Midnattsol Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Bruker dere å ha noe i grønn te eller drikkes den uten noe søtningsstoff? Hva kan man ha i teen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg drikker masser av te, 1/2-1 l om dagen. Syntes ikke det er noe godt med verken sukker eller andre søtningstoffer i.. Grønn te drikker jeg som den er, men du kan jo ha oppi noen dråper sitron eller en sitronskive. Selvfølgelig kan du jo også ha oppi sukker ol hvis du liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 3. november 2003 #3 Del Skrevet 3. november 2003 Har ingenting i teen. Min stordrikkende mor (av te, altså) sier at hvis du ikke kan drikke te uten sukker, er du ikke en ekte tedrikker! Men litt sitron kan være godt i, eller honning hvis halsen er sår. Men aaaaldri sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. november 2003 #4 Del Skrevet 3. november 2003 Uten sukker, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. november 2003 #5 Del Skrevet 3. november 2003 Mynteblader er veldig godt i all slags te :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2003 #6 Del Skrevet 3. november 2003 Bruker ikke søtningsstoff i grønn te, men om du vil er det veldig godt med honning i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. november 2003 Ville unngå sukkeret. Pleier å ha melk og honning, eventuelt bare honning i annen te som jeg drikker om det trengs noe søtningsstoffer. Kjøper dere grønn te i løsvekt? Har kjøpt noen Twinings-poser og de var ikke sånn supergode akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2003 #8 Del Skrevet 3. november 2003 Jeg har kjøpt på Sunkost, eller annen helskekostforresting - grønn pakke med store teposer i som rekker til ei hel kanne... Den er kjempegod, men jeg husker selvfølgelig ikke noe navn bare at pakka var grønn og full av kinesisk skrift... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 3. november 2003 #9 Del Skrevet 3. november 2003 Er så heldig å ha igjen grønn te selv-innkjøpt i Japan for noen år siden (den holder seg forbausende godt!). Bruker ingenting annet enn te i teen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. november 2003 #10 Del Skrevet 3. november 2003 Vi har grønn te som vi har vært i Kina og hentet, og i den har vi selvfølgelig ikke sukker eller noe annet. Kineserne har jo ikke det, og jeg har aldri prøvd jeg heller. Hvis jeg drikker såkalt "grønn te" som selges her i landet har jeg gjerne litt sukker i, den smaker ganske annerledes uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 3. november 2003 #11 Del Skrevet 3. november 2003 Grønn te uten søtningsstoff - eventuelt med peppermynteblader eller blandet med peppermyntete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 4. november 2003 #12 Del Skrevet 4. november 2003 Drikke grønn te (minst 2 liter) hver dag..syns det smaker best uten noe ting oppi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 4. november 2003 Drikke grønn te (minst 2 liter) hver dag..syns det smaker best uten noe ting oppi :D Te i løsvekt eller pose? Hvor kjøper du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 5. november 2003 #14 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kjøper teen min på helsekostbutikk,liker ikke posete,best med tørke teblad...syns jeg da,mer ekte tesmak liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg synes ikke te smaker noe som helst (bortsett fra litt beskt :-? ) hvis jeg ikke har sukker i jeg:( skulle gjerne "klart" å drikke te uten sukker/søtningsstoff i.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 7. november 2003 #16 Del Skrevet 7. november 2003 Ingenting, hverken i grønn te eller annen te. Det ødelegger "smaken". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1066 Skrevet 8. november 2003 #17 Del Skrevet 8. november 2003 Bruker en tynn skive fersk ingefær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. november 2003 #18 Del Skrevet 8. november 2003 Drikker teen uten noe - men så foretrekker jeg også teen forholdsvis svak og helst svart fremfor grønn. Da jeg var liten måtte jeg alltid drikke te med masse sukker i ved forkjølelse, så det har jeg ingen gode minner fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå