det 1-2ganger i uken, og særlig til mexikansk mat, kjempe godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Synes dere virkelig den smoothien med agurk, lime osv er god!? Jeg prøvde den i går og den smakte helt jævlig. Fytti katta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker avacado, men i det siste har jeg fått noen voldsomme magesmerter etterpå.

Noen andre som har opplevde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere virkelig den smoothien med agurk, lime osv er god!? Jeg prøvde den i går og den smakte helt jævlig. Fytti katta!

Jeg liker lime og avocado sammen, og kan tenke meg at agurk smaker herlig sammen med dette. En smoothie trenger ikke å være at søt frukt og yoghurt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker avacado, men i det siste har jeg fått noen voldsomme magesmerter etterpå.

Noen andre som har opplevde det?

mamma får vondt i magen når hun spiser den i fast form, men tåler den fint i smoothie/supper og når den moses når hun lager guakamole. Du kan jo prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Jeg liker lime og avocado sammen, og kan tenke meg at agurk smaker herlig sammen med dette. En smoothie trenger ikke å være at søt frukt og yoghurt :jepp:

Nei, men jeg synes ikke den smakte godt i det hele tatt. Grøss. Men så er jeg ikke veldig glad i agurk da, så hadde egentlig regnet med den ikke ville smake så godt og jeg hadde helt rett.

Endret av Jente1990:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg synes ikke den smakte godt i det hele tatt. Grøss. Men så er jeg ikke veldig glad i agurk da, så hadde egentlig regnet med den ikke ville smake så godt og jeg hadde helt rett.

Liker man ikke en av hovedingrediensene så er det jo ikke rart at man ikke liker resultatet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...