Gå til innhold

Greier ikke slå meg til ro..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på 23 år. Er ute ca hver helg med vennene mine, og lever livet. Studerer på universitetet, og med studietiden følger det endel fester med.

Var i et forhold fra jeg var 16 til jeg var 19, og vi kranglet hver gang vi drakk.

Etterpå var jeg i et forhold 1 års tid, og det ble ødelagt da vi var på ferie med vennegjengen vår, pga vi da så hvor forskjellige vi var. Jeg ble lei han, og ble med de andre på fylla hver dag i en uke.

Problemet mitt er at det er for lett for meg å gi faen når folk krever noe av meg. Istedet for å ville løse problemene vil jeg heller ha det gøy med vennene mine, og heller få oppmerksomhet fra andre menn (jeg får veldig lett oppmerksomhet,da jeg får høre jeg er veldig pen)

Hver gang det begynner å skrante med en mann, begynner jeg å gi faen og vil heller være med vennene mine å ha det gøy.

Jeg er redd for at jeg aldri kommer til å finne en å dele livet med, at jeg aldri vokser opp. Det eneste jeg vil er å leve livet,flørte og feste, og jeg greier ikke bry meg om en mann når han blir for krevende. Trodde jeg hadde funnet mannen i mitt liv for et år siden, alt var perfekt, til jeg plutselig fikk panikk og ikke orket å føle meg fanget lenger..

Jeg får panikk når det er snakk om å binde seg, og når jeg holder på med en mann er jeg livredd jeg skal miste friheten til å flørte og få oppmerksomhet fra andre..

Hva skal jeg gjøre? Jeg kan ikke holde på sånn for alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det helt likt.

Var sammen med en fra jeg var 14-18 år, etterpå ble jeg helt ødelagt hvor jeg alltid kuttet kontakten med de som ville mer enn bare vennskap eller sex. Men etter 2 år (nå), fant jeg ut at jeg bare må begynne å stole på folk og om man da blir såret igjen? Det varer ikke hele livet, det er noe man må igjennom en gang uansett, og det er VÆRT det.. virkelig! Jeg tror nok at du kommer til å komme ut av den fasen en gang, må bare tenke at du må begynne å stole på folk, og det er vell bedre å få oppmerksomheten fra en spesiell... Men det spørs jo veldig om du vil være i forhold også :) Jeg bestemte meg plutselig for at NÅ er jeg lei av å være singel, så da får jeg bare gå for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...