AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #1 Del Skrevet 8. april 2011 Har en etter meg som må beskrive alt jeg gjør og får med seg alt jeg gjør... som at jeg har vært på do 4 ganger på en time ol.. og så sitter han og diskuterer dette med andre enn meg.. Er han gal eller psykisk syk... Hvorfor er han så lite interessert i eget liv.. Hva med å ta tak i seg selv?? Bare lurer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #2 Del Skrevet 8. april 2011 Litt over middels betatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 8. april 2011 #3 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Høres plagsomt ut... Kanskje du bør fortelle hva du synes om oppførselen hans..? Endret 8. april 2011 av *smak* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2011 #4 Del Skrevet 8. april 2011 Litt over middels betatt Ts her. Om han er betatt så må han da skjønne at det er det værste sjekketrikset ever?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2011 #5 Del Skrevet 8. april 2011 Kjenner igjen typen. Typen kunne jo vært kjekk, men er helt motbydelig med alt pisspreiket sitt og tror visst at jeg tilsniker meg alt og har ordnet meg spesielle gode personlige avtaler, noe jeg selvsagt ikke har...selv smisker han med sjefene alltid..ÆSJ. Kanskje de er kvinnehatere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå