AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #1 Del Skrevet 9. april 2011 Kjæresten min er nå på ferie i 2 uker i USA sammen med en kompis. Vi bestemte oss for å holde kontakten via facebook ettersom det blir så dyrt med sms og å ringe. Nå har han vært borte i en uke, og jeg hører ingen verdens ting! Jeg har sendt brev et par ganger, hvor han svarer på det første men dropper å svare på resten. Kontakten er med andre ord veldig laber om dagen... Hadde ikke jeg sendt noe hadde jeg ikke fått noe livstegn overhode. Vet at han har det morsomt i USA og jeg forstår det veldig godt, men han trenger ikke glemme helt bort at han har en dame hjemme heller? Føler meg litt tatt for gitt. Kjenner dette irriterer meg, men vet ikke om det er noe som er verdt å nevne. Vil ikke virke som en masete dramaqueen heller... Uff, hvordan hadde dere reagert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #2 Del Skrevet 9. april 2011 Må forresten nevne at jeg ser at han er inne på facebook flere ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. april 2011 #3 Del Skrevet 9. april 2011 Ville heller ikke likt det. Send han et par meldinger på FB, og håp på svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 9. april 2011 #4 Del Skrevet 9. april 2011 Om han har tid til å oppdatere status har han også tid til å sende en melding til deg. Jeg hadde blitt irritert, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 9. april 2011 #5 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Hvis jeg skulle vært borte fra min kjæreste i to uker hadde vi nok ikke hatt kjempe mye kontakt, to uker er for det første svært liten tid som man gjerne vil bruke til å oppleve og å se mest mulig. For det andre så er vel poenget med ferien at han skal være på ferie, ergo ikke sitte på pcen hele dagen og oppdatere facebook? Kan han ikke bare få kose seg på tur og sende deg et livstegn når han føler for det? Edit: Så nå at du hadde skrevet at han er på facebook flere ganger om dagen, men det betyr ikke nødvendigvis at han har tid til å skrive lange meldinger. Det virker som om du kanskje bruker litt mye tid på å se om han er på facebook, burde du ikke heller prøve å få tankene på noe annet og bruke tiden til noe som er litt mer gøy? Så kan eventuelle meldinger fra han heller være en bonus når du er innom facebook? Endret 9. april 2011 av D.O.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #6 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis jeg skulle vært borte fra min kjæreste i to uker hadde vi nok ikke hatt kjempe mye kontakt, to uker er for det første svært liten tid som man gjerne vil bruke til å oppleve og å se mest mulig. For det andre så er vel poenget med ferien at han skal være på ferie, ergo ikke sitte på pcen hele dagen og oppdatere facebook? Kan han ikke bare få kose seg på tur og sende deg et livstegn når han føler for det? Joda, hadde forstått det om han ikke hadde hatt tidtil å sitte på facebook, men når jeg ser at han er der et par ganger om dagen, i tillegg til å oppdatere statusen så syns jeg det er litt rart. Koster ikke mange kaloriene å sende et par ord syns jeg. Har sendt ham en melding nå hvor jeg spør hvordan det går der nede, så får vi se om jeg får noe respons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #7 Del Skrevet 9. april 2011 Edit: Så nå at du hadde skrevet at han er på facebook flere ganger om dagen, men det betyr ikke nødvendigvis at han har tid til å skrive lange meldinger. Det virker som om du kanskje bruker litt mye tid på å se om han er på facebook, burde du ikke heller prøve å få tankene på noe annet og bruke tiden til noe som er litt mer gøy? Så kan eventuelle meldinger fra han heller være en bonus når du er innom facebook? Jeg forventer ingen lange meldinger altså, bare at han viser at han faktisk tenker litt på meg også Men er sant det, akkurat nå som det kverner såpass oppi hodet på meg så bruker jeg nok mye energi på å ergre meg over det også. Men syns likevel det er skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 9. april 2011 #8 Del Skrevet 9. april 2011 Kanskje hans oppdateringer på status også er ment for deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 9. april 2011 #9 Del Skrevet 9. april 2011 Joda, hadde forstått det om han ikke hadde hatt tidtil å sitte på facebook, men når jeg ser at han er der et par ganger om dagen, i tillegg til å oppdatere statusen så syns jeg det er litt rart. Koster ikke mange kaloriene å sende et par ord syns jeg. Har sendt ham en melding nå hvor jeg spør hvordan det går der nede, så får vi se om jeg får noe respons Skjønner at du synes det er litt merkelig, jeg ville prøvd å ikke kontakte han mer før han svarer på den meldingen, så er det opp til han om han vil svare eller ikke og du slipper å virke masete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. april 2011 #10 Del Skrevet 9. april 2011 Tror jeg ville blitt litt sur. Jeg har aldri avkrevd kjærester "meldeplikt" når de har vært på tur (bortsett fra en "si fra at du er kommet vel frem da" på lange turer) , for da regner jeg med de hygger seg der de er. Men når han er såpass langt unna og du ser han har vært pålogget flere ganger så er jeg enig i at han godt kunne sendt deg en liten melding. Det er forskjell på å henge på telefon/FB/msn flere ganger om dagen og sende en liten melding til den der hjemme når man er såpass langt og lenge vekk som kjæresten din. Som du sier, det koster ikke mange kalorier å sende deg noen ord når han likevel er pålogget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 9. april 2011 #11 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Herregud hva er det som feiler folk her inne? 2 uker er jo ingenting. Er du så avhengig av typen din at du trenger å få kosemose SMS og 10 <3<3<3 innlegg på veggen på facebook hver eneste dag? Gud bedre.. Når man er på ferie vil man se, oppleve og nyte dagene, ikke sitte på facebook og chatte med kjæresten sin fordi hun har for dårlig selvtillitt og tror han er utro fordi han ikke tar kontakt hvert 5. minutt. Sånne mennesker som deg er utrolig slitsomme. No offence. Endret 9. april 2011 av Benedicte22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #12 Del Skrevet 9. april 2011 Skjønner at du synes det er litt merkelig, jeg ville prøvd å ikke kontakte han mer før han svarer på den meldingen, så er det opp til han om han vil svare eller ikke og du slipper å virke masete Skal ikke det, har ikke sendt ham mange meldingene heller. Men jeg kjenner hvertfall at jeg ikke vil ha det sånn som det her heller. Syns det er litt for ille at man skal føle at man maser når man sender melding til kjæresten sin. Men jeg får se hva han svarer, og om jeg kommer til å nevne det for han eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 9. april 2011 #13 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) .... Endret 9. april 2011 av Gummiloppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #14 Del Skrevet 9. april 2011 Herregud hva er det som feiler folk her inne? 2 uker er jo ingenting. Er du så avhengig av typen din at du trenger å få kosemose SMS og 10 <3<3<3 innlegg på veggen på facebook hver eneste dag? Gud bedre.. Når man er på ferie vil man se, oppleve og nyte dagene, ikke sitte på facebook og chatte med kjæresten sin fordi hun har for dårlig selvtillitt og tror han er utro fordi han ikke tar kontakt hvert 5. minutt. Sånne mennesker som deg er utrolig slitsomme. No offence. Okei, ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Er ikke det her det handler om overhode 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 9. april 2011 #15 Del Skrevet 9. april 2011 Okei, ikke snakk om ting du ikke har peiling på. Er ikke det her det handler om overhode Du spurte om noe, er du ikke interessert i synspunkter da? Hvis ikke, er du på feil sted gitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #16 Del Skrevet 9. april 2011 Du spurte om noe, er du ikke interessert i synspunkter da? Hvis ikke, er du på feil sted gitt. Selvfølgelig, men da må det jo være på det saken gjelder og ikke alt mulig annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 9. april 2011 #17 Del Skrevet 9. april 2011 Kommenter statusen hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 9. april 2011 #18 Del Skrevet 9. april 2011 Kommenter statusen hans Ja - hvorfor ikke skrive noe hyggelig der? Siden han oppdaterer status på Facebook så er det sikkert meningen at du også skal lese det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #19 Del Skrevet 9. april 2011 Ja - hvorfor ikke skrive noe hyggelig der? Siden han oppdaterer status på Facebook så er det sikkert meningen at du også skal lese det. Sant det Har ikke tenkt på det på den måten faktisk. Takk så masse for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #20 Del Skrevet 9. april 2011 2 uker er ikke mye. Jeg hadde heller satt pris på en sms 2-3 ganger under hans opphold, enn masse korte greier via facebook. Hvis det var jeg som var i USA i 2 uker hadde jeg hatt fullstendig internettfri, men det er nå meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå