AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Hei jeg møtte en mann på en dating side hele utviklet seg til at vi delte bilder og tlf nummer. Vi snakket på telefonen et par ganger han bor i tyskland og det var han som ringte meg nesten hele tiden. Hele tiden så var jeg usikker og prøvde å kutte ut kontakten, men han var så frampå hele tiden. For ca 7 dager siden ba jeg han slutte å ringe meg og at jeg ikke orket kontakt, jeg har gått ut av et langt samboerskap for litt siden og tror ikke jeg er klar for noe nytt. Han sluttet, men likevel sendte han meld på denne siden igjen og ville ha kontakt osv. For ca 3 dager siden ringte han meg jeg tok ikke tlf.. Jeg sendte han meld på den siden han har ikke svart noe.. Og jeg sitter her og har kjærlighetssorg. Jeg synest hele denne greia er rart. Hvordan kan jeg ha blitt forelsket i en person bare ved å se på bildet og snakke på msn og telefon? Har jeg laget meg et fantasi bildet eller hva skjer? Noen som har vært gjennom noe lignende? Sitter og glaner på mobilen og ber til gud om at han ringer meg igjen:( herregud jeg føler meg så rar og at jeg i det hele tatt tenker noe sånt om en person jeg aldri har møtt. Tviler på at han tar kontakt mer tror ikke han gidder dette skjønner han godt. Men hva skjer med meg? Jeg drømmer om han hver kveld også. Help me Noen gode tips til å glemme han fort:) Jeg stalker han på den nettsiden også, gud hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 haha. minner meg nesten om da jeg var liten, da venninne mi så en gutt bakfra og ble forelsket der og da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karolinn Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 Du må jo ikke kutte kontakten vel? Nyt det mens det varer, det trenger jo ikke bli en seriøs greie. Kjærlighetssorg har du jo allerede, så trenger ikke være redd for en trist slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 jo det beste er å kutte han ut nå. Vi planla å møtes også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Du er nok kanskje mer forelska i forelskelsen, spenningen og det at noen er så ivrige etter å få deg, som i nettopp HAM, kan det høres ut som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #6 Del Skrevet 8. april 2011 Du er nok kanskje mer forelska i forelskelsen, spenningen og det at noen er så ivrige etter å få deg, som i nettopp HAM, kan det høres ut som? Jeg snakker jo med andre menn, men han klarer jeg ikke å få ut av hodet. Dette er sikkelig slitsomt skjønner ikke at jeg kan bli forelsket i en mann jeg ikke har møtt:( Tenker på han hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. april 2011 #7 Del Skrevet 9. april 2011 jeg kan ikke fatte hvordan noen kan bli forelsket i en de aldri har møtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #8 Del Skrevet 9. april 2011 jeg kan ikke fatte hvordan noen kan bli forelsket i en de aldri har møtt Nei man vet ikke hvordan det går ann før det faktisk skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #9 Del Skrevet 9. april 2011 Nei man vet ikke hvordan det går ann før det faktisk skjer. Har du også opplevd det? Jeg blir gæren av disse følelsene. Kanskje jeg bare leter etter en erstatning for samboeren som jeg var med i 3 år? Denne nett fyren gir ingen lyd fra seg mer og jeg har kjærlighetsorg herregud. Ingen som har vært gjennom noe lignende som kan hjelpe meg hadde vært veldig takknemmlig:( Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise70 Skrevet 9. april 2011 #10 Del Skrevet 9. april 2011 Hej Jo, jeg ble det, vi møttes på nett Og vi ble sammen, og bor sammen i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #11 Del Skrevet 9. april 2011 hahaha ja det var en happy story, men ikke akkuratt det jeg spør etter. Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 9. april 2011 #12 Del Skrevet 9. april 2011 Han gjør tydeligvis hverdagen din bedre. Hvorfor skal du gjøre deg så vondt å kutte han ut? Jeg holdt på å gjøre det samme med kjæresten min mange ganger fordi jeg også fikk panikk da vi bare hadde møttes online. Ja man kan bli forelska før man møtes. Ja det kan faktisk gå bra. Tør å gutse istedet for å sitte her og pønske ut best mulig plan for å kvitte deg med en fyr du liker og som får deg til å smile. Høres ut som om samboerskapet du kom ut av har fått deg til å tro du ikke har lov til å være forelska igjen. Han liker deg, du liker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #13 Del Skrevet 9. april 2011 Han gjør tydeligvis hverdagen din bedre. Hvorfor skal du gjøre deg så vondt å kutte han ut? Jeg holdt på å gjøre det samme med kjæresten min mange ganger fordi jeg også fikk panikk da vi bare hadde møttes online. Ja man kan bli forelska før man møtes. Ja det kan faktisk gå bra. Tør å gutse istedet for å sitte her og pønske ut best mulig plan for å kvitte deg med en fyr du liker og som får deg til å smile. Høres ut som om samboerskapet du kom ut av har fått deg til å tro du ikke har lov til å være forelska igjen. Han liker deg, du liker han. Problemet er nå at han ikke tar kontakt mer, tror han er drittlei av at jeg er fram og tilbake hele tiden. Jeg har bedt han slutte å kontakte meg flere ganger så han er nok lei nå. Vi planla å møtes og jeg likte han virkelig. Jeg må rett og slett glemme hele fyren derfor jeg søker råd her.ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #14 Del Skrevet 9. april 2011 Har du også opplevd det? Jeg blir gæren av disse følelsene. Kanskje jeg bare leter etter en erstatning for samboeren som jeg var med i 3 år? Denne nett fyren gir ingen lyd fra seg mer og jeg har kjærlighetsorg herregud. Ingen som har vært gjennom noe lignende som kan hjelpe meg hadde vært veldig takknemmlig:( Ts Ja, jeg har vært i dine sko nesten. Har du vært mye singel i løpet av ditt liv eller har det gått i kjærester i nesten ett sett? Drar du på byen og flørter litt for å få bekreftelse, eller er det noe du kanskje søker hos denne mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 9. april 2011 #15 Del Skrevet 9. april 2011 Problemet er nå at han ikke tar kontakt mer, tror han er drittlei av at jeg er fram og tilbake hele tiden. Jeg har bedt han slutte å kontakte meg flere ganger så han er nok lei nå. Vi planla å møtes og jeg likte han virkelig. Jeg må rett og slett glemme hele fyren derfor jeg søker råd her.ts Han sluttet fordi du bad ham om det. Da fikk du det jo som du ville, siden du bad om det. Hvis du vil ha kontakt igjen så bed om unnskyldning og slutt å virre. Hvis du derimot vil være uten han, så må du leve med det. Ang. ditt spm. om hvordan å glemme han? For hver dag som går blir det lettere og lettere nettopp fordi han ikke kontakter deg. Kjærlighetssorg går jo over etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #16 Del Skrevet 9. april 2011 Ja, jeg har vært i dine sko nesten. Har du vært mye singel i løpet av ditt liv eller har det gått i kjærester i nesten ett sett? Drar du på byen og flørter litt for å få bekreftelse, eller er det noe du kanskje søker hos denne mannen? Jeg har ikke vært singel på 3 år og hadde en samboer før denne nett mannen. Jeg drar nesten aldri ut på byen og føler meg ensom nå. Jeg tror jeg søker bekreftelse av han og det føles deilig at noen liker meg og gir meg komplimenter. Hva skjedde med deg og din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2011 #17 Del Skrevet 9. april 2011 Han sluttet fordi du bad ham om det. Da fikk du det jo som du ville, siden du bad om det. Hvis du vil ha kontakt igjen så bed om unnskyldning og slutt å virre. Hvis du derimot vil være uten han, så må du leve med det. Ang. ditt spm. om hvordan å glemme han? For hver dag som går blir det lettere og lettere nettopp fordi han ikke kontakter deg. Kjærlighetssorg går jo over etterhvert. Jeg bad han før også om å slutte, men han sa han ikke gir opppå meg. Nå gjør han det tydligvis siden han ikke tar kontakt. Jeg har sletta nummeret hans og sletta meg selv fra den siden så jeg kan ikke ta kontakt med han igjen:( Nå som han tar avstand fra meg bli jeg gal etter han. Takk for at du gidder å svare meg forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå