Gå til innhold

Lekeball

Arketypen

Anbefalte innlegg

Gjest lekebøll

:lol: Får jeg lov til å le? Bare litt? Litt?

Sånt er ille.

Ikke for det at jeg noengang har deltatt i sprint, og langt mindre NM i sprint :ler: (syns jeg ser det) - men skjønner jo at det var mindre kult.

Men, alt kan flires av etterpå, noe tar bare litt lengre tid! :wink:

Takk for link! Skal se på den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å flire.. hehe.... Jeg vet nå at livet er LANGT mer enn idrett, og synes vel selv det ser litt dumt ut når folk sipper pga tapt finalkamp etc...

Tenkte jeg skulle skrive noe seriøst her, men er helt snikksnakk i hodet av noe annet jeg har surret meg inn i akkurat nå.. :ler:

Får komme sterkere tilbake! :wink:

Ang forebygging og rehabilitering, så kan jeg en del om det, har holdt kurs for fysioterapauter faktisk (selvskryt... :roll: ), så om du kunneha behov for noen innspill så spør... Er ikke sikkert jeg kan svare, men skal prøve, og kan gå videre om så er også... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll
Greit å flire.. hehe.... Jeg vet nå at livet er LANGT mer enn idrett, og synes vel selv det ser litt dumt ut når folk sipper pga tapt finalkamp etc...

Jeg forbeholder meg retten til å bli grisesint hvis jeg ikke får til det jeg vil! :frustrert::Hehe:

Jeg har helt sikkert behov for innspill ang. nakken.

Bare litt synd (?) at det ikke er musklene det er noe galt med - men skjelettet. Blant annet. ++

Og da kan vel ikke fysioterapeuter hjelpe?

Bare kom sterkere tilbake du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da må en til kiropraktor... Og så må en gjøre div øvelser for muskulaturen i tilegg... La meg tippe... Du har feilstilling i nakken, som har gjort at musklene er veldig anspent, og det igjen har gitt deg betennelser... ?

Sint er ok!.. hehe.. sipping ikke... :wink::kul:

Nei, nå må jeg spise opp blodpølsa jeg lagde i sted.. hehe.. sunn og næringsrik mat! Et nytt liv og tilbake til en gammel figur... :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Kiropraktor hjelper heller ikke.

Ikke i lengden.

Jeg er "rett" i nakken - der jeg skal være "bøyd"... Er du med? ;)

Sipping er ikke lov (unntatt i sin egen dagbok :Hehe:).

:o

BLODPØLSE! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen er det lungemos forresten... :sjarmor:

Tenkte det om nakken ja... viktig å forebygge da!... Kan noen triks, men får vente til den delingen av unyttig og nyttig kunnskap!

ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...