Gå til innhold

Avstandsforhold

cathrines

Anbefalte innlegg

Jeg er student i USA, her traff jeg kjaeresten min, som naa har flyttet tilbake til Sverige.. Jeg flytter KANSKJE tilbake til Bergen i juni, men er ikke sikkert enda.

Han reiste paa soendags kveld - og jeg er helt knust.

Vi skal proeve aa faa dette til aa funke, men er det haap?

Hjelp meg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier jo at du kanskje flytter til Bergen i Juni. Hva skal du hvis du ikke gjør dette da?

Min forlovede og jeg bodde i forskjellige land og fløy frem og tilbake i halvannet år før vi flyttet sammen..Spørsmålet er vel heller om du skal fortsette å bo i USA, da blir det jo litt avstand. Et vennepar av meg, der en av dem nå gjør studier i Canada og hun bor i Europa fikk det til å funke...

Det kommer an på hva dere to er villige til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan funke, hvis begge er innstilt på det og dere klarer å jobbe dere gjennom det. Det kan hjelpe å vite når/hvor lenge det er til dere slipper avstandsforhold lenger, da har dere ett lyspunkt å "telle ned" til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk!! jeg vet at vi trenger en konkret dato der vi ser hverandre igjen, saann at jeg har noe aa glede meg til. men hele situationen med studiene og opphold er saa utrolig uvisst akuratt naa, det kan liksom gaa begge veier! :( men jeg haaper paa et internship i bergen fra og med juni, og da blir det vel enklere aa pendle til og fra stockholm?

akuratt naa som jeg bor i Seattle, kunne det jo faktisk ikke vaert lengre avstand mellom oss!

sykt kjipt aa tenke paa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...