Gå til innhold

flau over kjæresten?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

hender det noen gang at dere blir flau over kjæresten? at det er noen ting som han gjør eller sier som gjør deg pinlig berørt? jeg har opplevd dette noen ganger, feks en gang han klaget/kjeftet på en ekspeditør på en butikk, eller at han har sagt noen stygge kommentarer om folk som er rundt han, og jeg føler at de hører hva han sier (men som han påstår de ikke gjør..). har andre eksempler også, men dere skjønner nok hva jeg mener. er det normalt at en kan bli flau av kjæresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min gjør ingen slike ting for både han og jeg jobber selv i serviceyrket og vet hvor slitsomt det er med sure/sinte folk, men han gjør meg ofte pinlig berørt. F.eks som å kjøre gjennom sentrum med vinduene helt åpen på bilen og med full jallamusikk også synger han av full hals. Han gjør det KUN når jeg er med i bilen for han vet hvor utrolig flau jeg blir.

Synes generelt mennesker som skal briefe med bilen sin ved at de har høy musikk på og alle vinduer nede er så flaut - da blir jeg flau på deres vegne. Og han VET så godt at jeg holder på å dø og i hvert fall av jallamusikk for det takler jeg ikke. Han gjør dette KUN når vi er i sentrum og dersom jeg er sur eller noe for å gjøre at jeg ler :kjefte:

Eller sånn som for noen uker siden så gikk vi forbi noen naboer av venninnen min og jeg har brukket låret mitt så jeg går på krykker. Så sier kjæresten: "Kom igjen da, "Henlu", hvis du ikke går fortere knekker jeg den andre foten din også!". Altså, foten var noe jeg brakk i en ulykke hvor han overhode ikke var med, men han vet hvor flau jeg blir, spesielt når han er tyrker og det var litt eldre folk der som så utrolig stygt på han. Han synes jo bare det er morsomt. Og jeg ble så flau at jeg tok krykkene og slo han tilfeldigvis på rumpen med den (ikke hardt), så sier han: "Oi, skulle vi ikke vente til vi kom hjem i sengen med slike aktiviterer ;) ". Hadde lyst å grave meg ned da.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjør ingen slike ting for både han og jeg jobber selv i serviceyrket og vet hvor slitsomt det er med sure/sinte folk, men han gjør meg ofte pinlig berørt. F.eks som å kjøre gjennom sentrum med vinduene helt åpen på bilen og med full jallamusikk også synger han av full hals. Han gjør det KUN når jeg er med i bilen for han vet hvor utrolig flau jeg blir.

Synes generelt mennesker som skal briefe med bilen sin ved at de har høy musikk på og alle vinduer nede er så flaut - da blir jeg flau på deres vegne. Og han VET så godt at jeg holder på å dø og i hvert fall av jallamusikk for det takler jeg ikke. Han gjør dette KUN når vi er i sentrum og dersom jeg er sur eller noe for å gjøre at jeg ler :kjefte:

Eller sånn som for noen uker siden så gikk vi forbi noen naboer av venninnen min og jeg har brukket låret mitt så jeg går på krykker. Så sier kjæresten: "Kom igjen da, "Henlu", hvis du ikke går fortere knekker jeg den andre foten din også!". Altså, foten var noe jeg brakk i en ulykke hvor han overhode ikke var med, men han vet hvor flau jeg blir, spesielt når han er tyrker og det var litt eldre folk der som så utrolig stygt på han. Han synes jo bare det er morsomt. Og jeg ble så flau at jeg tok krykkene og slo han tilfeldigvis på rumpen med den (ikke hardt), så sier han: "Oi, skulle vi ikke vente til vi kom hjem i sengen med slike aktiviterer ;) ". Hadde lyst å grave meg ned da.

Hahaha :fnise: Kjæresten din hørtes kjempemorsom ut !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hender det noen gang at dere blir flau over kjæresten?

Ja, jeg vet hva du mener. Jeg var ofte flau over eksen min :rodmer: . Kanskje derfor det ble slutt? Jeg likte dårig at han pratet høyt og teit til meg når andre mennesker var til stede. Jeg merker jeg også kunne bli flau over han på sammenkomster, eksempelvis på fester. Han tok ofte altfor stor plass, iallefall verbalt :rodmer: Jeg lurte ofte på hva andre mente om ham...

Men min nåværende kjæreste er jeg sjelden flau over :kline: Måtte det bare vare :tommelsmil:

Jeg tror det er viktig å ta slikt opp tidlig for ellers kan det tære på relasjonen. Flauheten kan utvikle seg til irrititasjon på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoL JA. Hver gang han ringer klienter/offentlige etater, eller når vi er ute blandt fremmede folk gjør han til både stemmen sin og dialekten. Til en kvalmende, seig og forferdelig talemåte. Han vet jeg blir kjempeflau, men så vil jeg jo le meg ihel av han da. Han er nå veldig søt når han gjøre det. Og at han klarer det uten å begynne å le. Spesielt om jeg sitter på siden av å fniser.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelvesteTerese

Ja har ofte blitt flau over kjæresten min. F.eks når vi har vært på kjøpesentre, eller midt i byen, så sjekker han ofte VG live på mobilen for å sjekke resultater i fotballkamper, og da kan han finne på å brøle ut de saftigste banneordene i verden, om man u har tapt, blir så flau at jeg vil grave meg ned!

Samme med når han er på en butikk og finner noe han vil kjøpe til enten seg selv eller meg, så skal han ofte begynne å regne ut og beregne hvor mye han har, om han har råd, og det høyt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, noen ganger! Når han banner foran familien min, han er vokst opp med at det er ok, og det er absolutt ikke jeg. Når han ikke kler seg sånn at det passer til anledningen også...han hadde gjerne gått med caps og joggebukse hver dag. Eller når vi er ute og jeg ser at han er mye fullere enn den han snakker med og bare snakker tull ;)

Men jeg er mye oftere stolt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender at jeg blir flau over min kjære noen ganger, ja.

En dag vi nettopp hadde vært på kondomeriet og kjøpt saker og ting, så begynner han å si: "hoho, nå skal du få det godt!" og det blandt folkemengden langs Karl Johan. Da han begynte å si "orgasme" i en setning, snudde folk seg og så litt rart på ham. Jeg mener... skjønner at han blir ivrig etter å ha vært inne på kondomeriet med meg, men det går ann å snakke om slike ting litt lavere, eller vente til man kommer hjem. :sjenert:

Han er også ekspert på small-talk, og hver gang han kommer i kontakt med fremmede, så hører jeg alltid at det er han som snakker mest, og om en del unødvendige ting som man egentlig ikke kunne brydd seg så veldig mye om. Merker jo at personen blir litt lei og bare jatter med til slutt. :fnise:

Godgutten min. :rodmer:

Endret av Babylon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

LoL JA. Hver gang han ringer klienter/offentlige etater, eller når vi er ute blandt fremmede folk gjør han til både stemmen sin og dialekten. Til en kvalmende, seig og forferdelig talemåte. Han vet jeg blir kjempeflau, men så vil jeg jo le meg ihel av han da. Han er nå veldig søt når han gjøre det. Og at han klarer det uten å begynne å le. Spesielt om jeg sitter på siden av å fniser.

:sukk:

Var det han du fortalte var advokat?

Hvis han oppfører seg så useriøst mot klienter vil det med all sannsynlighet gå dårlig med praksisen etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er verdens snilleste, beste mann. Men han lever nok litt i sin egen "boble" til tider...

Han er super oppdatert på fotball, men kan være helt fjern på andre ting jeg synes er helt elementære. Han kan f.eks. ikke delta i en samtale som går på noe innen politikk, uansett hva det gjelder, fordi han ikke har giddet å sette seg inn i det. Hvis det er en diskusjon som angår dette, og han slenger inn en kommentar, blir jeg flau. Fordi kommentaren er lite gjennomtenkt, og han fremstår som "dum". (Er selv politisk engasjert)

Jeg er "språkfreak" - elsker språk, ord, betydninger av ord og ordspill, har lest bøker fra jeg var 4 år. Han bruker 1 time på VG, og that's it. Greit det - vi har alle forskjellige interesser, men når han leter etter ord (eksempel: skal jeg dra ned persiennene - har fortalt ham utallige ganger at vi HAR ikke persienner, men MARKISER!). Bryr meg ikke om det når det er mellom oss to, men synes det blir flaut når han spør besøkende om de vil ha "vekkekaffe"... (Cafe avec)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg er "språkfreak" - elsker språk, ord, betydninger av ord og ordspill, har lest bøker fra jeg var 4 år. Han bruker 1 time på VG, og that's it. Greit det - vi har alle forskjellige interesser, men når han leter etter ord (eksempel: skal jeg dra ned persiennene - har fortalt ham utallige ganger at vi HAR ikke persienner, men MARKISER!). Bryr meg ikke om det når det er mellom oss to, men synes det blir flaut når han spør besøkende om de vil ha "vekkekaffe"... (Cafe avec)

Da ville jeg freaket deg ut.

Vekkekaffe høres definitivt ut som noe jeg kunne sagt. Pleier å stokke masse om på ord, slett og rett.

Ellers er jeg jævlig sikker på at Madammen ofte blir flau over meg. Forrige gang skilte vi lag midt på torget, hvor Robbie Williams med Rock DJ kom på headsettet mitt. Jeg snur meg rundt og synger som faen etter henne, med luft-jokking!

"I'VE GOT THE GIFT, GONNA STICK IN THE GIRL (ikke goal, nei) - IT'S TIME TO MOVE YOUR BODY!"

Før jeg går dansende vekk derfra, fortsatt syngende med på teksten.

Elsker å gjøre henne flau, og gjør det ofte :D Seksuelle kommentarer, "frekke" bemerkninger, ren idioti og ren moro!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eneste gangen noensinne er når han har klart å gå utendørs blant mennesker med øredingsen til telefonen i øret fordi han har glemt å fjerne den etter jobb. Noe av det mest blodharry jeg kan tenke meg. Og sånn sett er det ingen big deal når jeg ikke kan komme på andre ting som har gjort at jeg har blitt flau over han etter 16 år sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Nei, jeg er ikke flau over kjæresten min. Har gjør aldri noe for å gjøre meg forlegen, det er egentlig veldig behagelig. Har vært sammen med de motsatte typene og det er bare slitsomt. Å aldri vite når man må ha en kommentar klar for å forsvare seg selv eller liknende, gjør meg ingen ting om jeg slipper det.

Vi er begge ganske "rolige" og "behagelige" og har ikke noe stort behov for å høres eller sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min var jeg flau over stadig vekk. Han hadde et voldsomt temperament, og oppførte seg av og til upassende på restaurant, treningsenter, you name it. I tillegg hadde han endel issues med sosial omgang, så jeg var ofte flau når jeg hadde ham med meg i sosiale sammenhenger og måtte "passe på ham" hele tiden.

Nåværende samboer kan jeg ikke huske at har gjort meg flau en eneste gang. :klo: Her er det heller motsatt, han gjør meg rett og slett stolt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig flau den gangen han gikk med sokker i sandala. :nei:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var skikkelig flau den gangen han gikk med sokker i sandala. :nei:

Det er jo typisk nordmenn :fnise: Så en som gikk med smoking/dress og sandaler og hvite tennissokker. Lite pent. Ble flau på hans vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...