Sushi Skrevet 8. april 2011 #21 Skrevet 8. april 2011 Jaja, det var ingen baby her i hvert fall... Tror ikke jeg har gått i ketose, siden jeg jo faktisk spiser karbohydrater.. Men det kan jo selvfølgelig være det. Hvis du ikke skal ha mensen før om ei uke så var det nok for tidlig å teste i dag. Da blir den negativ uansett... Det kan være du tisser mer selv om du ikke er i ketose også, hvis du bare har spist mindre karbohydrater enn vanlig.
suzie Skrevet 8. april 2011 #22 Skrevet 8. april 2011 Ikke for å skremme - men jeg "visste" jeg var gravid sikkert en uke før jeg testet positivt... Har visst noe med hormonforandringer i kroppen å gjøre. Våknet hver natt plutselig av ta jeg måtte på do.
Gjest Elyssa Skrevet 8. april 2011 #23 Skrevet 8. april 2011 Hvis du ikke skal ha mensen før om ei uke så var det nok for tidlig å teste i dag. Da blir den negativ uansett... Det kan være du tisser mer selv om du ikke er i ketose også, hvis du bare har spist mindre karbohydrater enn vanlig. Det sto på testen at man kunne teste 7 dager etter befruktning.. Men det er jo sikkert mindre sjangse for at sden slår ut da.. Skal teste for UVI nå, og hvis den ikke slår ut er det helt sikkert det du sier
Gjest Elyssa Skrevet 8. april 2011 #24 Skrevet 8. april 2011 Ikke for å skremme - men jeg "visste" jeg var gravid sikkert en uke før jeg testet positivt... Har visst noe med hormonforandringer i kroppen å gjøre. Våknet hver natt plutselig av ta jeg måtte på do. Skremmer ikke. Jeg har faktisk lyst til å bli gravid, selv om timingen ikke er helt god nå. Testet du negativt først?
Sushi Skrevet 8. april 2011 #25 Skrevet 8. april 2011 Det sto på testen at man kunne teste 7 dager etter befruktning.. Men det er jo sikkert mindre sjangse for at sden slår ut da.. Hvis det er den testen jeg tror det er så står det vel hvor sikker den er sju dager etter befruktning, og at den er sikrere hvis du tar den når du skulle hatt mensen? Jeg testa forøvrig positivt den dagen jeg skulle hatt mensen, og negativt to dager før... Men det er veldig individuelt, altså. Det med tissinga kan jo være så mye annet.
Gjest Elyssa Skrevet 8. april 2011 #26 Skrevet 8. april 2011 Hvis det er den testen jeg tror det er så står det vel hvor sikker den er sju dager etter befruktning, og at den er sikrere hvis du tar den når du skulle hatt mensen? Jeg testa forøvrig positivt den dagen jeg skulle hatt mensen, og negativt to dager før... Men det er veldig individuelt, altså. Det med tissinga kan jo være så mye annet. Ok, ja, men da får jeg bare se om mensen kommer eller ikke da. Testet negativt på UVI, så har antagelig gått i ketose e.l. Tusen takk for hjelpen!
Sushi Skrevet 8. april 2011 #27 Skrevet 8. april 2011 Bare hyggelig. Du får oppdatere om det skjer noe spennende!
suzie Skrevet 8. april 2011 #28 Skrevet 8. april 2011 Skremmer ikke. Jeg har faktisk lyst til å bli gravid, selv om timingen ikke er helt god nå. Testet du negativt først? Jepps - testet ca en uke før - og da var det negativt:)
Gjest *smak* Skrevet 8. april 2011 #29 Skrevet 8. april 2011 Har lest at man kan få hyppig vannlatning om man har diabetes, men da burde du jo være ditto tørst og det er du ikke sier du??
Belle89 Skrevet 10. april 2011 #31 Skrevet 10. april 2011 Hei! om du i tillegg til å tisse mye føler deg ofte slapp og sliten, burde du dra til legen og teste kreatinin-nivået i nyrene dine! ... jeg tisser iallefall 10 ganger om dagen selv, og da jeg dro til legen ble det oppdaget ar jeg har "lettere nedsatt nyrefunksjon". Kan være lurt å teste! det er bare å ta en blodprøve;) Nå hørtes dette ganske dramatisk ut, men det betyr ikke mer enn at jeg må for eks. passe på hvor ofte/mye jeg drikker -dvs, max 2-3 halvlitere 2-3 ganger i måneden eller no.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå